قهرمان کشتی جهان در حال دویدن برای دومین طلا – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813569 |
13 اسفند 1400 ساعت 09:03 |
3,431 بازدید |

0
نظرات

قهرمان کشتی جهان معتقد است کشتی ایران در سال 2022 اتفاقات سختی را پیش رو دارد که باید با برنامه ریزی و همکاری برای آنها تجهیز و آماده شد.

آخرین روز مسابقات جهانی 2021 نروژ بود که میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. مدالی که برای او و کشتی گیر ایرانی بسیار ارزشمند بود و آغاز راه بزرگی برای تکرار این موفقیت بود. دالکانی که مدال طلای مسابقات جهانی زیر 23 سال را نیز در کارنامه دارد، به تازگی در مسابقات بین المللی بلغارستان شرکت کرده و در این زمین تمرینی به مدال طلا دست یافته است.

وزنه بردار وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در آغاز اولین اردوی آماده سازی اعلام کرد که هدف اصلی آنها کسب دومین مدال طلای جهان در رده بزرگسالان است و برنامه های زیادی برای آینده دارند.

میثم دلخانی در این خصوص اظهار داشت: مدتی است در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ام و باید خودم را امتحان می کردم ارسال به حضور در این تورنمنت برای من بسیار عالی بود زیرا از نظر کیفی در سطح و اندازه خوبی برگزار شد و توانستم به عنوان قهرمان کارم را به پایان برسانم.

وی علت این مصدومیت را دوری از تمرینات و مسابقات دانست و گفت: بعد از مصدومیت حدود 2 ماه از تمرینات سنگین و دائمی دور بودم اما خوشبختانه دوباره شروع کردم و کشتی را در بلغارستان شروع کردم. موفق شدم. اگرچه آمادگی خوبی نداشتم اما در نهایت توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و خود را مقابل حریفانی در صربستان، قرقیزستان، مجارستان و گرجستان محک بزنم.

دالکانی با اشاره به اولین اردوی تیم ملی گفت که قطعا با حضور در اردوهای تیم ملی و تمرینات منظم با آمادگی بالا در مسابقات پیش رو شرکت خواهد کرد. امسال سال سختی برای کشتی خواهد بود که امیدوارم سالی عالی و موفق برای همه تیم های ملی باشد.

نروژ قهرمان جام جهانی 2021 در پایان گفت: اهداف و برنامه های زیادی در سر دارم اما در حال حاضر فقط می توانم به جام جهانی 2022 فکر کنم که در صورت نایب قهرمانی تیم ملی، این اتفاق می افتد. تکرار خواهد شد. تمام توان من است.” برای کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا به میدان می روم.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما