لپ تاپ قابل تبدیل سامسونگ با صفحه نمایش تاشو قابل جدا شدن – زومیت

[ad_1]

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ برای نمایشگر تاشوی انقلابی خود اندازه های مختلفی را در نظر گرفته است. این شرکت چندین مفهوم جدید مبتنی بر فناوری صفحه نمایش تاشو در CES 2022 معرفی کرد، از جمله لپ‌تاپ‌های تاشو، چندین پوشه دوتایی و کشویی.

به گفته Samobile، محصولاتی که سامسونگ در نمایشگاه CES رونمایی کرد، به نظر می رسد بخشی از چشم انداز این شرکت برای فناوری نمایشگر تاشو باشد. این غول فناوری کره جنوبی برنامه های عجیب و غریب دیگری نیز در سر دارد که یکی از آنها اخیرا توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) تایید و منتشر شده است.

پتنت قابل تبدیل لپ تاپ سامسونگ

اسناد WIPO دستگاه های الکترونیکی تاشو طراحی شده توسط سامسونگ را نشان می دهد. این لپ تاپ شبیه یک نوت بوک قابل تبدیل با صفحه نمایش قابل جدا شدن است. تنها تفاوت این است که نمایشگر مفهومی لپ تاپ قابل تبدیل سامسونگ تاشو است. این دستگاه ها مانند سایر لپ تاپ های قابل تبدیل دارای دو قسمت اصلی صفحه نمایش و پایه کیبورد هستند.

ویژگی خاص لپ تاپ کانورتیبل سامسونگ این است که نمایشگر تاشو بوده و می توان آن را از وسط تا کرد. نسبت نیمه بالایی دستگاه، یعنی صفحه نمایش تاشو، در هنگام باز شدن عادی است و نیمه پایینی توسط چندین لولا به هم متصل می شود. به طور مشخص نیمه پایینی دستگاه را نیز می توان به دو قسمت تقسیم کرد که هر کدام دارای باتری و مدار ورودی مخصوص هستند. البته تنها نیمی از قسمت پایینی این لپ تاپ میزبان پردازنده و میکروکنترلر است.

مقالات مرتبط:

از نظر فنی، لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر جدید سامسونگ را می‌توان تا چهار برابر اندازه معمولی آن تا کرد، بنابراین در صورت تا شدن، اندازه دستگاه بسیار کوچک‌تر و حمل آسان‌تر خواهد بود. البته نیمه بالایی این محصول همیشه می تواند به عنوان یک تبلت بزرگ تاشو بدون صفحه کلید فیزیکی استفاده شود.

هیچ تضمینی وجود ندارد که این دستگاه تاشو به عنوان محصول نهایی در دسترس باشد زیرا برنامه های WIPO همیشه محصول واقعی را تولید نمی کنند. با این حال، این مفهوم مطمئناً ایده خوبی از چشم انداز سامسونگ برای آینده نمایشگرهای تاشو به دست می دهد. درخواست ثبت اختراع در جولای 2021 ثبت شد و اخیراً توسط WIPO تأیید و منتشر شده است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما