لابی برای تصدی مدیرعاملی پرسپولیس

[ad_1]

حمید سجادی در اولین روزهای تصدی وزارت ورزش و جوانان با بحران مدیریتی در پرسپولیس و استقلال مواجه شد. او در هفته اول حضورش توانست با حضور مصطفی آزوارلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال هیات مدیره باشگاه را ترمیم کند اما جایگاه مدیریتی پرسپولیس همچنان نامشخص و عملی است.

پس از استعفای جعفر سامی مدیرعامل پرسپولیس، سجادی پیشنهاد هیات مدیره پرسپولیس را برای سرپرستی مجید صدری در این باشگاه پذیرفت اما با گذشت نزدیک به 4 ماه از انتخابات همچنان این پیشنهاد را رد کرد. تا مدیرعاملش را امضا کند.

سجادی به رایزنی ها برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد و به سراغ چند گزینه رفت اما در انتخاب رضا درویش و مهرعلی باران چشمه از محمد آخوندی و حمیدرضا گرشاسبی نتوانست این سمت را بپذیرد تا برای جذب وزرای ورزش لابی کند. اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه برای رسیدن به قله.

سجادی هر بار که قصد داشت گزینه نهایی برای مدیرعاملی پرسپولیس را اعلام کند، باید با موانعی مانند عدم استفاده از بازنشستگان یا نداشتن منابع مالی کافی مواجه می شد.

هواداران به دلیل تاخیر در اعلام اعضای هیات مدیره پرسپولیس با این موضوع مخالفت کردند تا رسانه ها در گفت وگو با سرمربی و بازیکنان سوالات خود را درباره این اتفاق مطرح کنند. وی همچنین از پاسخگویی حمید سجادی نسبت به این موضوع ابراز نارضایتی کرد. وزرای ورزش و جوانان در گفتگوی جنجالی اعلام کردند که نتایج این تیم به مشکلات مدیریتی پرسپولیس بی ربط است اما نتوانسته بود هواداران ناآرام پرسپولیس را آرام کند.

وزیر ورزش سپس برای پرداخت چلان نیمایی برای پرداخت گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس رایزنی کرد تا مجید با اولین پول دریافتی از مدیرعامل جدید باشگاه صدری، آن را پرداخت کند.

پس از این اتفاق، رئیس جمهور انتظار داشت مدیرعاملش مورد تایید وزیر ورزش قرار گیرد، اما سجادی همچنان از این کار خودداری کرد و این نشان می داد که سایر رفتارهای مدیر فعلی باشگاه مانند رفتن رادوشوویچ سربار، نتوانسته موضوع را پیگیری کند. . کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس. بود.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس که قبل و بعد از قرارداد 20 درصدی خود بارها در مورد نحوه اداره باشگاه و برآورده نشدن مطالباتشان بارها مصاحبه می کردند، در یک چرخش 180 درجه ای شخصی از مجید صدری تمجید کردند. صفحات در فضای مجازی سجادی می خواست باشگاه امور خود را زیر نظر یک مدیر فعلی اداره کند.

لابی قدرت پشت صندلی مدیرعاملی پرسپولیس به جایی رسیده که پیشکسوتان پرسپولیس هم دست به کار شده اند و رایزنی های متعددی برای پشت سر گذاشتن صندلی مدیرعاملی انجام داده اند.

چند تن از مدیران سابق شهرستانی و کشوری نیز دست به لابی گری برای نشستن پشت صندلی مدیرعاملی پرافتخار پرسپولیس زده اند. لیگ قهرمانان آسیا به دلیل رعایت نکردن قوانین حرفه ای در آستانه خروج است.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما