(فیلم) زایمان در زمان حمله روسیه; “ما در جهنم واقعی زندگی می کنیم.”

[ad_1]

برای بسیاری از زنان در اوکراین، حمله مرگبار روسیه زمانی رخ داد که آنها آماده بودند تا زندگی جدیدی را به جهان بیاورند. آنها اکنون در یک منطقه جنگی متولد می شوند.

به گزارش فرارو، ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی اوکراین، منطقه ای زیرزمینی را نشان می دهد که از ترس حملات هوایی ارتش روسیه، زایشگاهی در آن ایجاد شده است.

النا شانکار، یک زن باردار گفت: می دانم که نباید تحت فشار قرار بگیرم، من تلاش می کنم. اما وضعیت وخیم است. ما عملا در جهنم زندگی می کنیم. هرگز فکر نمی کردم که این اتفاق در پایتخت هیچ کشور اروپایی در قرن بیست و یکم رخ دهد.

او در زیرزمین زایشگاه با بسیاری از والدین باردار و تازه وارد زندگی می کند.

شانکار در ساعت 5 صبح روز 24 فوریه، اولین روز تهاجم روسیه به کشور، برای حمله هوایی از خواب بیدار شد.

او گفت: «من صدای انفجار و فریاد زنان را شنیدم. جنگ شروع شد و من نمی توانستم آن را باور کنم. فکر کردم کابوس است. اما همین است. اینگونه زندگی می کنیم.

در همان روز مادر دیگری به نام یولا وارد همان بیمارستان شد. چهار روز بعد او پسری به نام مارک به دنیا آورد.

او به رویترز گفت: «ما اینجا امن هستیم. بهترین کارکنان دنیا بهترین کارکنان اینجا کار می کنند و ما به آنها بسیار افتخار می کنیم.

دیمیتری گوسف، مدیر بخش زایمان، همچنین گفت که تیم او از زمان حمله به اوکراین به صورت شبانه روزی کار کرده است. اکثر کارکنان او یک هفته است که از بیمارستان خارج نشده اند.

او گفت: «حدود 70 درصد از کارکنان به طور دائم در اینجا زندگی می کنند. به کار روی می آوریم.

گوسف گفت که وضعیت کارکنانش نسبتاً مشابه بود، به جز زمانی که تهدید نزدیک شد. با به صدا درآمدن آژیر حمله هوایی، زنان را باید به پناهگاه برد. و این قدم باید هر چه زودتر برداشته شود.

شانکار گفت: “من زنانی را دیدم که در یک زیرزمین اینجا زایمان می کردند. و همه آنها معتاد به خون بودند، زیرا مثلاً سزارین شده بودند و آژیر خطر به صدا درآمد و مجبور شدند پایین بیایند. این یک تجربه وحشتناک است.

دکتر ولادیسلاو برستوی، متخصص زنان در بیمارستان دولتی شماره 5 کیف، روز چهارشنبه به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «برای پزشکان سخت است که وقتی یک موشک در نزدیکی بیمارستان‌های ما فرود می‌آید، این همه والدین را ببینند که زایمان می‌کنند».

او گفت: “بعضی از آنها در بیمارستان تنها مانده اند، زیرا همسرانشان در حفاظت از شهر ما نقش دارند.” در حالی که بیمارستان های دیگر نمی توانند بروند.

با وجود همه اینها، تیم او در این هفته با موفقیت بیش از 100 فرزند به دنیا آورد. برستوی گفت: «اگرچه بیمارستان او اکنون به خوبی انبار شده است، هرگز نمی‌دانی فردا چه خواهد شد.

او گفت که سایر بیمارستان‌های اوکراین با مرگ و میر بیشتری نسبت به حملات دست و پنجه نرم می‌کنند، به این معنی که منابع آنها رو به کاهش است.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما