قیمت خانه در محله علی پروین و دیگر ستاره های فوتبال

[ad_1]

در رفتن– فوتبالیست های معروف تهرانی عمدتاً بچه های جنوب شهر هستند. از امیر قلعه نووی و مهدی رحمتی که از خارج به نازی آباد آمده تا کمال یتی نیا و رضا شاهرودی مردم محله یافت آباد و امامزاده حسن محسوب می شوند. آخرین گزارش بانک مرکزی از بازار مسکن تهران حکایت از کاهش قیمت مسکن در این نقطه از شهر نسبت به سایر نقاط پایتخت دارد. در همین راستا نگاهی به قیمت خانه در منطقه شهرت فوتبالدوستان انداخته ایم و به بهانه الگوبرداری از حسین کلانی سری به محله های مهم تهران زده ایم.

یک | قیمت خانه در منطقه 1 تهران حدود 1 میلیون تومان است. یعنی یک خانه 5 متری در این شهر محدود 2 میلیارد تومان و یک واحد 5 متری یک میلیارد تومان خرید و فروش می شود. حوزه هایی مانند ضرب المثل ها علی پروین به این دنیا آمدند. علی پروین بازار بچه محله مثل تهران است مهدی مناجانی و اصغر شرفی در این شهر محدود مرکزی متولد شد. آپارتمان به قیمت بازار 2 میلیارد و 2 میلیون تومان فروخته شد. 5 سال از تشکیل این واحد می گذرد و علیرغم درجه دو بودن، کار آسانی نیست.

دو | تهران یکی از شهرهای مهم این شهر است. متریک 1.2 میلیون تومان است. میانگین ارزش یک آپارتمان 8 متری در این شهر محدود هفت میلیارد و یک میلیون تومان می شود. یکی از معروف ترین فوتبالیست های مورد توجه مردم این نقطه تهران، حسین کلانی اما دهم و سوم پرسپولیس هستند. اکنون در سایت های خرید و فروش مسکن، یک واحد 8 ساله هشت ساله و 8 میلیون تومانی گزارش شده است. متریک 1 میلیون تومان.

سه | قیمت خانه در متروی 5 تهران 1.2 میلیون تومان است. عددی که با ارزان ترین شهر همراه است. بر اساس آخرین گزارش، بانک مرکزی که طی 3 تا 5 ماه گذشته معاملات خود را در تهران آغاز کرده است، بیشترین سهم را در متراژ دارد. سفارش خانه های با این تخفیف باید بین یک میلیارد تا یک میلیون تومان باشد. یکی از سایت های خرید و فروش اینترنتی آپارتمان 3 متری یافت آباد یک میلیارد و یک میلیون تومان اعلام کرده است. یعنی 1.2 میلیون تومان. آپارتمانی که 3 سال پیش ساخته شده و مجهز است. موفقیت شگفت انگیز با این حال پرسپولیس و تیمیل فعلی در یک محله هستند. منطقه 5 تهران جای خود را به محله های نازی آباد داده است. ارزش مسکن در این منطقه 1.2 میلیون تومان و … است امیر قلعه نووی و مهدی رحمتی به این دنیا آمدند. آپارتمان 3 متری که یکی از پرطرفدارترین آپارتمان های تهران است باید حدوداً یک میلیارد و یک میلیون تومان ارزش گذاری شود. در حال حاضر 1 متر در نازی آباد یک میلیارد و 2 میلیون تومان است.

چهار | قیمت خانه در متروی 5 تهران 1.2 میلیون تومان است. خرید خانه 5 متری در این نقطه از شهر نیازمند هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 2 میلیون تومان است. یک متری در محله فلاح تهران برادران محمدی یعنی میلاد و مهرداد در این شهر محدود یک میلیون تومان فروختند. یک اتاق رویایی و پارکینگ دارد اما بدون کابین و انباری به فروش می رسد و حدود 5 سال است که در حال ساخت است. منطقه 1 یکی از نقاط جنوب تهران است رضا شاهرودی او به این نقطه از جهان آمد.

پنج | قیمت مسکن در مناطق 2 و 3 تفاوت چندانی ندارد. خانه های این دو منطقه به ترتیب 1.2 میلیون تومان و 1.2 میلیون تومان خرید و فروش می شود. نیما نیکیسا و نصیر حجازی دروازه های دو نسل از ملیت های مختلف تامیل به ترتیب در مناطق 2 و 3 تهران به دنیا آمده است. یک آپارتمان 8 متری اکنون باید بین دو میلیارد تا 366 میلیون در منطقه ارزش گذاری شود. همین پرونده متریک در یک دفتر معلم محدود پیدا شد که ارزش آن 2 میلیارد و یک میلیون تومان برآورد شده است. واحد، مبتکر و تسهیل کننده، انبار و پارکینگ می باشد. در محدوده خیابان پنجم مالک اشتر تنها مبتکر به دنبال یک مبتکر دیگر است که باید 2 میلیارد و یک میلیون تومان برایش هزینه داشته باشد.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما