(عکس) دعوای شدید بین یک عسل جوی دیوانه و یک گرگ

[ad_1]

در جنگ با شمشیر تیز، زنبوردار بارها توسط شاخه های حیوانات پرتاب شد.

به گزارش فرارو، این صحنه منحصر به فرد و جالب توسط دیرک ترون در جریان بازدید از پارک ملی آتوشا در نامیبیا ثبت شده است.

دیرک می گوید: «این نقطه خاص در پارک ملی اتوشا یکی از مکان های مورد علاقه من برای عکاسی است. کمی کنار استخر نشستیم اما اتفاق خاصی نیفتاد.

ما در واقع در مورد بازگشت به کمپ صحبت می کردیم، زیرا زمان زیادی برای بسته شدن دروازه باقی نمانده بود. داشتم رانندگی می کردم که دیدم کمی در حال حرکت است. طولی نکشید که متوجه حرکت حیوان شدم و با شور و شوق حضور یک حفار عسل را اعلام کردم.

همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و در عرض چند دقیقه تمام شد. شما می توانید سال ها را در طبیعت بگذرانید و هرگز چیزی شبیه آن را نبینید. این چیزی است که من در مورد سفر در حیات وحش آفریقا دوست دارم.

این حیوانات عصبانی هستند و از انجام هر کاری که بر سرشان می آید دریغ نمی کنند. رفتار نشان داده شده در اینجا واقعاً غیرعادی نیست.

شاخ تیز در نبرد با حفار قبر عسل خوار به شدت نیفتاد. یک قدم به عقب رفت و عسل خوار را بین شاخ هایش به هوا پرت کرد. اولین باری بود که فکر کردم مرده است، اما خودش را تکان داد و به شارژ کردن ادامه داد. سرانجام تیزا شاه خسته شد و عقب نشینی کرد.

حدس زده می شود کسانی که عسل می خورند ممکن است به هاری مبتلا شوند. یکی از دلایل من این است که به نظر غیرممکن به نظر می رسید که این حیوان هنگام نوشیدن آب قورت دهد.

فردای آن روز نزدیک همان حوض آب بودیم و همان حفار قبر عسل خوار از راه رسید. این بار با روباه سیاه جنگید، باورم نمی شد. حفار قبر عسل خوار روباه را تعقیب کرد. در فاصله ای که با دوربینم نمی توانستم به آن برسم، چند گرگ دیگر به دعوا پیوستند. همین الان قبر عسل خوار با ۷ گرگ می جنگد! در یک لحظه گورکن از پوزه روباهی گرفت و او را از مزرعه بیرون کرد. دیوانه بود!

من در مورد تصاویر این رویداد یک بار در زندگی بسیار هیجان زده هستم. همانطور که قبلاً گفتم، می توانید سال ها را در طبیعت بگذرانید و هرگز چیزی شبیه به آن را نبینید.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما