قیمت کفش دست دوم چقدر است؟

[ad_1]

در رفتن خرید و فروش کفش های دست دوم مشکلی نیست که در سال های اخیر شکل گرفته است. کسانی که در دهه های اخیر از گمرک تهران دیدن کرده اند، ممکن است مغازه های استوک و کفش های دست دوم را دیده باشند. مغازه هایی که معمولا کفش های ورزشی و کوهنوردی استوک یا دست دوم می فروشند. اما حالا این فروش فراگیرتر شده و به کفش های رسمی، طبی و مردانه و زنانه رسیده است.

به گفته فرارو، با جست‌وجوی عبارت کفش دوم خرید، مشخص می‌شود که برخی از بخش‌های جامعه خود را با شرایط موجود وفق داده‌اند و بخشی از نیازهای آن‌ها از طریق بازار دست دوم تامین می‌شود.

برای کسانی که از کفش های قدیمی خود خسته شده اند، دست به کفش های کهنه زده و از آن ها عکس های باکیفیت بگیرید و تبلیغات خود را در سایت های خرید اینترنتی قرار دهید. برخی از افراد با سایز کفش نو یا استوک خود مشکل دارند و می خواهند آن را بفروشند.

اما الان بیشتر تبلیغات مربوط به کفش های دست دوم زنانه، کفش های دست دوم اصل، کفش های دست دوم خارجی، کفش های دم باز زنانه، کفش های دست دوم مردانه تمیز و کفش های توپی زنانه است.

بر اساس داده ها و آماری که روابط عمومی وال در اختیار ما قرار داده است، تعداد آگهی های کفش دست دوم در بهار امسال به طور میانگین روزانه 2400 آگهی بوده است. در پایان سال جاری، این میزان به 2900 آگهی در روز رسید که 21 درصد افزایش داشت.

البته دیوار تنها بستر پخش کفش های غیر نو نیست و سایت های دیگری مانند شیپور، دست 2 و … نیز این تبلیغات را منتشر می کنند.

خریداران احتمالاً با هر کسی که مناسب به نظر می رسد تماس می گیرند، البته اگر تعداد کمی از آنها وجود داشته باشد.

در بین آگهی های فروش کفش دست دوم، آگهی هایی با عنوان خریدار کفش دست دوم وجود دارد. یکی از آگهی دهندگان در توضیح آگهی خود اظهار داشت که انواع کفش های مردانه، زنانه، ورزشی و باشگاهی را با بهترین قیمت خریداری می کند. او ساکن تهران است و شماره خود را اعلام کرده است.

شماره ایرانسلش رو میگیرم و بعد از چند بوق گوشی رو برمیداره. صدای ماشین و موتور نشان می دهد که او در جاده است. به او می گویم برای ارتقای او تماس گرفتم. اما من به او توضیح می دهم که من یک روزنامه نگار هستم و در این مورد سؤالاتی دارم. من به آنها اطمینان می دهم که گفتگوی خود را بدون نام بردن از آنها منتشر خواهم کرد.

دوباره نام خانوادگی من را پرسید و گفت سرم شلوغ است و یکی دو ساعت دیگر می تواند صحبت کند. وقتی به توافق رسیدیم می ایستم و به او زنگ می زنم. اما او جواب نمی دهد. معلوم است که باور نمی کرد و نمی خواست صحبت کند. جالب اینجاست که پس از تماس من این خریدار کفش دست دوم به سرعت آگهی خود را از سایت فروش اینترنتی حذف کرد.

من چند سایت آنلاین دیگر برای خرید و فروش کالا دارم. کسی گوشی را بر نمی دارد. دوباره زنگ میزنم این بار بعد از چند بوق گوشی را برمی دارد. صدایش نشان می دهد که جوان است. او ممکن است بین 30 تا 35 سال سن داشته باشد. من آگهی شما را می خواهم. کفش چرمی مردانه هم می خرید؟ او می گوید: «بله. البته باید عکس ها را ببینم. اگر کفش سالم باشد می خرم. می پرسد الان چند جفت داری؟ من میگم 4 جفت. یک جفت نیم بوت و سه کفش چرمی مردانه کالج. پرسیدم الان قیمتش چنده؟ سریع پاسخ می دهد. وقتی عکس کفش را ندیده ام چگونه قیمت گذاری کنم.
از
می پرسم حالا که مغازه داریم و کفش می خواهیم، ​​می توانید کالاهای ما را به ما بدهید. لحظه ای مکث می کند و می گوید: حسابی ما را گرفتی. شما یک همکار هستید و ما را مجبور به کار کرده اید!

من به شما اطمینان می دهم که از سر دلخوری یا کنجکاوی زنگ نزدم. او می گوید چندین مغازه دست دوم در تهران عرضه می کند و همیشه خرید و فروش می کند. می پرسم این به این معنی است که دیگران جابجا می شوند یا سر شما شلوغ است؟

خریداران اصلی کفش های دست دوم می گویند سردرد دارند. اما می تواند سایر کالاهای مصرفی را نیز تامین کند. میگم همه اجناس ایرانیه یا خارجی هم بینشون هست؟ او پاسخ می دهد که اکثر آنها سهام هستند و دوستانی دارند که به آنها مراجعه می کنند. اما تاکید می کند که کفش های دست دوم خانگی را می توان به راحتی خرید و فروش کرد.

می گوید اگر فروشنده هستید، می دانید که قیمت کفش خارجی حداقل ده برابر قیمت کفش داخلی است; بنابراین کفش ایرانی را می توان ارزان خرید. او توصیه می کند که اگر شروع کارمان همین است، 20 درصد فروشگاه را با کفش دست دوم و استوک خارجی و بقیه را با کفش ایرانی پر کنیم. سپس تضمین می کند که اقلام موجود در فروشگاه ما با قیمت مناسب تحویل داده می شوند.

در بازار خرید و فروش کفش دست دوم چه می گذرد؟

قیمت کفش دست دوم چقدر است؟

قیمت ها بسیار متفاوت است و محدودیت مشخصی وجود ندارد. اما قیمت ها معمولا از 30 هزار تومان شروع می شود و گاهی به 4 تا 5 میلیون و 500 هزار تومان هم می رسد. البته کفش های دست دوم میلیونی بیشتر با کفش های ورزشی و کوهنوردی خارجی مرتبط است.

بررسی آگهی های خرید و فروش کفش های دست دوم طبی و زنانه در محدوده تهران نشان می دهد که قیمت این کفش ها از 48 هزار تومان شروع و به 1 میلیون و 500 هزار تومان ختم می شود. قیمت کفش های چرم و متنوع زنانه از 320 هزار تا 20 هزار تومان است.

کفش های دست دوم مردانه در کنار چرم کلاسیک، کتانی، چکمه و کفش مردانه نیز از قیمت 50 هزار تومان شروع می شود و به طور کلی تا دو میلیون تومان می رسد. اما در برخی موارد خاص، تبلیغ‌کنندگان ادعا می‌کنند که جستجوی دست دوم آنها زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و اصل است. بنابراین برای آمار 2 تا 4 میلیون تومان نیاز است.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما