دلالان نوظهور در بازار خودرو

[ad_1]

در رفتن با توجه به حضور پر رنگ در بازار خودرو، دلالان بازار خودرو طی سالیان متمادی در این بازار افزایش قیمت داشته اند. استفاده از لامپ‌های رشته‌ای به یک مشکل رایج تبدیل شده است و نقش لامپ‌ها در این مورد نیز رنگارنگ به نظر می‌رسد.

به گزارش فرارو، مغازه هایی که در خیابان های سهروردی، ستارخان و امامت به وفور یافت می شوند، با امکاناتی مانند لامپ های فلورسنت فعالیت می کنند که برخی از تکنسین های آنها زیر سوال رفته و معتقدند این موضوع باعث افزایش هزینه های خریداران خودرو می شود. ، زیرا هزینه این کارشناس کار از 500000 تومان شروع می شود و بسته به نوع و مدل خودرو این مبلغ نیز افزایش می یابد.

در این بین احتمالاً مبادلات زیر میزی وجود دارد که ضرر و زیان را به خریداران خودرو وارد می کند. اما خریداران خودرو در مراجعه به این واحدهای صنفی نهایت دقت را داشته باشند تا در این زمینه فریب نخورند.

دلالان نوظهور در بازار خودرو;  لیسانس بدنه و رنگ با لامپ فلورسنت!آیا این واحدهای صنفی مجوز دارند؟
نعمت الله کاشانی نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفتگوی فرعون وی در خصوص تشکل های صنفی که در ارتباط با کارشناسان بدنه و رنگ خودرو فعالیت می کنند، گفت: این واحدها فاقد مجوز از اتحادیه فروشندگان خودرو تهران هستند و نظارتی بر فعالیت آنها نداریم، اما برخی از آنها صنف پالایشگاه ها و نقاشان هستند. مجوز دارند یا مجوز گرفته اند، اما با توجه به مدت زمانی که برای بازدید از این واحدها در هنگام خرید خودرو صرف کرده اند، خریداران قطعاً در انتخاب این گونه واحدها برای کارشناسان خودرو باید یکسری مسائل را در نظر بگیرند. نگهش دار.

وی افزود: مصرف کنندگان در بازار خودرو باید به این نکته توجه داشته باشند که همه این واحدهای صنفی در زمینه بدنه و رنگ خودرو متخصص نیستند و نمی توانند به طور دقیق تشخیص دهند که خودرو رنگ شده یا ایراد دارد. مراقب باشید شخصاً به کسی مراجعه نکنید.

کاشانی با اشاره به اینکه این واحدها بازده خوبی دارند، گفت: مصرف کنندگان از این مهارت ها برای خرید خودرو با هزینه کم استفاده کرده اند، اما در این واحدها نیز افرادی هستند که درگیر کار خود هستند و کارشان را به خوبی انجام می دهند. رنگ خودرو ماهرانه خواهد بود کار خود را تضمین می کند و در صورتی که خریدار در آینده متوجه رنگ آمیزی یا مشکل بدنه خودرو خریداری شده شود می تواند از این واحد صنفی خسارت مطالبه کند.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران در ادامه گفت: بنابراین مردم با مراجعه به واحدهای کارشناسی بدنه و رنگ خودرو باید این تعهد را برای انجام دقیق مهارت مطالبه کنند در غیر این صورت ممکن است. مصرف کنندگان در بازار خودرو در معرض خطر هستند، بنابراین بهتر است مردم برای تحقیق و پرس و جو به کارشناسان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور دلالان در این منطقه می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، افزود: پرداخت های غیرعادی در این حوزه می تواند ضرر و زیان را برای غرفه داران و خریداران خودرو به دنبال داشته باشد و یا تحریف عمدی می تواند منجر به سود کلانی در خرید و فروش خودرو در بازار شود. ” یک دست دوم برای کارگزاران ایجاد کنید، همه این مسائل در این مورد قابل ارائه است.

کاشانی بیان کرد: با توجه به این گونه مسائل مردم باید در خرید خودروی دست دوم دقت زیادی داشته باشند تا خدای ناکرده دچار ضرر و زیان نشوند چرا که دلالان در بازار باید از روش های مختلفی برای خرید خودرو استفاده کنند. برای کسب سود بیشتر به مشتریان بفروشید، بنابراین به خریداران خودرو توصیه می شود با افرادی که دانش و تجربه کافی برای خرید و فروش خودرو دارند وارد بازار شوند تا بهتر و مطمئن تر خرید کنند. انجام دهید

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما