fastescobanner

فلپ گلکسی اس 5 سامسونگ ما منتظر چی هستیم؟

[ad_1]

گلکسی زد فلیپ 1 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود و همانطور که در گزارش‌های مختلف اعلام کرده‌ایم، فروشنده مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. به جز مجموع اندازه گیری ها، این نسخه با نسل قبلی قابل مقایسه است، همانطور که گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب نشان می دهد. با این حال، اینها هنوز در مراحل اولیه خود هستند و تا توسعه و تقویت آنها راه درازی در پیش است.

انتظار می‌رود سامسونگ نسل چهارم گوشی هوشمند خود را در دو سال اخیر عرضه کند و انتظار می‌رود که با تغییرات اساسی در ویژگی‌های طراحی و توسعه همراه شود. از این نظر، می‌خواهیم ببینیم سامسونگ چه چیزی را در نسل جدید گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کند.

صفحه حذف نامه را حذف کنید

پخش فیلم با Galaxy Flip

افرادی که برای اولین بار Z Flip 3 را می بینند یا استفاده می کنند، معمولاً حس شوخ طبعی خوبی در مرکز خط افقی در مرکز صفحه ندارند. اما ممکن است این نامه برای برخی افراد توهین آمیز باشد و برای برخی دیگر مهم نباشد.

مقالات مرتبط:

می دانیم که تولید کندوی عسل بدون خط کاملاً امکان پذیر است. مانند Moto RAZR 5G موتورولا و حتی سر فونت ها از نظر اندازه بزرگتر هستند، مانند Oppo Find N.چیزی به نام بازکن چشم وجود ندارد.

در مقابل، خط عمودی Galaxy Z تا شده است و خط چرخش Zip برگردانده شده است. بنابراین، سامسونگ باید بازدید از صفحه خود را در نسل جدید باگ های خودساخته بهبود بخشد.

صفحه خارجی

غرفه ثانویه کهکشان تلنگر

سامسونگ می تواند نسخه بزرگتر Moto RAZR 5G را نمایش دهد موتورولا به ارث خواهد رسید. درب سامسونگ Z Flip 3 اندازه صفحه را در مقایسه با نسل قبلی اندازه گیری می کند و توالی سریعی از وظایف مانند مشاهده اعلان ها و تنظیم آلارم ها را ارائه می دهد. اما وجود یک صفحه خارجی با اندازه کامل 1: 1 رضایت بخش تر خواهد بود.

گاهی اوقات با کمک این صفحه یک بازنگری کامل در دنیای بیرونی انجام می شود.

یکی از بهترین ویژگی های طراحی RAZR 5G اندازه مناسب نمایشگر در فضای باز است. از آنجایی که نمای صفحه کوچکتر از فلیپ فلاپ ۳ است که فقط اطلاعات خاص را نمایش می دهد، امکان انجام همه چیز در صفحه نمایش انجام می شود و کارها با یک ضربه سریعتر انجام می شوند.

Moto Outdoor RAZR 5G این نمایش در قسمت های اخیر کمی غیر متمرکز به نظر می رسید. نباید فراموش کرد که وجود صفحه در بیرون نیز معایب بیشتری دارد و احتمال آسیب ناشی از افتادن را افزایش می دهد.

دوربین دوچشمی بهتر

نرم افزار تلسکوپی Galaxy Z Flap 2

مقالات مرتبط:

از نظر برخی افراد، قدر تلسکوپ چندان خوشایند نیست و در عین حال اکثر پرچمداران از تلسکوپ بیشتر و بهتر برای بزرگنمایی فضا استفاده می کنند.

با تمرکز بر حسگرهای فضای جدیدتر و بزرگتر در فضای بزرگتر روی گوش کوچک قرنیه، بهبود تلسکوپ در این ناحیه محقق می شود. نمایش نامشخص دوربین های دوچشمی نسل قبلی، یعنی Z Flip 3، هیچ کار بدی وجود ندارد. الگوریتم سامسونگ برای شناسایی محیط بر اساس هوش مصنوعی طی سالیان متمادی به طور کامل در زنجیره تامین بازسازی شده و با انجام این کار، کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده است.

افزودن دوربین های تله فوتو به زنجیره تامین هر سال الزامی است

این فناوری، به خصوص وقتی صحبت از حرکت به میان می آید، به معنای عمل است. یعنی قبل و بعد از فشار دادن مداوم شاتر، تصویر گرفته می شود. سپس با هر بررسی و انتخاب هر یک از آنها، تصاویر با کوتاه ترین رشته ها انتخاب شده و در نهایت با ترکیب همه آنها، تصویری خارق العاده و بی عیب ایجاد می شود. اکنون که سامسونگ سرانجام عملکرد دوربین های دوچشمی پیچیده خود را بهبود بخشیده است، زمان آن فرا رسیده است که دوربین های دوچشمی سخت افزاری، حداقل با افزودن نوع جدیدی از دوربین های دوچشمی، تکامل پیدا کنند.

قدرت بیشتر

با Galaxy Flip بازی کنید

این قسمت مربوط به منبع تغذیه یا مقدار حافظه نیست. چراکه Z Flip 3 عملکرد خوبی در اجرای برنامه ها، بازی ها و … دارد و دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم سامسونگ قصد دارد مشخصات فنی داشته باشد. Z Flip 4 را تغییر دهید. در عوض، ظرفیت باتری را افزایش داده و سریعتر شارژ کنید. این بخش دقیقاً مانند تلسکوپ ضربه سخت خواهد بود، احتمالاً به سختی. زیرا باید در اجزای چین و لولا و بیشتر فضای داخل گوش تغییر ایجاد شود.

با این حال، با توجه به اینکه باتری گلکسی فلیپ هنوز کار می کند، تعداد زیادی از آن ها وجود ندارد و برخی از افرادی که حتی یک روز بیشتر از آن استفاده می کنند، نمی توانند از آن استفاده کنند. در کل، سامسونگ می تواند چند کار را انجام دهد، عمر باتری ضعیفی را بدون افزایش ظرفیت باتری در Z Flip 4 انجام دهد. بهتر کردن.

مقالات مرتبط:

یکی از راه‌های انجام این کار افزایش نمای صفحه خارجی است که باعث می‌شود کاربران برای مدت طولانی‌تری هدفون خود را کوتاه‌تر نگه دارند تا صفحه داخلی بزرگ‌تر و پوشه طولانی‌تر شود. با انجام این کار، نمایشگر خارجی هیچ انرژی داخلی مصرف نمی کند. بنابراین فشار روی باتری در طول روز افزایش می یابد.

علاوه بر این، سامسونگ واقعاً باید سرعت شارژ را در Flip 2 افزایش دهد. فیلیپ 3 فقط با شارژ بی سیم نیم وات و وات شارژ می شود. این سرعت ها ممکن است تا 5-6 سال پیش مناسب باشد. اما زمان حال بسیار کسل کننده است.

سبک های مختلف برای هر سبک

رنگارنگ گلکسی لعاب فلپ نسخه 3 سفارشی

چند ماه پس از عرضه Z Flip 3، سامسونگ Z Flip 3 Bespoke Edition را معرفی کرد. مدل ویژه فلیپ فلاپ که می تواند پیشنهاد شود. افراد می توانند با توجه به سلیقه خود رنگ خود را از ترکیب 2 رنگ انتخاب کنند. ناگفته نماند که مدل خاص هنوز از نظر دامنه بسیار محدود است. در واقع، تنها تعداد انگشت شماری از رنگ ها برای انتخاب وجود دارد.

مقالات مرتبط:

بهتر از آن، موتورولا موتورولا جالب تر از توصیه ساده دلانه است که فلیپ فلاپ توصیه نمی شود. موتورولا این امکان را برای شما فراهم کرده است که Goshi را به طور کامل توصیه کنید. از جمله این موارد می توان به انتخاب پشتی از چوب پنل و چرم، انواع رنگ های گوش و … اشاره کرد. خرید مدل سفارشی با قیمت هزار دلار ایده خوبی نیست توصیه های کافی وجود ندارد.

جمع بندی

Galaxy Z Flip 1 در بازار عرضه شد و برای مخاطبانی که تازه وارد این بازی شده بودند جذاب بود. تبلیغات زیبا و خارق العاده بود و درها از نظر بصری جذاب و خاص بودند و دلیلی برای چنین طراحی وجود نداشت. منتظر ماندن سامسونگ برای رونمایی از گلکسی زد فلیپ 3 بهترین استفاده را از این امتیاز خواهد برد.

دیدگاه کاربران شما چیست؟ به نظر شما، چند جنبه دیگر از سامسونگ باید برای تکامل بهبود یابد؟

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما