(فیلم) خلاصه بازی استقلال 1-0 سپاهان; دور تماشایی بلوز

[ad_1]

تیم فوتبال استقلال هفته دهم لیگ برتر فوتبال را از ساعت 16 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز کرد و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. جعفر سلمان در دقیقه 31 برای استقلال گلزنی کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی 20 امتیازی شوند.

نیمه اول
30 دقیقه:
یاسین سلمانی بیش از حد به سمت دروازه استقلال رفت و پس از انجام حرکات فنی روی مدافعان این تیم ضربه ای را زد که ضربه این بازیکن به آرامی انجام شد و مدافعان استقلال او را به عقب راندند.

دقیقه 31: سپاهان از سمت راست توپ را به داخل محوطه جریمه برای رودی زستد فرستاد که او با ضربه سر توپ را در اختیار جفر سلمانی قرار داد و ضربه ناگهانی توپ را وارد دروازه سپاهان کرد.

دقیقه 32: حضور سجاد شهباززاده یک ضد حمله برای سپاهانی ها فراهم کرد اما مدافعان استقلال مانع از پیشروی مهاجم زردپوشان به داخل محوطه جریمه شدند.

40 دقیقه: سجاد شهبازاده به سمت دروازه استقلال شلیک کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

41 دقیقه: سپاهانی ها این بار یک پاس از سمت راست روی دروازه استقلال داشتند که ضربه سر فرشاد احمدزاده در چارچوب نبود و او موقعیت را از دست داد.

1 + 45 دقیقه: امیرحسین حسین زاده از پشت محوطه جریمه ضربه ای را زد که کریستوفر کنت از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

نیمه دیگر
46 دقیقه:
جعفر سلمانی در اوایل نیمه دوم موقعیت تک به تک با کریستوفر کنت داشت که ضربه او توسط دروازه بان سپاهان مهار شد.

دقیقه 51: امید نورفکن از پشت محوطه جریمه استقلال شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 54: فرشاد احمدزاده یک ضربه ایستگاهی روی دروازه استقلال داشت که محمدحسین مرادمند قصد داشت توپ را دفع کند اما ضربه او به سمت چارچوب رفت که باعث شد سیدحسین حسینی توپ را به کرنر تبدیل کند تا دروازه اش خطری را تهدید نکند.

55 دقیقه: کرنر سپاهانی ها نصیب یاسین سلمانی شد که می خواست با تکنیک خود در محوطه جریمه استقلال گلزنی کند اما در نهایت توانست به کرنر برسد.

دقیقه 59: فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او جایی در چارچوب نداشت.

61 دقیقه: سیاوش یزدانی به دلیل اشتباه خود از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 63: محمدحسین مرادمند دیگر بازیکنی بود که در میانه میدان به اشتباه از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 64: پاس خوب یاسین سلمانی از محمدرضا حسینی این بازیکن را در موقعیت خوبی برای گلزنی در محوطه جریمه استقلال قرار داد اما سید حسین هافبک سپاهانی ها ضربه را مهار کرد و در عوض توپ به محمدرضا حسین رسید و در اوت برگشت.

65 دقیقه: اعزام سیاوش یزدانی به دروازه استقلال سنگ بنا بود.

دقیقه 71: امید نورافکن یک پاس از سمت چپ روی دروازه استقلال داشت که شهریار مقانلو نتوانست از این پاس استفاده کند اما توپ تا اوت به طرز خطرناکی پیش رفت.

دقیقه 74: ارسلان مطهری پشت خط دفاع سپاهان صاحب توپ شد و با کنت از زاویه بسته صاحب موقعیت تک به تک شد که دروازه بان سپاهان توپ را مهار کرد و استقلالی ها با ضربه سر به کرنر رفت.

دقیقه 75: جورجی ولسیانی با اشتباه ارسلان مطهری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 86: شهیار مقانلو توپ را در فضای خالی پشت مدافعان استقلال قرار داد اما در موقعیتی قرار نگرفت که دروازه حسینی را تهدید کند و در نهایت تصمیم گرفت با یک پاس وسیع هم تیمی هایش را در موقعیتی قرار دهد که محمدحسین مرادمند اجازه داد. برداشتن توپ. داده نشده.

دقیقه 88: دریبل سیاوش یزدانی را یاسین سلمانی در محوطه جریمه استقلال دریبل زد و سپس به دروازه آبی ها پاس داد اما شهریار مقانلو نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

90 + 1 دقیقه: امید نورفکن در محوطه جریمه استقلال روی زمین افتاد و خطای پنالتی را باور کرد اما داور دستور ادامه بازی را داد و در توپ برگشتی، ضربه ای در مرداد ماه پشت محوطه جریمه سپاهانی ها به بیرون رفت.

ساختار آزادی: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی (53 – محمد دانشگر)، مهدی مهدی پور، زبر نیکونفاس (53 – ارسلان مطهری)، سبحان خاقانی (46 – روزبه چشمی)، جعفر سلمان حسین، کوین هوسی (کوین هوسی) 89 – سعید مهری).

تیم سپوی: کریستوفر کنت، عزت الله پورغاز، مسعود ریگی، محمدرضا حسینی (69 – شهریار مقانلو)، فرشاد احمدزاده، سجاد شهبازاده، دانیال اسماعیلیفر، امید نورفکن، سید محمدعلی کرمیدی (69 – جلالدی).

مشت: بیژن حیدری

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما