علیپور: لغو قرارداد با تیم پرتغالی کذب محض است

[ad_1]

خبرورزشی: علی علیپور، سرباز ایرانی که به ماریتیمو پیوست، درباره شایعه بازگشتش به پرسپولیس گفت: روی اهدافم در اروپا متمرکز هستم.

حذف علی علیپور از فهرست دیدار دوشنبه شب مارتیمو و ریو آوه احتمالا منجر به فسخ قرارداد او با این باشگاه پرتغالی و بازگشت او به پرسپولیس می شود. طی یکی دو روز گذشته برخی رسانه ها و سایت های داخلی به این موضوع پرداخته و گفته اند که بازگشت علیپور به پرسپولیس قریب الوقوع است و … به همین دلیل شخصا با علی علیپور تماس گرفتیم تا صحت ماجرا را جویا شویم.

قرارداد شما با ماریتیمو فسخ می شود و به ایران بازگشته اید؟

اصلا. در حال حاضر تنها تمرکز من روی بازی برای تیم مارتیمو و موفقیت است. من روی اهدافم در اروپا متمرکز هستم نه چیز دیگری.

پس خبر فسخ قرارداد با مارتیمو و بازگشتت به پرسپولیس صحت ندارد؟

این خبر نادرست محض است. من نمی فهمم چرا این شایعات در مورد من پخش می شود.

شاید به این دلیل است که لیست بازی با Rio Ave از دست رفته است؟

هفته پیش گفتم که از ناحیه ران آسیب دیدم و کمی از ناحیه شکمم آسیب دیدم و فقط چند روزی هست که فیزیوتراپی می کنم.

بله، به نظر می رسد که BT برای من مناسب نیست.

بله، به نظر می رسد که BT برای من مناسب نیست. مردم نگرانند که چرا می گویند توافق علی علیپور رو به پایان است.

آیا ماریلیتو سرمربی برزیلی جدید ماریتیمو را باور دارید؟

حدود یک ماه است که آنگیمو لیتو ویدال جایگزین مارتیمو روی نیمکت مربیگری شده و او هر روز در طول تمرین با من و سایر بازیکنان صحبت می کند. سعی می کنم بهتر و بیشتر از همیشه تمرین کنم چون صحبت های سرمربی بسیار الهام بخش است و امیدوارم بعد از ترک دوران مصدومیت بتوانم با انگیزه بیشتری پاسخگوی آقای مندیس باشم.

نبودن در پرتغال ناراحت کننده نیست؟

نه چرا باید متاسف باشم؟!

به هر حال تو در پرسپولیس بازیکن قطعی بودی و حالا در ماریتیمو نیمکت نشینی سخت نیست؟

فراموش نکنید که من کمی دیر به تیم ملحق شدم و این یک باشگاه حرفه ای است. در پرتغال یا اروپا، زمان می برد تا یک تیم باثبات یا آماده شود. خیلی چیزها رو گفتم و اومدم اینجا. می توانستم در لیگ راحت تر و سودآورتر باشم.

منظورت لیگ قطره؟

من نمی‌خواهم نامی از آن ببرم، زیرا هر کسی آزاد است که برای آینده شغلی خود تصمیم بگیرد. من در فوتبال دنبال پول نبودم و اهداف بزرگی در سر دارم. نمی خواهم با فکر کردن به مسائل جزئی در کارم خللی ایجاد کنم.

شاید از آنجایی که شما کمی از رسانه های ما فاصله دارید، باز هم گمانه زنی ها وجود داشته باشد.

شما خودتان شهادت دهید من با اکثر خبرنگاران و اهالی رسانه ارتباط دوستانه دارم. البته رابطه ما همیشه محترمانه بوده و دلم برای شما و رسانه های ایران تنگ شده است اما آنها به راحتی می توانند تماس بگیرند و مرا پیدا کنند. به هر حال این اتفاقات می افتد و همانطور که گفتم به همه دوستانم احترام می گذارم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما