ما طرفدار پایان جنگ در اوکراین هستیم.

[ad_1]

در رفتن سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای به مناسبت عید سعید فطر چندی پیش آغاز شد.

این سخنرانی به صورت زنده از شبکه های خبر و وان سما، رادیو ایران و فضای مجازی از روی حساب دفتر رهبر معظم انقلاب پخش می شود.

محورهای سخنان حضرت آیت الله خامنه ای به شرح زیر است:

رستاخیز ظاهرا کاتالیزور خارطوم متحد و ظهور بعدی آنها به عنوان یک قدرت کهکشانی است.

– بعثت پیامبر اکرم (ص) هدیه ای است برای همه بشریت. هدف از بعثت انبیا تزکیه است. ماموریت این بود که غیرممکن ها را ممکن کند.

اگر بخواهیم این دو عنصر را در نظر بگیریم، عنصر عقلانیت و عنصر پرورش اخلاق که تلفیقی از ارزش های اسلامی است، اگر این دو عنصر را در نظر بگیریم، متوجه می شویم که اسلام بزرگترین هدیه به بشریت است و به بشریت بخشیده است. شادی

پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم توفیق یافت که ملت عربستان را که ملتی سرسخت بود به ملتی متفکر تبدیل کند و در کمتر از 20 سال به شهرت رسید.

در طول تاریخ، هر گاه اراده مردم مطابق با خواست خداوند بوده است، ناممکن را ممکن ساخته است. این تجربه آغاز اسلام با اختلافاتی برای ملت ایران اتفاق افتاد. سرنگونی سلطنت در ایران با وجود حمایت قدرت های بزرگ جهان صورت گرفت.

– در انقلاب اسلامی اگرچه حکومت سلطنتی پهلوی از حمایت آمریکا، انگلیس و شوروی برخوردار بود، اما ملت ایران موفق شد با کمک امام راحل این حکومت فاسد را که غیرممکن به نظر می رسید، سرنگون کند.

– تجربه تاریخی بعثت هنوز امکان پذیر است. انقلاب اسلامی نمونه ای از این تجربه است.

بر خلاف تصور برخی از مردم در مورد جدایی دین از سیاست، پایان نهضت نبوی تشکیل حکومت بود.

پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) با جهل مقابله کرد، اما در دنیای متمدن امروز مفاسد اخلاقی دو چندان می شود و دنیای امروز دنیای طمع است و دنیای امروز بر طمع و پول استوار است و همه چیز با آن سنجیده می شود. پول

او راضی به تشکیل حکومت نبود و با دشمنانی که اجازه آزادی مسلمانان را نمی دادند به هر نحو ممکن می جنگید.

در دنیای امروز از همه چیز برای چاق کردن شرکت ها و کارتل ها و همچنین علم برای کشتن مردم استفاده می شود. گاهی با استفاده از این علم، واکسن‌های نجات دهنده زندگی می‌سازند و گاهی از آنها سلاح‌هایی می‌سازند که ده‌ها برابر بیشتر از بازماندگان جان خود را از دست می‌دهند.

– استحکام و پایداری نظام اسلامی مستقر در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران باید تقویت و تثبیت شود، ثمرات آن گسترده تر شود.

– تدبیر حکیمانه و مدبرانه این میدان از آن رشته ها نیست که انسان سر بر زمین بیندازد و به آن حمله کند. برنامه ریزی لازم است و برنامه ریزی باید عاقلانه انجام شود.

– این برنامه باید بر اساس درک گسترده از ویژگی های این ناآگاهی باشد. اگر ویژگی های این جهل را ندانیم، نمی توان با آن مقابله کرد.

– انقلاب اسلامی در نیمه راه اهداف خود است. البته گام هایی برداشته شده است اما در نیمه راه مانده ایم و هنوز راه زیادی در پیش است.

– با توجه به اینکه در نیمه راه هستیم، اما الگوی جهان و کشورهای اسلامی حداقل یک مدل جذاب است. مثلاً در کشور دیگری به تصویر شهید عزیز شهید سلیمانی توهین شده است. بنابراین الگوی اسلام الگوی جذاب و جذابی است.

جاهلیت مدرن در همه جای دنیا یکسان نیست، مصداق بارز جهل مدرن آمریکایی است و جهل کم و بیش در همه جای دنیا رایج است.

– آمریکا نظامی است که در آن اخلاق بد ترویج می شود، تبعیض روز به روز بیشتر می شود، ثروت ملی روز به روز به سمت ثروتمندان و ثروتمندان کشیده می شود.

– کشور ثروتمندی مانند آمریکا در شرایطی است که در خیابان ها به دلیل گرما و سرمای شدید مردم جان خود را از دست می دهند. این اتفاقات به چه معناست؟

– اصولا دولت آمریکا یک دولت بحران زا و بحران بیولوژیک است و بحران آفرین است. ایالات متحده از بحران های مختلف در سراسر جهان به تنگ آمده است.

– شبکه های مافیای قدرت در ایالات متحده باعث ایجاد بحران در سراسر جهان می شوند.

– آمریکا اساسا یک دولت مافیایی است. مافیای سیاسی، مافیای اقتصادی، مافیای اسلحه و انواع مافیاهایی که سیاست های این کشور را کنترل می کنند و این کشور را کنترل می کنند و عده ای را در کشورها به کار می گیرند یا اخراج می کنند.

– ببینید چقدر در منطقه غرب آسیا بحران درست کردند و آنقدر به آن نیاز داشتند که موجوداتی مثل داعش درست کردند تا سگ معلمشان شود و آشکارا و آشکار از آن فیلم گرفته شود تا سر مردم را قلم بزنند و بسوزانند. زنده. برای ارائه این فیلم به جهانیان و مشارکت رهبران دولت آمریکا در تأسیس آن و اذعان به اینکه داعش کار آنهاست.

اگر آمریکا نتواند بحران ایجاد کند، کارخانه‌های اسلحه‌سازی نمی‌توانند حداکثر سود را ببرند و این مافیاها باید بحران ایجاد کنند تا حداکثر سود را ببرند.

امروز اوکراین نیز قربانی این سیاست بحران آفرین است. آمریکا با دخالت در امور داخلی این کشور و راهپیمایی علیه دولت ها و ایجاد جنبش یا شورش مخملی و حضور سناتورهای آمریکایی در میان گروه های مخالف خود، طبیعتا اوکراین را به این نقطه رساند. دولت ..

– البته ما همه جا مخالف جنگ و ویرانی هستیم و این سیاست محکم ماست. ما کشتار مردم را با تخریب زیرساخت های ملت ها نمی پذیریم. ما مثل غربی ها نیستیم که بگویند اگر بمبی بر سر کاروان عروسی در افغانستان بیاندازند و عروسی را به عزا تبدیل کنند، جنگ با ترور است. این منطق آمریکایی هاست.

آمریکا در افغانستان، عراق و شرق سوریه چه می کند و چرا سوریه نفت را پس می دهد؟ چرا پول و ثروت ملی افغانستان را غارت می کنند؟ چرا شبانه روز در غرب آسیا از جنایات صهیونیست ها دفاع می کنند؟ اینها مسائل حساسی است و همه اینها برای دفاع از حقوق بشر و امثال آن انجام می شود.

– ما مثل آنها رفتار نمی کنیم که اگر حادثه ای در جایی که مختص ماست اتفاق بیفتد به یک شکل تصمیم گیری کنیم. مردم یمن هشت سال است که زیر بمباران هستند و مردم غرب آن را محکوم نمی کنند، حتی اگر لفظی، تبلیغاتی و رسانه ای و عملی از آن حمایت کنند.

– البته ما طرفدار پایان دادن به جنگ در اوکراین هستیم تا هر بحرانی تنها در صورتی قابل درمان باشد که علت اصلی بحران مشخص شود. ریشه بحران اوکراین، سیاست آمریکاست و زمانی که به رسمیت شناخته شد، باید در مورد آن تصمیم گیری و تصمیم گیری شود و اگر قرار است اقدامی انجام شود، باید انجام شود.

– از موضوع اوکراین باید درس گرفت. یکی از درس ها این است که حمایت قدرت های غربی از دولت های دست نشانده شان سراب است و واقعی نیست. همه دولت ها بدانند.

– کشورهایی که از سوی آمریکا و اروپا تشویق می شوند تا به وضعیت اوکراین و افغانستان نگاه کنند که هم رئیس جمهور اوکراین و هم رئیس جمهور فراری افغانستان در مورد آن گفتند که ما به ایالات متحده و دولت های غربی اعتماد کردیم، اما ما را تنها گذاشتند. . ; بنابراین نمی توان به آنها اعتماد کرد. این اولین درس است.

درس دوم این است که مردم مهم ترین حامیان دولت ها هستند. اگر مردم در اوکراین وارد میدان شده بودند، وضعیت دولت و مردم اوکراین اینگونه نبود. مردم چون حکومت را قبول نداشتند وارد میدان نشدند، درست مثل زمانی که آمریکا به رهبری صدام به عراق حمله کرد و مردم دفاع نکردند و عقب نشینی کردند تا آمریکا پیروز شود. اما در همان عراق که داعش حمله کرد، مردم وارد میدان شدند و توانستند داعش را عقب برانند و سرکوب کنند که این یک تهدید بزرگ بود.

– رکن اساسی استقلال کشورها مردم هستند و ما آن را در دفاع مقدس و دفاع مقدس تجربه کرده ایم، هرچند همه قدرت ها در کنار صدام قرار گرفتند اما جمهوری اسلامی ایران با کمک صدام بر آن فائق آمد. مردم و دشمنان را شکست دهید.

– همه باید چشم و گوشه خود را باز کنند و درست فکر و عمل کنند و بتوانند از این درس های بزرگ بهره ببرند. یاد امام بزرگواری که این درس را به ما داد گرامی می داریم.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما