(فیلم) خلاصه بازی پدیده 1-1 پرسپولیس; شباهت با گل های خودشان

[ad_1]

تیم های فوتبال پدیده و پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر امروز (شنبه) از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار مسعود زایر کاظمی و وحید امیری به اشتباه دروازه خودی را باز کردند تا هر دو گل این دیدار توسط بازیکنان خودی به ثمر برسد.

پدیده که با سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، در این دیدار عملکرد خوبی داشت تا مانع از برتری موقت پرسپولیس شود.

نیمه اول

9 دقیقهعیسی آل کثیر نتوانست از ارسال خوب مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی استفاده کند و ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

12 دقیقه: با «ریختن» آل کثیر، پرسپولیس باز هم فرصت بزرگی را از دست داد. این بازیکن روی پاس عقب سعید آقایی نتوانست از موقعیت استفاده کند که در خط شش قدم محوطه جریمه به توپ رسید و توپ زیر پایش رفت.

17 دقیقه: وحید امیری با یک گل متوالی توپ را به بالای صفحه فرستاد.

32 دقیقه: مهدی ترابی باز هم پشت ضربه ایستگاهی پرسپولیس ایستاد و مسعود زایر کاظمین به اشتباه روی ضربه سر دروازه خودی را باز کرد که پاس خطرناکی برای گلزنی داد.

45 دقیقه: ضربه ایستگاهی صادق صادقی را وحید امیری با ضربه سر وارد دروازه پرسپولیس کرد که به اشتباه و با گل خودش دروازه پرسپولیس را باز کرد.

نیمه دیگر

57 دقیقه: مهرداد بیارمی از داور کارت زرد گرفت.

65 دقیقه: شوت مهدی شیری از محوطه جریمه به بازیکنان پدیده برخورد کرد و در اختیار جلالی راد قرار گرفت.

76 دقیقه: در محوطه جریمه پاس تند پرسپولیس روی خطای مدافعان پدیده به سیامک نعمتی رسید که ضربه او به مدافعان برخورد کرد و راهی کرنر شد.

88 دقیقه: جلالی‌آراد به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفت.

89 دقیقه: مسعود زئیر از دیگر نکات این دیدار بود.

دقیقه 90: سعید آقایی هم از داور کارت زرد گرفت.

ترکیب ادراکی: سعید جلالی‌آراد، حسین حیدری، احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی (79-میلاد کمندانی)، علی طاهران، مهرداد بایرامی (65-امیرحسین نعمتی)، مهدی شریفی (61-محمد زاده)، حسام پورها (79) پرتغالی).

ترکیب پرسپولیس: حامد لاک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری (78-رضا اسدی)، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرالک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر (51-مهدی عبدی).

مشت: محمد حسین زاهدی فرد

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما