(فیلم) خلاصه بازی گل گهر 1 – 1 پرسپولیس گل دل پاک با دست!

[ad_1]

تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سرجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

کیروش استنلی در دقیقه 33 برای گل گهر و در دقیقه 13 برای پرسپولیس حمید پاکدال گلزنی کردند.

دو تیم در نیمه اول خوب بازی کردند و 45 دقیقه دیگر سرد و بی روح بود. شاگردان فرهاد مجیدی با این نتیجه که بیشتر به سود آزادی است، در صورت پیروزی مقابل فجرسپاسی می توانند با سرخپوشان فاصله بگیرند. شاگردان گل محمدی با 42 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند.

سرجان گل گهر آهنگسازی: محسن فوزان، آرمین سهرابان، علیرضا علی زاده، بهنام برزای (64-مسیح زاهدی)، علی اصغر عاشوری.

نیمه اول

دقایق 4: پرسپولیسی ها ضد حمله عجیب و سریع و فوق العاده خطرناک خود را به طرز عجیبی از دست دادند. حمید پاکدیل در موقعیت تک به تک با فیروزان در حالی که می توانست توپ را به مهدی ترابی برساند با بی دقتی توپ را به بدن مدافع گل گهر کوبید تا سرخپوشان از این موقعیت فوق العاده خطرناک محروم شوند.

9 دقیقهباروزا یک شوت سریع از سمت چپ به زمین و یک ضربه از روی خط شش قدمی به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد که حمید لاک مهار کرد.

13 دقیقهپاس راست جناح راست رامین رضاییان را حمید پاکدال با ضربه سر شیرجه ای به دروازه رساند. در این صحنه به نظر می رسید توپ به دست مهاجم پرسی پل برخورد کند که با اعتراض شدید دروازه بان ها مواجه شد اما داور معتقد بود این گل در شرایطی سالم به ثمر رسیده است.

14 دقیقهعلی اصغر عاشوری به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد بازی را گرفت

15 دقیقهتوپ از پشت محوطه جریمه با اشتباه حمید لاک روی پاس بلند بازیکنان گل گهر به سعید صدیقی رسید اما ضربه او با برخورد به چند بازیکن پرسپولیس به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

24 دقیقهارسال خطرناک رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی از مقابل کمال کامیاب نیا و دروازه گل گهر بسیار خطرناک عبور کرد و به بیرون رفت.

30 دقیقهاخطار دیگر این بازی به کمال کامیاب نیا داده شد.

33 دقیقهسعید صدیقی با اشتباه مهلک حمید لاک با ضربه سر کاروش استانلی وارد دروازه پرسپولیس شد تا گل شاگردان گل گهر به راحتی به ثمر برسد.

35 دقیقهمحسن فوزان با شیرجه بلند سعید آقایی ضربه را مهار کرد.

نیمه دوم

47 دقیقهمیلاد زکی پور از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

55 دقیقهحیدر افسری سرمربی تیم گل گهر نیز به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت گل گهر کنار گذاشته شد.

60 دقیقهشوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان فوزان افتاد.

71 دقیقهترابین رضا اسدی را به دلیل اعتراض با کارت زرد جریمه کرد

دقیقه 87: فیروزان موقعیت تک به تک را از مهدی ترابی گرفت و این موقعیت را نصف و پرسپولیس را نصف کرد. اما کمک داور پس از مهار توپ، وضعیت را آفساید اعلام کرد.

ترکیب گل: محسن فوزان، آرمین سهرابان، علی رضا علی زاده، بهنام برزای (64-مسیح زاهدی)، علی اصغر عاشوری (78-رضا شکاری)، مرتضی تبریزی (31-امین قاسمی نژاد)، سعید صدیقی، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح زکی. ) ، امین پورعلی و کروش استانلی.

سنتز تخت جمشید: حمید لک، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، سعید آقایی (87-علی شجاعی)، کمال کامیابی نیا (61-رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (61-فرشاد فرجی)، وحید عامی و حمد. عام پاکدال (73-مهدی عبدی).

داور: محمدحسین ترابیان

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما