قتل مرگبار در اهواز; سر قاتل در خیابان می چرخد

[ad_1]

ساعت 15 ظهر شنبه 26 بهمن ماه، مرد جوان در مقابل چشمان وحشت زده مردم با خوشحالی مو به مو در قصابی خزیار اهواز رفت و پس از دقایقی متواری شد.

بر اساس این گزارش، این جنایت هولناک بلافاصله توسط اهالی هولناک مزرعه قصابی در کلانتری 110 اهواز گزارش شد.

در این بین تیمی با آگاهی پلیس در محل قتل حاضر شده و تحقیقات در محل را آغاز کردند.

ماموران کلانتری در محل جنایت با جسد دختر 17 ساله ای مواجه شدند که در داخل خانه ای کشف شد که سرش از بدنش جدا شده و جسدش در جای دیگری رها شده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد دختر جوان پس از فرار از ترکیه به همراه همسر و شوهر و برادر شوهرش که دو فرزند را به قتل رسانده بودند، به ایران بازگشته است.

در تحقیقات لحظه به لحظه مشخص شد که برادر قاتل دستگیر و پس از چرخاندن سر مقتول در مقابل چشمان مردم در مکان نامعلومی، سر مرد جوان در خانه و عاملان جنایت با چاقو وارد خانه شد.

شناسایی و کمک به قتلهای ناموسی در اهواز

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه پلیس آگاهی با کمک عوامل آگاهی و پلیس آگاهی عاملان این جنایت را شناسایی کردند.

در پی کشف این مهم، تیم جنایی با هماهنگی علی حسن لو از متهم بازجویی و در عملیاتی 18 ساعته امروز قاتل و برادرش را مخفیانه دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، به گفته علی حسن، جسد دختر جوان برای تحقیقات بیشتر به درمانگاه انتقال داده شد و عاملان جنایت دارای ابعاد مخفی شدند.

واکنش دادگستری خوزستان

روز گذشته قوه قضائیه خوزستان از برخورد قاطع و سریع در قتل زن جوان اهوازی به دستگاه قضایی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیق مرادی در گفتگو با میزان گفت: متأسفانه امروز در اهواز اتفاق نظر وجود دارد و در پی این اقدام، اقدام قاتل در یکی از خیابان ها خودنمایی کرده است. از شهر.”

وی گفت: با بازرسی پلیس و صدور دستورات قضایی لازم، عوامل شناسایی و قتل پس از این حادثه دستگیر شدند، مقام قضایی با قاطعیت و سریع‌تر با متهمان برخورد خواهد کرد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما