لیست ادامه دارد و ادامه دارد

[ad_1]

چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت خودروسازی کروز در شعبه چهارم بازپرسی ویژه مفاسد اقتصادی و با حضور قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش مهر، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت خودروسازی کروز در شعبه چهارم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی و با حضور قاضی صلوی برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس دادگاه از نماینده فولاد خواست محل را ترک و دادخواست را قرائت کند.

نماینده دادگاه داوری متهمان هشتم تا دوازدهم را قرائت کردند.

وی با اشاره به اتهامات سهیل مومنی آبکنار متهم ردیف هشتم این پرونده گفت:

این نماینده دادگاه ادامه داد: بر اساس اظهارات ادعایی و وجود مدارک جعلی وی از این موضوع مطلع بوده اما گفته می شود تمامی این اسناد توسط یک واحد خریدار خارجی و از طریق کارشناسان تهیه و تنظیم شده است.

بر اساس این بیانیه، متهم به پرداخت رشوه برای آزادی متهم اعتراف کرد و افزود:

اشاره وی به پرداخت رشوه به خودروی سمند بود.

این خبرنگار توضیح داد: بخش دیگر رشوه، اهدای قطعات خودرو به کارکنان برای تسریع در پاسخگویی است و سازمان محیط زیست زنده بود.

وی با تاکید بر اینکه متهمان برای تسریع فعالیت خود تحت عنوان هدایایی به کارکنان دولت رشوه می دادند، گفت: همه این هدایا برای تسریع در کار و شور است.

نماینده دادگاه با اشاره به گزارشات از دفتر بندرعباس گفت: با این تحقیقات مشخص شد متهم مؤمن نسبت به تهیه لیست رشوه برای فردی که این مبلغ را در قالب یک فقره پول پرداخت کرده است، اقدام کرده است. کارت هدیه و شرکت.”

وی افزود: همچنین در بازرسی از رای متهم، اطلاعات متهم به دست آمد.

فولاد به ویژه در قالب قطعات خودرو رشوه می پردازد: مدیران شرکت های کروز برای تسریع در ترخیص کالا به ماموران گمرک رشوه می پردازند.

نماینده دادگاه تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهم، تمامی این رشوه ها و هدایا توسط واحد خرید خارجی در اختیار متهم قرار گرفته و در اختیار متهم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات گمرک بندرعباس برای شرکت کروز گفت: گمرک بندرعباس نیز طبق اظهارات متهم مسیر سبز را مسیر خوبی برای شرکت کروز دانسته و با توجه به این مسیر اکثر شرکت های باربری مستثنی هستند. از گمرک بدون ارزیابی

شرکت فولاد در بیانیه ای با بیان اینکه شرکت ایرانی قوانین مربوط به محصولات چینی را زیر پا گذاشته است، افزود: متهمان با استفاده از «مسیر سبز» و به نقل از «موفق باشید»، وسایل خود را آزاد کردند.

به گزارش نماینده دادستان، بنا به اعترافات غلامرضا فاتحی، متهم ردیف دوازدهم یک دستگاه خودرو مزدا به عنوان همسر نام برده و پرونده های دیگری در اختیار وی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: متهم به صراحت اعلام کرده است که مدارک شرکت کروز جعلی بوده و از آنجایی که متهم دارای مدارک فاتح علم جعلی است، مساعدت در ساماندهی قاچاق برای وی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برنده این پرونده بیش از یک درصد رشوه دریافت کرده است.

به گفته نماینده قاضی، به مدت 5 سال مجموعاً 5 سکه به متهم اهدا شده و تعدادی از مدیران گمرک و همچنین خودرو مزدا تحویل داده شده است.

وی تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است.

در ادامه جلسه قاضی گفت:

رسیدگی به جلسه به روز شنبه 18 بهمن ماه موکول شد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما