لپ تاپ جدید اچ پی; ویژه مخابرات

[ad_1]

در رفتن اچ پی دیروز در نمایشگاه CES 2022 از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این شرکت محصولاتی را برای کارکنان اداری و کارمندان از راه دور ارائه می دهد. این محصولات شامل یک Chromebook است که به طور خاص برای مشتریان شرکتی طراحی شده است.

به گزارش فرارو، Chromebook جدید HP Elite Dragonfly Chromebook Enterprise نام دارد. این کروم بوک دارای یک صفحه نمایش 13.5 اینچی با قابلیت چرخش 360 درجه است. HP می گوید این اولین کروم بوک با کرک پد لمسی است.

لپ تاپ جدید اچ پی;  ویژه مخابرات

HP Chromebook جدید اولین Chromebook است که از پلتفرم Intel vPro پشتیبانی می کند و برای فعال کردن خدمات از راه دور برای کاربران سازمانی و مدیران IT طراحی شده است. Chromebook از 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین برخی از ویژگی های امنیتی مانند نمایشگر حریم خصوصی و دوربین حریم خصوصی پشتیبانی می کند. این محصول قرار است در ماه آوریل عرضه شود، اما قیمت آن هنوز مشخص نیست.

یکی دیگر از محصولات اچ پی HP Elite Dragonfly G3 است. سیستم عامل این نوت بوک ویندوز 11 می باشد. صفحه نمایش 13.5 اینچی دارای پردازنده نسل دوازدهم Intel Core، حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر 2 گیگابایت حافظه SSD است. این محصول در رنگ های آبی و نقره ای موجود می باشد. این نوت بوک در ماه مارس عرضه خواهد شد. ارزش آن هنوز مشخص نیست.

لپ تاپ جدید اچ پی;  ویژه مخابرات

دیگر محصولات ال جی در CES 2022

کامپیوتر رومیزی جدید HP Envy برای مشتریان محل کار و مخابرات معرفی شده است. این رایانه رومیزی از نرم افزار توسعه یافته توسط HP به نام Duet استفاده می کند که به شما امکان می دهد صفحه لمسی و قلم تبلت را به رایانه شخصی متصل کنید. همچنین می‌توانید از نرم‌افزار HP QuickDrop برای اشتراک‌گذاری تصاویر تلفن همراه در رایانه شخصی خود استفاده کنید. همچنین می‌توان از نرم‌افزار Photomatch برای یافتن چهره‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای جستجوی سریع‌تر تصویر استفاده کرد.

لپ تاپ جدید اچ پی;  ویژه مخابرات
HP Envy با پردازنده نسل دوازدهم اینتل، گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Ti، حداکثر 128 گیگابایت رم و تا 2 ترابایت فضای هارد دیسک عرضه می شود. این محصول در بهار 2022 رونمایی خواهد شد و هنوز قیمت آن مشخص نیست.

لپ تاپ جدید اچ پی;  ویژه مخابرات

نوت بوک HP ZBook Firefly G9 یکی دیگر از محصولاتی بود که دیروز توسط اچ پی معرفی شد. این دستگاه دارای ویژگی هایی مانند پردازنده گرافیکی Nvidia T550 و حداکثر 64 گیگابایت رم است و برای کار در حال حرکت طراحی شده است. این محصول در ماه مارس نیز عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نیز مشخص نیست.

منبع: androidauthority

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما