fastescobanner

مردم باید در تصمیم گیری و اجرا مشارکت داشته باشند

[ad_1]

در رفتن رهبر معظم انقلاب اسلامی در 19 دی 1356 با گرامیداشت سالروز قیام مردم علیه رژیم طاغوت فرمودند: ماهیت نفس علیه جمهوری اسلامی است.

در 19 دی ماه سالروز قیام، دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم شهرستان کوم هر ساله در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور هزاران نفر از مردم این شهرستان برگزار شد. حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

– دیدار با افراد پرشور جامعه همیشه فرصت مغتنمی برای این مرد منفور بوده است.

– با آرزوی سلامتی و ابراز ارادت به تمامی عزیزان کوم.

– نگذارید غبار فراموشی بر رویدادهای بزرگ بنشیند. این رویداد بزرگ 10 ژانویه است.

– ماهیت منیت علیه جمهوری اسلامی است.

متدینین در اوج شور و شعور و عقلانیت هستند.

– پهلوی در مبارزه با جنبش ملت ایران که مورد حمایت ایران بود، با پشت گرم بود.

زنده ماندن یاد و خاطره شهید سلیمانی نمونه دیگری از اشتباهات شمارش دشمن است.

– تشییع پیکر شهید سلیمانی حقیقت ملت ایران را آشکار می کند.

– محاسبات نادرست ایالات متحده در سیستم های کامپیوتری آنها انجام می شود. هنوز هم همینطور است. الان هم روی مسائل مختلف کار می کنند. نمونه آن ماجرای اخیر شهادت شهید عزیزمان سلیمانی است. آنها چه فکر می کردند؟ او احساس می کرد که حذف شهید سلیمانی، نهضت و نهضت بزرگی که او نماینده آن بود، طرح و نماد آن بود. در طول زمان افزایش یافته است.

– به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سال جاری، چه کسانی این اغتشاش بزرگ را انجام دادند؟ که بود چه کسی می تواند ادعا کند که من این کار را کردم؟ از ایران.

کاهش حساسیت مبانی انقلاب جزو برنامه های دشمن است.

– باید در مقابل بی حساسیتی اصول انقلاب بایستیم.

– نباید به اختلافات و اختلافات مذهبی و قومیتی دامن زد.

– موفقیت جمهوری اسلامی نباید مخفی بماند.

– مردم باید در تصمیم گیری و اجرا مشارکت داشته باشند.

– مبارزه مسئولان برای حل مشکل باید ادامه یابد.

-عزیزان من! چه کسانی این را از این بنده حقیر می شنوند. شور مذهبی را حفظ کنید. شور مذهبی را حفظ کنید. شور دینی ملت ایران همچنان عامل نجات کشور در مقاطع مختلف است. شور مذهبی وجود دارد که تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند. نمونه ای از جنگ تحمیلی، دفاع هشت ساله از یک تهدید بزرگ است. شور مذهبی مردم، شور مذهبی جوانان، شور مذهبی پدر و مادر، جوانان ما را به این جبهه رساند و این جنگ واقعا بین المللی است، آن روز آمریکا، آن روز شوروی، آن روز ناتو، آن روز منطقه ای. ارتجاع، برای شکست ایران و همه دست به دست هم دادند تا امام را به زانو درآورند و نهضت را در هم بشکنند، همه اینها را شکست داد و توانست پیروز شود. منشأ شور مذهبی بود.

– شهادت شهید عزیزمان شهید سلیمانی یک واقعه تاریخی واقعا عجیب بود. هیچ کس، حتی دوستان، فکر نمی‌کردند که این واقعه به این بزرگی باشد و خداوند متعال به مردم برکت دهد تا هویت دینی و انقلابی آنها برای همگان آشکار و آشکار شود. که به معنای واقعی کلمه هویت و همبستگی خود را زیر تابوت سلیمانی شهید ملت ایران نشان داد. خب تشییع جنازه در تهران، تشییع جنازه در کرمان و تشییع جنازه در شهرهای مختلف. در عراق اگر پیکر مطهر شهید را به سوریه و لبنان می بردند تشییع بزرگی بود. اگر پاکستان را گرفته بودند همان جا هم همین اتفاق می افتاد.

یعنی این حرکت عظیم ملت مسلمان را نشان داد، این واقعه اتفاق بزرگی بود، یعنی شهادت بزرگی چون شهید سلیمانی را دشمن و همه تهدید می دانستند، اما این تهدید تبدیل به شور ملت شد. , ملت مسلمان , ملت ایران . فرصت پیدا کرد. این یک فرصت بود

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما