(عکس) بزرگترین مجموعه “دفاتر یادبود” مصر باستان را کشف کنید!

[ad_1]

در رفتن باستان شناسان هنوز در تلاش برای جمع آوری شواهد کافی قبل از رسیدن به نتایج نهایی در مورد وجود مصر هستند. بیشتر این کتیبه ها مربوط به زندگی روزمره در مصر باستان است تا بتوانیم اطلاعات قابل توجهی از زندگی عمومی در این عصر به دست آوریم.

طبق گزارشات فرارو، این کشف بزرگ در شهر گمشده آتریبیس آتریبیساو در مرکز مصر به دانشمندانی روی آورد که کتیبه‌های سفالی را می‌دادند که به گفته او تعدادی از آنها توسط دانشمندان مصر باستان نوشته شده بود. این گلدان های شکسته شکسته است.اوستراکاآنها به عنوان ارزان ترین و در دسترس ترین ابزار برای نوشتن شناخته می شوند، زیرا پاپیروس در آن زمان بسیار گران بود و برای عموم مردم قابل استفاده نبود.

به گفته باستان شناسان، عموم مردم و احتمالاً آموزگاران مصری، سنگ شکسته ای که در همه جا یافت می شود برای ثبت فعالیت های روزانه مانند لیست خرید، معاملات ثبت نام، خواندن و نوشتن و حتی آموزش طراحی استفاده می شود. در واقع، اعتقاد بر این است که تعداد زیادی از استراسیایی‌ها که در محوطه باستان‌شناسی Athribis یافت شده‌اند، یک مدرسه باستانی باقی مانده‌اند.

(عکس) بزرگترین مجموعه

کریستین لایتز، دانشمند مصری در دانشگاه تین بینگن در آلمان، می‌گوید: «فهرست ماه‌ها، اعداد، مسائل ریاضی، تمرین‌های زبانی و «پرنده الفبا» – به هر حرف پرنده که با نام حرف شروع می‌شود اختصاص داده می‌شود. بیش از صد پایه‌های یافت شده در این آثار با تمرین‌های نوشتاری تکراری پوشانده شده‌اند، به این معنی که چیزی روی آن نوشته شده، سپس تمیز شده و با همان معنی بازنویسی شده است. چند بار روی سنگی که به عنوان نوعی تمرین یا تمرین مشخص شده است تکرار می شود؟ در واقع، حتی دو هزار سال پیش، تصور می شد که کودکان “تنبل” می شوند و با تنبیه کلاسیک بارت سیمپسون مجازات می شوند.

(عکس) بزرگترین مجموعه

بیشتر خاطرات کشف شده بر روی نامه دوموتیک نوشته شده است که یک نامه اداری بود که مربوط به دوران سلطنت بطلمیوس دوازدهم (که اکنون به عنوان پدر کلئوپاترا شناخته می شود) بین 5 و 6 قبل از میلاد و 5 تا 5 قبل از میلاد برمی گردد. در آن زمان شهر آتربویس پایتخت مصر بود، ایالتی که در کرانه رود نیل قرار داشت. اما حتی اگر دموتیک به وضوح محبوب ترین خط آن زمان بود، اشکال ساده هیروگلیف هنوز به کودکان آموزش داده می شود. به عنوان نمونه، فرعی متن مدارس الفبای سلسله مراتبی این است که هر حرف با یک پرنده همراه است.

(عکس) بزرگترین مجموعه

زبان‌های مختلفی که در شهر آتربیس اتریش صحبت می‌شود، از جمله هیروگلیف، یونانی، عربی و قبطی، نشانه‌هایی از تاریخ پرفراز و نشیب و شهرهای چندفرهنگی دارد. به عنوان مثال، الفبای قبطی از زبان های یونانی و مصری در این کتیبه ها ارتباط نزدیکی با مسیحیت دارد. خط زیر یک رسید قبطی است که احتمالاً در قرن ششم پس از سقوط مصر به دست رومیان نوشته شده است.

(عکس) بزرگترین مجموعه

با ظهور مسیحیت، نوشته های مربوط به خدایان مصر باستان از بین رفت. به عنوان مثال، در تصویر بابون و ایبیس حیوان مقدسی به نام توت، خدای باستانی مصر باستان وجود دارد.

(عکس) بزرگترین مجموعه

نشانه های دیگر نفوذ رومی و همچنین توانایی خلاص شدن از شر سفال. برای مثال، پس از سقوط نظام بطلمیوسی در قرن اول پس از میلاد، متون با اشاره به امپراتوران روم، از جمله نرون، وسپاسیان، تیتوس، دومیتیان و حتی هادریان که بین سال‌های 5 تا 6 قبل از میلاد حکومت می‌کردند، شروع می‌شود.

شایان ذکر است که پیش از این تنها یک بار چنین مجموعه بزرگی از آستاراخان ایجاد شده است. در اوایل قرن نوزدهم، باستان شناسان تعدادی کتیبه را در روستای باستانی دیرالمدینه، در فاصله کمی از رود نیل، کشف کردند. با این حال، این متون کهن حاوی خاطرات بیشتری در مورد پزشکی و اقدامات پزشکی بود. به غیر از آن، آترابیس می تواند برای ما بسیار ارزشمند باشد زیرا زندگی روزمره یکی از قدرتمندترین اطلاعات در باستانی ترین تمدن های جهان است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما