مادر بابک خرمدین: به دستور شوهرم عمل می کردم

[ad_1]

همسر اکبر خرم‌دین که به اتهام معاونت در قتل پسر، دختر و دامادش در زندان به سر می‌برد، صبح دیروز به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد و آخرین دفاعیات خود را ارائه کرد.

به گزارش ایران، صبح دیروز مرد 70 ساله ایرانی از زندان به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و آخرین بار در مقابل بازپرس محمدجواد شفیع از خود دفاع کرد. این در حالی است که 30 آبان ماه امسال همسرش بهنام اکبر خرمدین متهم به سه قتل عمد در زندان به دلیل بیماری درگذشت. وی در جلسه دیروز بار دیگر با تاکید بر اینکه نقشی در قتل پسر، دختر و دامادش نداشته است، گفت: از زندان خسته شده ام. من دیگر نمی توانم آن را انجام دهم. انتصاب در قتل را قبول دارم. به دستور شوهرم قرص ها را در غذا می ریختم و شوهرم آنها را می کشت و بدشکل می کرد و در زباله می انداخت. این کار را از ترس شوهرم انجام دادم تا دچار چنین سرنوشتی نشوم.

در ادامه آخرین دفاعیات ایران، کیفرخواست این پرونده به زودی از سوی بازپرس شعبه پنجم دادگاه کیفری پایتخت صادر و پرونده به دادگاه کیفری ارسال می شود. روز گذشته بازپرس پرونده این زن را پس از اینکه در سه فقره قتل مجرم شناخته شد، به زندان بازگرداند. اما با توجه به فوت متهم اصلی پرونده و درخواست اولیای دم برای گرفتن دیه، مقرر شد از اموال اکبر خرمدین به خواهر وی که مادر یکی از قربانیان است دیه داده شود.

بر اساس این گزارش، ماجرای قتل بابک خرم‌الدین کارگردان و مستندساز سرشناس، شامگاه پنجم اردیبهشت‌ماه پس از پیدا شدن جسد وی توسط پدر و مادرش کشف شد. فرامرز که خواهرزاده او نیز بود بعداً کشته شد. دخترش. به گفته متهمان، پسر و دختر دوم اکبر با تنبیه پدر و مادرش موافقت کردند و از سوی دیگر برادر و خواهر فرامرز نیز انتقام عمویش را بخشیدند.

از آنجایی که مادر فرمرز بیمار روانی بود و به دلیل کهولت سن و بیماری نمی توانست در مورد وضعیت وی اظهار نظر کند، پرونده برای اظهار نظر به مرجع عالی قضایی ارجاع شد که در نهایت حکم به دیه صادر شد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما