قیمت های عجیب خانه

[ad_1]

در رفتن دانه های کنجد به دلیل فراوانی در طبیعت، ارزش چندانی ندارند و بیشتر برای مصارف پزشکی و زیبایی استفاده می شوند. اما بررسی اطلاعات درج شده در پلتفرم های خرید و فروش آنلاین نشان می دهد که بخش هایی از حلزون ها میلیون ها دلار معامله می شود اما هزینه آن پزشکی و زیبایی نیست و در واقع یک حیوان اهلی است. قیمت این حلزون ها 2 تا 3 میلیون تومان برآورد شده است.

طبق گزارشات فرارو، حلزون ها که بیشتر برای مصارف پزشکی و زیبایی استفاده می شود از 4000 تومان شروع می شود و تا حدود 22000 تومان تمام می شود. بیشتر این حلزون ها از استینا، اسکارگو و فولیکا هستند.

یکی از مخبرین ساکن عبدالله آباد تهران، پیشنهاد فروش ۲ عدد نهال کنجد و آچاتینا و فولیکا تیز را به قیمت یک میلیون و دو هزار تومان داده است. وی گفت: 2 عدد نهال کنجد آچاتینا فولیکا و 2 عدد کنجد 2 سانتی متری و 2 عدد کنجد به همراه غذا و فضا کامل به مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار به فروش رسید.

فروشنده دیگر که اطلاعات خود را در میدان آزاد تهران منتشر کرده است، مجموعه ای از حلزون شامل 2 برش آچاتینو تخم ریزی شده و پیش کاشته شده، 2 عدد حلزون اسکارگو تخم ریزی شده و تعدادی لارو به مبلغ یک میلیون و 4 هزار تومان.

خمینی، ساکن شهر اصفهان، پرورش دهنده حلزون طبی است. وی گفت: شش عدد حلزون کنجدی آچاتینا به طول 3، 4 و 5 سانتی متر و هر چند ماه یک بار با قیمت هر عدد 2000 تومان کاشته می شود.

وی گفت در صورت خرید شش ادویه به شما تخفیف داده می شود و یک بسته کامل پودر غذا و یک بسته پودر ضد عفونی کننده مناسب ادویه درمانی رایگان ارسال می شود. مخبر گفت: کتاب درسی حلزون درمانی برای خریدار ارسال شد.

این اطلاعات بعداً اطلاعات دقیقی در مورد خواص دانه کنجد در متن منتشر می کند تا توجه بیشتر مشتری را به خود جلب کند. نوشته اند که ترشحات التهاب پوست را کاهش می دهد. رنگ، بافت و بافت پوست را بهبود می بخشد. باعث بازسازی پوست می شود. سلول های آسیب دیده پوست آسیب دیده را التیام می بخشند و سلول های جدید و سالم ایجاد می کنند. در واقع حلزون های کلاژن باعث جوانسازی پوست می شوند. ظاهر برجستگی ها و برجستگی های روی پوست را کاهش می دهد.

قیمت های عجیب برش های خانگی

حلزون هایی که حیوانات اهلی هستند!

انواع دیگری از حلزون ها در میانه اطلاعات خرید و فروش وجود دارد که تحت عنوان آلبینو غول پیکر بسته بندی حلزون آفریقایی قابل فروش است. جالب است بدانید که اکثر مطلعین اعلام کرده اند که این ادویه ها برای مصارف پزشکی و آرایشی استفاده نمی شود و بیشتر آنها به عنوان حیوانات اهلی خرید و فروش می شود.

اطلاعیه ای تحت عنوان “یک جفت آلبینو غول پیکر حلزونی آفریقایی با” منتشر شده است. وی در توضیح خود گفت: من به عنوان یک حیوان خونخوار، بذر آن را نیز نگهداری کرده ام، قدمت آن حدود 5 سال است. تنها اونی که کرم لاک داره حدود 3 سانت و اونی که حدود 2 سانت هست. آنها بزرگ شده اند. فضای کافی ندارم من می خواهم از فرزندان آنها مراقبت کنم. کلسیم و پودر اسفنج نیز سرشار از پروتئین و کلسیم هستند.

یکی از مخبران ساکن شهر تهران، اطلاعات خود را درباره حلزون‌فروش غول‌پیکر آفریقایی منتشر کرده و قیمت حلزون را اعلام نکرده و تنها گفته است که فضای کافی برای تماشای آن‌ها وجود ندارد.

به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید. من تعجب می کنم که این حلزون ها چه استفاده ای می کنند؟ قیمت رو هم اعلام نکردی؟! بعد از ده دقیقه پاسخ می دهند که این عنکبوت ها به عنوان حیوانات اهلی استفاده می شوند و قیمت بالایی دارند. بعداً گفت که بوی ترکش را حس نکرده است. آنها تولید کننده بذر هستند و سپس می توانند فرزندان خود را با قیمت های مناسب بفروشند.

من می گویم چرا خودتان این کار را نمی کنید و حلزون ها را نمی فروشید؟ پاسخ این است که تعداد بچه های این حلزون ها زیاد است و هنوز به فکر فروش نوه های خود هستند.

قیمت های عجیب برش های خانگی

قیمت ادویه های داخلی چقدر است؟

چقدر حاضرید برای تمام آن مزایا به زندگی خود بپردازید؟ پاسخ این است که چقدر ارزش قائل هستید؟ یک کلمه گرانبها بگویید که ما می فهمیم. البته، اگر معامله داغ باشد، باید بهای منصفانه ای پرداخت.

اشاره می کنم که معمولاً فروشنده قیمتی را اعلام می کند و اگر گران باشد هر دو فروخته می شود. می گوید: سه میلیون تومان جفت خوبی است؟ می گویم برای هر یک میلیون و پانصد هزار تومان؟ بعد از یک دقیقه سکوت پاسخ این است که کمیاب هستند و می توانید با قیمت خرید کنید تا ببینید 6000 تومان در بازار تفاوت دارد یا خیر.

می گویم مثلا چه فرقی می کند؟ من فکر نمی کنم شما بتوانید آن را بپردازید. می گویند قیمت حلزون های بزرگ آفریقایی زیبایی لاک، رنگ پوست و سن را تعیین می کند. راه حل های راه حل کمیاب هستند و ممکن است بخواهید از یک متخصص بپرسید.

اما قیمت این حلزون ها متفاوت است و قیمت ها ثابت نیست. اما مشاهده شد که قیمت از 5000 تومان شروع شده و در برخی موارد به 2 تا 3 میلیون تومان می رسد. البته تعداد ادویه های خانگی که با چنین قیمت بالایی به فروش می رسند زیاد نیست و مصرف کنندگان به دلیل قیمت بالای عنکبوت ها از کمیاب و تخصص آن ها آگاه هستند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما