لپ تاپ MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی

[ad_1]

دور، لپ تاپ MSI Creator Z16 با ویژگی های مختلف در بازار هند معرفی شد. این مدل لپ تاپ از نسل یازدهم پردازنده های Core i9 و Core i7 اینتل، کارت گرافیک NVIDIA و صفحه نمایش لمسی 16 اینچی + Quad HD بهره می برد. همچنین نرخ تازه سازی صفحه نمایش این لپ تاپ دارای نسبت تصویر 120 هرتز و 16:10 است.

به گزارش فرارو، لپ تاپ های MSI Creator Z16 برای طراحان بسیار مفید هستند، زیرا از طیف رنگی واقعی برای ارائه طیف رنگی با کیفیت استفاده می کنند. لازم به ذکر است که طیف رنگ یا طیف رنگ در واقع همه رنگ هایی هستند که قادر به بازتولید نمایشگر هستند. این محدوده همیشه بخشی از طیف کلی رنگ های قابل مشاهده است و هر چه دامنه نمایشگر لپ تاپ بیشتر باشد، در بازتولید رنگ ها و ارائه تصویر واضح تری موفق تر خواهد بود.

لپ تاپ MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی
MSI به صفحه کلید Creator Z16 Pioneer با نور پس زمینه افتخار می کند. صفحه کلیدهای دارای نور پس زمینه به کاربر کمک می کنند تا با پرتاب نور پشت صفحه کلید در مناطق تاریک یا کم نور، نمادهای روی صفحه کلید را ببیند. علامت های روی کلیدها باید شفاف باشند تا نور منتقل شود. علاوه بر این نرم افزار Steel Series Engine رنگ های متنوعی را برای کلیدهای صفحه کلید لپ تاپ ایجاد می کند تا کاربر به راحتی آنها را شناسایی کند. روشنایی این کلیدها لپ تاپ را به یک شی درخشان تبدیل می کند.

طراحی لپ تاپ MSI Creator Z16 ترکیبی از پست مدرنیسم و ​​ظاهر سنتی است. این دستگاه حداکثر 64 گیگابایت حافظه دارد و وب کم آن IR HD است. همچنین از Killer Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 برای اتصال به دستگاه های دیگر پشتیبانی می کند. MSI Creator Z16 با طیف وسیعی از پورت های ورودی و خروجی با Thunderbolt 4، USB-C، USB 3.2 Gen 2 و Type-A عرضه می شود. این دستگاه فقط در رنگ خاکستری موجود است.

لپ تاپ MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی
از آنجایی که MSI Creator Z16 با دو پردازنده متفاوت عرضه می شود، دو قیمت متفاوت اعلام شده است. مدل پردازنده i7 با قیمت 240990 روپیه (تقریباً 3180 دلار آمریکا) و مدل دیگر با پردازنده i9 با قیمت 25990 روپیه (تقریباً 3405 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد. علاقه مندان می توانند هر دو مدل را مستقیما از فروشگاه برند MSI خریداری کنند. همچنین خرید از فروشگاه های آنلاین Flipkart و برخی از خرده فروشان مجاز در سراسر هند امکان پذیر خواهد بود.

MSI گفته است که به ارائه محصولات یکپارچه به مصرف کنندگان هندی ادامه خواهد داد، مانند آخرین سری MSI Creator Z16. به گفته مسئولان MSI، مدل های این سری از لپ تاپ ها نقطه اوج تلاش این شرکت برای طراحی محصولاتی با ترکیبی از فناوری و زیبایی است. این شرکت امیدوار است با ارائه محصولات عملکرد محور بیشتر در بازار، نفوذ بیشتری در بازار پرسود هند به دست آورد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما