معیارهای انتخاب مدرس زبان انگلیسی

[ad_1]

سخت ترین کار برای یک معلم انگلیسی آنلاین برقراری ارتباط موثر و پویا با دانش آموزان است. اما این تنها معیاری نیست که مردم در انتخاب اساتید به آن توجه می کنند. هنگامی که به عنوان یک معلم انگلیسی آنلاین شناخته می شوید، باید معیارهای شخصیتی خاصی نیز داشته باشید که مستقل از دانش مفاهیم تدریس، تلفظ قوی و مدارک بین المللی است. در این بخش به معیارها توجه زیادی می کنیم. درباره انتخاب بهترین معلم زبان انگلیسی.

استفاده بهینه از زبان بدن

پاسخ کل بدن که TPR نیز نامیده می شود، توانایی استفاده از حرکات دست و بدن برای کمک به یادگیری زبان آموزان است. این روش آموزش زبان انگلیسی برای معلمان آنلاین انگلیسی بسیار مفید است و به آنها کمک می کند تا مفهوم را به طور دقیق به دانش آموزان خود منتقل کنند. با این حال همه معلمان زبان آنلاین نمی توانند از این روش به خوبی استفاده کنند و گاهی اوقات نمی توانند از این روش برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کنند زیرا به شدت به فایل های صوتی تکیه می کنند، اما این روش یکی از سه روش موثری است که زبان آموزان آنلاین را آزار می دهد. می تواند مفاهیم را به درستی یاد بگیرد.

توانایی جذب دانش آموزان

یکی از چالش های منحصر به فرد آموزش آنلاین انگلیسی، درگیر کردن دانش آموزان با مفاهیمی است که در کلاس درس تدریس می شود. به یاد داشته باشید که فایل های صوتی و تصویری خود را فقط برای دانش آموز ارسال می کنید و او به آنها گوش می دهد. این فایل ها باید شامل موضوع باشند. این بخش دقیقاً هنر اصلی معلم آنلاین انگلیسی را نشان می دهد. اگر بتوانید تمرینات مربوطه را طوری تنظیم کنید که دانش آموز بعد از رفتن به کلاس کار را انجام دهد و به او نوعی آموزش مداوم و پویا بدهد، می توان گفت که این یکی از چالش هاست. تدریس متوقف شده است.

اما این خیلی ساده نیست، معلم آنلاین انگلیسی باید تجربه کافی از دو مورد را داشته باشد تا آن را با موفقیت کامل کند. ابتدا باید در موضوعاتی که به او آموزش داده می شود مهارت داشته باشد تا بتواند تمرین هایی را برای تقویت نقاط ضعف زبان آموز توسعه دهد. علاوه بر این، او باید بداند که چگونه مشکل زبان آموزان فارسی را حل کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که تجربه معلمان آنلاین انگلیسی باید بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

تمام نقاط ضعف زبان آموزان را پوشش دهد

در آموزش سنتی زبان انگلیسی، معلم کار بسیار ساده ای داشت و به راحتی می توانست نقاط ضعف زبان آموز را شناسایی کرده و به رفع آنها کمک کند. اما معلمان آنلاین انگلیسی به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با دانش آموزان ندارند، کار زیادی در پیش دارند. آنها باید تشخیص دهند که کدام یک از چهار مهارت یادگیرنده از طریق تمرین و به طور غیرمستقیم ضعیف هستند و تلاش خود را برای غلبه بر آنها مضاعف کنند.

استفاده بهینه از دستگاه های صوتی و تصویری

یکی از بزرگترین چالش ها در آموزش آنلاین زبان انگلیسی استفاده از ابزارهای آموزشی است که بسیاری از معلمان آنلاین با این امر مخالف هستند و معتقدند که از این ابزار برای آموزش زبان انگلیسی به درستی استفاده نمی شود. با این حال، استفاده از فایل های ویدئویی یکی از ضروری ترین ابزار برای معلمان آنلاین زبان انگلیسی است و در واقع می تواند بسیار سرگرم کننده باشد! نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که استفاده موثر از ابزارها به این معنی است که شما در تصمیم گیری در مورد زمان و نحوه استفاده از این ابزارها آزاد هستید و هدف این است که درس خود را سریعتر و با نشاط تر کنید!

دوستانه و صمیمی بودن

یادتان هست زمانی که در مدرسه بودید، آیا در هر شرایطی مجبور بودید اساتیدی را که برایتان انتخاب می کردند، بپذیرید و یک سال کلاس را با آنها تقسیم کنید؟ اگر معلم شما در این شرایط سرد و بی رحم است، ممکن است تحت هیچ شرایطی درس را دوست نداشته باشید، اما در یادگیری آنلاین انگلیسی اینطور نیست. معلمان آنلاین انگلیسی باید به اندازه کافی صمیمی و صمیمی باشند تا بتوانند در نگاه اول با زبان آموز ارتباط برقرار کنند. یکی از عواملی که به تعامل بین زبان آموز و معلم آنلاین انگلیسی کمک می کند، برخورد دوستانه معلم است.

کلینیک انگلیسی

دکتر. حمید رفیع یکی از موفق ترین مدرسین آنلاین زبان انگلیسی در کشور است که در سال های اخیر موفقیت های زیادی را در این صنعت به ثبت رسانده است. تشخیص می دهند. این اساتید ممتاز در طول سالیان متمادی توانسته اند از به روزترین روش های تدریس آنلاین استفاده کرده و بسیاری از مشکلات زبان آموزان فارسی زبان را پوشش دهند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما