مدافعان استقلال در لیست خروج بازگشت به تیم سابق

[ad_1]

استقلال که ترکیب خوبی از رقابت ها در نیم فصل اول داشت، در پنجره زمستانی کمتر حضور داشت اما با وجود جدایی فردین رباط، بابک مرادی و محمدرضا آزادی از مجموعه آبی پوشان دور بعد نباید در چارچوب دور اول مسابقات در حریم هوایی بوروندی اضافه شود.

در این بین اما تاکید ویژه ای بر استقلال دانشگاه و همچنین کادر فنی برای جذب صالح هرادانی، مدافع واقعی فولاد جوان و ملی پوش خوزستانی شده است.

در چند روز اخیر مذاکرات پر تنش و پیچیده ای بین دو طرف انجام شده است اما جدایی فولادی ها برای صالح حردانی قابل قبول نیست اما تکنین با این موضوع موافقت نکرده و حالا مدیران اهوازی و استقلالی ها به دنبال استقلال هستند. جواد نکونام.

پیش از این دانشگاه استقلال با انتقال آرش رضاوند به فولاد خوزستان با انتقال صالح حردانی موافقت کرده بود. گفته می شود خیلی باب میل گرشاسبی و همکارانش حضور نداشتند اما در پایان انتقال برای نهایی شدن این انتقال، عارف آقاسی شاگرد فصل گذشته جواد نکونام نیز در فولاد خوزستان معامله کرد. حردانی به دنبال استقلال است. پیشنهاد می شود مدیران هیات بازنشستگان فولاد خوزستان معرفی شوند و با همین فرمول بهزودی صالح حردانی به عنوان اولین استقلالی در پنجره زمستانی معرفی شود و عارف آقاسی نیز از حضور در کنار شما خوشحال خواهد شد.علاوه بر تقویت میانه وست. ناکونام همچنین برای نیم فصل دوم و بازی های آسیایی زمین را در مرکز تیموس بهبود بخشیده است.

عارف آقاسی در آخرین روز ماه با عقد قراردادی دو ساله به عنوان سومین استقلال برای حضور در لیگ بیست و یکم معرفی شد. او در حال حاضر برای تیم دیگری در آستانه بازی می کند. جایی که جواد نکونام ایمان خاصی به توانایی های خود دارد و در حالی که آخرین دقایق جمعه پنجم بهمن را در هتل المپیک برگزار می کنیم و در حال مذاکره برای بازگشت فولاد خوزستان هستیم.

تمرین سه

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما