علیرضا دبیر: آمریکا را دوست ندارم، گرین کارت را پس دادم

[ad_1]

به گزارش “ورجش سه”، صبح امروز علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جمع اصحاب رسانه؛ دبیر در این نشست خبری در مورد وضعیت کلی کشتی ایران، اختلافات و تغییرات فنی، شایعات، مسائل بودجه و اختلافات با وزارت ورزش صحبت کرد.

اما بخش مهمی از صحبت های وزیر امور خارجه در نشست خبری امروز مربوط به درخواست آمریکا برای برگزاری بازی دوستانه و بحث درباره تور تیم ملی ایران در آمریکا و البته مسائل مربوط به خود وزیر و محل اقامت وی ​​بود. ایالات متحده داده شده.

مشروح صحبت های وزیر امور خارجه در این زمینه را در ادامه می خوانید:

ماجرای حاج قاسم سفر آمریکا را آغاز کرد

داستان با حاج قاسم سلیمانی شروع می شود. من قطعاً دوباره از آن تشکر خواهم کرد و عکس او را اینجا نصب کردم. این کار را با من می کنند تا بازیکنان دیگر حرف نزنند. اگر در اتاق من از او عکس می گرفتند حتما در موردش صحبت می کردم.

ما پشت ناوهای آمریکایی و روسی هستیم

این فقط یک بازی دوستانه است. یک بازی واقعا دوستانه دیدیم. کشتی ما پشت سر روسیه و آمریکاست و هر مسابقه ای که انجام دهیم با ماست. یک اسب فقیر بهتر از بی اسبی است. چرا باید بترسیم؟

بسیاری از ما در المپیک سیدنی گرین کارت گرفتیم

متأسفانه اتفاقی افتاد که واقعاً مرا ناراحت کرد. بعضی ها دروغ نوشتند مثلا من گرین کارت دارم. آقایون ما هم مثل خیلی از ورزشکاران المپیک سیدنی گرین کارت گرفتیم شاید درس بخونیم. بسیاری در دهه 70 و 80 گرین کارت گرفتند. من هیچ وقت دنبال نکردم و چند سال پیش رفتم.

آیا کسی با گرین کارت برای ویزا اقدام می کند؟

آیا دارنده گرین کارت برای درخواست ویزا به سفارت آمریکا مراجعه می کند؟ گرین کارت ها با تابعیتی که قسم می خورند بسیار متفاوت است. من این کار را 7 سال پیش انجام دادم اما دوستانم دروغ گفتند.

به آمریکایی ها گفتم کشور شما را دوست ندارم

آنقدر احمق هستند که (جنسیت) من را زن نوشتند و سنم را به 80 رساندند! دیروز سفارت آمریکا به فدراسیون ایمیل زد، وزیر، چرا گرین کارت خود را پس دادید؟ توضیح دادن آنجا از من پرسیدند چرا گرین کارت را لغو کردی و من گفتم کشورت را دوست ندارم. از ایرانی ها بپرسید که آیا آن را دوست دارند؟

هر چه در آمریکا دارم برای توست

می گویند آنچه من دارم؛ حالا من به شما می گویم که برای آنها چیست. فکر میکنی من هیچی اونجا ندارم؟

ما بدون ویزا به آمریکا سفر نخواهیم کرد

دیروز نامه ای سخت به سفارت آمریکا در دوبی و فدراسیون آنها نوشتم. یکی از رفقای ما را 5 ساعت به اتاق امن بردند و من دیروز به نیروهای امنیتی گزارش دادم. اگر بازی دوستانه باشد، چه نوع بازی دوستانه ای است؟ بدون ویزا برای کشتی گیر یا یکی از هم تیمی هایش به آمریکا سفر نمی کنیم.

من آمریکایی ها را به جام تختی دعوت می کنم

من در اینجا اعلام می کنم که ایالات متحده را به ایران دعوت می کنم و ویزای آنها را در فرودگاه صادر می کنیم. این دعوا را گزارش می کنیم. ما می خواهیم با همه کشورها روابط خوبی داشته باشیم و همه با هم رفیق هستیم. من از وزارت خارجه و خدمات امنیتی می خواهم در مورد اینکه آیا این رویکرد درست است یا خیر، نظر بدهند. کشتی گرفتن حسن یزدانی با تیلور بد است؟ واضح است که رسانه هایی مانند فاکس نیوز نمی خواهند این دیدار برگزار شود.

من به آن خبرنگار می گویم جاسوس

رئیس فدراسیون کشتی در آخرین قسمت این گفتگو بدون نام بردن از فرد حاضر در فدراسیون کشتی اعلام کرد که ایمیل فدراسیون را کپی کرده و با فدراسیون قبلی اختلاف داشته است. من صداش میکنم. جاسوس سفری به عتبات و عراق رفتیم اما کل خبر الکی آماده بود. او سرخورده بود. من کلمه جاسوس را برای این خانه دار می گذارم و هر فدراسیونی این کار را کرده است. او در شبکه های اجتماعی از این دست اظهارات زیادی کرده است. از روز اول گفتم بیا در مورد کارمان صحبت کنیم.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما