ماجرای قتل دو دختر فراری در سیستان و بلوچستان

[ad_1]

تحقیقات قضایی درباره قتل دو دختر خردسال در سیستان و بلوچستان در حال انجام است اما شواهد حاکی از آن است که این جنایت توسط بستگان قربانیان انجام شده است.

به گزارش همشهری، چند روز پیش فیلمی مربوط به قتل دو دختر خردسال در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این فیلم که در تاریکی شب فیلمبرداری شده، جسد دو زن جوان را نشان می دهد که به ضرب گلوله کشته شده اند.

اگرچه صحنه جنایت اخیرا در فیلم دیده می شود، اما پیگیری های خبرنگار نشان می دهد که قتل حدود 50 روز پیش رخ داده است.

افسانه ها حکایت از آن دارد که دو دختر 17 و 18 ساله بدون اطلاع خانواده در روستای ترکانی دشت عیاری چابهار در استان سیستان و بلوچستان خانه را ترک کردند و به زاهدان رفتند.

چند روزی را دور از خانه گذراند، اما بعدا توبه کرد و تصمیم گرفت به خانه بازگردد. قبل از بازگشت با خانواده اش تماس گرفت و گفت از کاری که کرده پشیمان است و به اشتباه خود پی برده است. بستگانش او را تشویق به بازگشت به خانه کردند و او به روستای خود بازگشت.

در حالی که دختران جوان که از بخشش خانواده هایشان خوشحال بودند، در راه خانه بودند، ناگهان چند مرد از خانواده خود را در کنار گرانچدان، دورتر از روستایشان دیدند. مردان مسلح خشمگین اسلحه های خود را به سمت دختران نشانه رفتند و دو دختر بی پناه را در حالی که برای جانشان طلب می کردند، به ضرب گلوله کشتند.

دقایقی پس از این حادثه، ساکنان منطقه به سرعت خود را به محل تیراندازی رساندند و چند نفر از طریق تلفن همراه خود از اجساد قربانیان فیلمبرداری کردند. حالا نمی فهمم چرا این فیلم حتی 50 روز بعد از این حادثه تلخ در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

سرهنگ ابراهیم کوچکزی، فرمانده انتظامی چابهار گفت: این حادثه در حوالی روستای ترکانی دشتیاری رخ داده است، اما مشخص نیست چرا فیلم کشف جسد دو دختر خردسال منتشر شده است.

وی در خصوص جزییات جنایت می گوید: با فرار دو دختر خردسال از خانه خشم و کینه در خانواده آنها فراگیر شد. او چند روز قبل از اینکه خودش به خانه برگردد به دنبال دخترانش گشت، اما قبل از اینکه بتواند وارد روستا شود این اتفاق افتاد.

وی در خصوص متهمان این پرونده گفت: متهمان از بستگان دو مقتول هستند که شناسایی و دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

تحقیقات قضایی در حال انجام است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما