همه مردان پوتین

[ad_1]

در رفتن ولادیمیر پوتین بیش از دو دهه سن دارد و قدرت را در روسیه در دست دارد. بسیاری بر این باورند که شوروی پس از فروپاشی فاجعه بار اتحاد جماهیر شوروی، کالاها و تجهیزات دیگری را در اختیار طلبکاران خود قرار داده است. با این حال، او اذعان کرد که تعداد آنها برای شکست دولت پوتین کافی نیست و او مورد انتقاد قرار می گیرد.

به گفته فراریان، مبارزه پوتین بین دو آرشیو، مبارزه و الیگارشی‌هایی که در آن کشور بسیار ثروتمند هستند، به عنوان یک موضوع انحصاری ذکر شده است. به گفته برخی از کارشناسان مشهور، در حالی که فساد هنوز یک مشکل جدی در روسیه است، دولت به دلایل دیگری برای سرکوب الیگارشی کنترل کشور را در دست ندارد. سرکوب پوتین که توسط تعدادی از همکارانش در جامعه امنیتی روسیه رهبری می‌شد، در گذشته نیز این کار را انجام داده است و دیگر بوروکرات‌های قدرتمند از آن حمایت می‌کنند.

در حالی که پوتین هنوز در اوج قدرت خود به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه است، توسط پارتیزان هایی که به عنوان بخشی از گروه “سن پترزبورگ” شناخته می شوند، محاصره شده است. گروهی که در روسیه با نام «سیلویوکی» شناخته می‌شود، به دلیل استفاده از کلماتی درباره سازمان‌های امنیتی ضدغربی یا دولت عمیق و موازی در روسیه شناخته می‌شود.

بیایید با تکنیک های امروزی که توسط مردان پوتین آمده است آشنا شویم:

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، پنج سال است که در این سمت است. سرگئی شویگو، وزیر دفاع و والری گراسیموف، ژنرال ارشد این کشور بیش از شش سال است که در این سمت هستند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز اذعان کرد که پوتین به مدت شش سال در خدمت بوده است.

همه مردان پوتین

سرگئی لاوروف

لاوروف باسابقه ترین وزیر امور خارجه در جهان (برای یک نفر در زندان) بوده و 9 سال متوالی در این سمت بوده است. شاهزاده سعود الفیصل، وزیر خارجه سابق عربستان سعودی، طولانی ترین وزیر امور خارجه در جهان بود که یک دوره پنج ساله را در اختیار داشت.

لاوروف بدون شک به پوتین وفادار است، اما مهارت های لازم برای ادامه سمت خود را نیز دارد. لاوروف علاوه بر زبان روسی، حداقل به چهار زبان صحبت می کند که یکی از آنها زبان سینهالی است.

لاوروف، ایلخانی الجزایری 7 ساله اهل ارمنستان و تفلیس، پایتخت گرجستان، هیچ نشانه ای از صحبت کردنش به زبان عامیانه ندارد. جالب اینجاست که کاماکان ترجیح می دهد به جای نام خانوادگی «کلانتریان» از نام خانوادگی «مادر روسیه» و «لاوارووا» استفاده کند. لاوروف قبل از اینکه وزیر امور خارجه شود، سه تا سه سال نیز سفیر دائم روسیه در سازمان ملل بود. در حالی که برخی معتقدند پوتین بخشی از حلقه درونی پوتین نیست، او اصرار دارد که به عنوان یک مقام دولتی در بقیه کشور، برخی دیگر معتقدند که او قطعا با سیاست خارجی تعیین کننده رئیس جمهور روسیه و همان جهت گیری از سوریه موافق خواهد بود. به اوکراین است.

همه مردان پوتین

سرگئی شویگو

یکی دیگر از مقامات بلندپایه پوتین نیز نام «سرگئی» دارد. شویگو که در مقایسه با اعضای سیلویو ویکی بخشی از منابع و عضوی از دولت غیرحزبی است، در ده سال گذشته وزیر دفاع این کشور بوده است.

مانند لاوروف، شویگو نیز دارای سوابق گوناگونی در جامعه پدرسالار ترکیه از جمهوری توان گرفته تا مناطق خودمختار روسیه و سرزمین مادری روسیه است که در اوکراین متولد شد و در سیاست‌های خود جمهوری بومی مشارکت داشت. مانند لاوروف، پدر ترک او، شویگو نیز نام خانوادگی روسی را برگزید و آن را در فرهنگ روسیه و جامعه روسیه به کار برد.

و قبل از پست دفاعی خود شرکت، وزیر شرایط اضطراری در فاصله زمانی 3 تا 4 سال بود. در عین حال، روسیه، رهبر ایالات متحده، پوتین را به عنوان بزرگترین حزب سیاسی این کشور با حمایت رهبری پوتین منصوب کرده است.

به گفته پوتین و شویگو، این دو دوست دوستان صمیمی هستند زیرا در زمان های مختلف، شویگو به پوتین پیوست تا تعطیلات را با هم بگذرانند. آنها در حومه سیبری، مناطقی که خانواده شویگو از آنجا آمده بودند، با هم وقت گذراندند. لاوروف مانند شویگو به چندین زبان از جمله انگلیسی، ژاپنی، چینی و ماندارین صحبت می کند.

والری گراسیموف

او یکی از قدرتمندترین افراد حلقه پوتین است. گراسیموف رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه و معاون اول وزیر دفاع است. و مانند شویگو 5 سال است که در این سمت بوده است. به طور مشابه، او شباهت هایی با شویگو دارد، از جمله تولد در کازان، شهری با اکثریت ترک در جمهوری تاتارستان روسیه. با این حال، مشخص نیست که وی پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. در حالی که گراسیموف ظاهراً ادعا می کند که مردی بی وجدان است، بسیاری از مفسران غربی معتقدند که خالق “دکترین گراسیموف” بر اساس یک استراتژی نظامی مدرن مبتنی بر ترکیب قابلیت های نظامی مدرن با دیپلماسی، روانشناسی، فناوری، اقتصاد و ارتباطات است.

با وجود این، خالق اصطلاح “مارک گالیوتی” یک تحلیلگر مسائل غربی در روسیه بود که بعداً سعی کرد اظهارات خود را کم اهمیت جلوه دهد زیرا معتقد بود که تفاسیر و تفاسیر زیادی فراتر از نقطه نظر و هدف وجود دارد. افراد بدوی با این عنوان در ذهن بودند.

همه مردان پوتین

دیمیتری پسکوف

پسکوف یکی از افرادی است که به پوتین علاقه مند است. با وجود این، حضور پسکوف در کرملین به قرن نهم بازمی‌گردد که در آن زمان و در مقام‌های مختلف در خدمت سرویس مطبوعاتی رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه بوده است.

شباهت‌های لاوروف و شویگو به تسلط چند زبان مانند زبان‌های ترکی، عربی و شرقی است.

پسکوف برای مدت طولانی در قرن ششم و هفتم به عنوان دیپلمات در سفارت روسیه در آنکارا خدمت کرد. پدر پسکوف سفیر شوروی در پاکستان بود. پسکوف علاوه بر دیپلمات بودن، یک ترک نیز محسوب می شد.

منبع: TRT ترکیه

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما