میروریتی، اولین سرمایه گذاری جمعی ایرانی و شفاف ترین راه برای کمک به نیازمندان

[ad_1]

آینه پاسخ نیاز اجتماعی است.

کارآفرینی، اشتغال زایی و مدیریت نیروی کار از مهم ترین اولویت هایی است که در اقتصاد امروز بیش از پیش اهمیت یافته است. ما وظیفه خود می دانیم که بهترین شرایط را برای این امر فراهم کنیم. آینه به همین منظور و بر اساس همین تفکر ساخته شده است.

در Mirroriti به جای ماهیگیری، ماهیگیری را آموزش می دهیم!

فقر همواره یکی از معضلات بزرگ جوامع بوده است، از این رو ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر، طلاق، افسردگی و بیماری های روحی و روانی و جرائمی مانند دزدی، فساد و فحشا در بسیاری از موارد افزایش می یابد. فقر بنابراین اولین گام در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در کشور کاهش نرخ فقر است.

ما در آینه معتقدیم که راه حل کاهش فقر در جامعه چیزی فراتر از حمایت مالی و معیشتی است. کمک های مردمی همیشه بوده و هست. اما هدف قرار دادن آنها روشی است که نیازمند راهکارهای اداری و تخصصی است. وظیفه ما ایجاد نقشه راه برای استفاده حداکثری از این حمایت مردمی است.

ما در Mirroriti تلاش می کنیم مهارت های مورد نیاز برای داشتن یک زندگی اقتصادی موفق تر و راحت تر را آموزش دهیم و این اولین گام برای ایجاد شغل در کشور است.

تامین مالی جمعی یا تامین مالی جمعی در آینه چه خبر است؟

ممکن است تا به حال به یک موسسه خیریه کمک کرده باشید. بنابراین شما یکی از میلیون ها تیم تامین مالی جمعی در جهان هستید. آینه شالوده ای را فراهم کرده است که می تواند به لطف اقیانوس انسان ها شکل بگیرد.

میروریتی معتقد است که منابع کوچک سرمایه می تواند کمک زیادی به تامین سرمایه های کلان برای دستیابی به نیازمندان کند. از این رو به جای سرمایه گذاری های کلان، به دل های بزرگ رفته و با تبلیغات با اهداف روشن، کمک های مردمی و سرمایه های اندک را جمع آوری کرده و صرف امور رفاهی کرده است.

Mirroriti بستری شفاف برای فرهنگ سازی و همچنین کمپین های خیریه و رفاهی در ایران است. این شکل از تامین مالی کلان در ایران ابتدا توسط میروریتی ایجاد شد و علیرغم اینکه با گسترش فضای مجازی کمپین های متعددی راه اندازی شده است، تاکنون هیچ پلتفرمی برای مدیریت آنها راه اندازی نشده است و فرم ایجاد نشده است. ، و Mirroriti یک پیشگام است. این زمینه.

کمک به مؤسسات خیریه کوچک اما فعال یک هدف آینه ای است.

یکی از بزرگترین اهداف Mirroriti کمک به خیریه های کوچک است. این موسسات خیریه در ذهن مردم جایگاه چندانی ندارند و به دلیل محدودیت های مالی و نبود بسترهای تبلیغاتی نتوانسته اند مانند خیریه های بزرگ مشارکت داشته باشند. Mirroriti از این موسسات خیریه حمایت می کند.

میروریتی، اولین سرمایه گذاری جمعی ایرانی و شفاف ترین راه برای کمک به نیازمندان

کمپین های آینه ای چگونه انتخاب می شوند؟

دغدغه اصلی Mirroriti فرهنگ سازی و ایجاد اشتغال است. ایجاد اعتماد به نفس برای کمک به هر چه بیشتر مردم، جلوگیری از عادی شدن فقر و فحشا، سازماندهی کودکان کار و کمک به آنها در یادگیری و یادگیری مهارت های مولد، کمک به زنان برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به آنها برای ورود موفق به جامعه، ایجاد راه حل هایی برای زندگی و مقابله با آن. محیط زیست. مسائل آب و حمایت از حیوانات و همچنین کارگاه های آموزشی برای اقشار آسیب پذیر و ایجاد فرصت های شغلی مناسب از جمله حوزه های فعالیت آینه و پویایی آینده است.

این کمپین ها را می توان در وب سایت Mirority به نشانی www.mirority.com مشاهده کرد.

کمپین ها در آینه چگونه ایجاد می شوند؟

کمپین ها با همکاری موسسات خیریه انجام می شود. ابتدا گروه هدف مشخص می شود. به عنوان مثال زنان سرپرست خانوار که برای امرار معاش نیاز به کارگاه خیاطی و تجهیزات آن و چنین حمایت هایی دارند، کودکان کاری که برای زندگی به سرپناهی مطمئن و مطمئن نیاز دارند و یا مشاغلی که به دلیل مشکلات مالی ورشکست شده اند. همچنین گروه های آسیب پذیر مانند معتادان، افراد بی خانمان، زنان در معرض خشونت خانگی و …

در ادامه این مراحل بستر مناسبی برای انجام کمپین ها در سایت Mirrority فراهم شده و از شما دعوت می شود در کمپین در فضای مجازی شرکت کنید.

وجوه بخش کمک های مردمی مستقیماً به حساب خیریه می رود و هیچ درآمد مالی برای Mirroriti وجود ندارد. زیرا رسالت ما ساختن جامعه ماست که وظیفه همه است و باید برای آن تلاش کنیم.

شفافیت هنر آینه ای برای جذب کمک های خیریه مردم است. آینه ای ایجاد شد تا روند جمع آوری کمک های مردمی شفاف تر و معتبرتر شود. از این پس انجام کار نیک و پرهیز آسانتر و قابل اعتمادتر خواهد بود.

گزارش‌های متنی و ویدیویی از هر کمپین راهی عالی برای ایجاد اعتماد هستند. در این گزارش‌ها، تیم Mirrority عملکرد موسسات خیریه و همچنین نتایج را بررسی می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که بودجه جمع‌آوری‌شده برای رسیدن به هدف کمپین و مردم تامین می‌شود. این گزارش‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کند.

هرکسی در Mirrority پروفایل مخصوص به خود را دارد که به آنها امکان می دهد کمپین های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و مبلغ مورد نیاز را برای شرکت در هر کمپین واریز کنند. در این صورت قسمت اعلام سایت برای پروفایل آن فعال می شود و کلیه سرمایه های جذب شده از طریق آن، افرادی که در این کمپین شرکت کرده اند، نظرات مردم و گزارش های ارائه شده برای این کمپین از طریق آن ارسال خواهد شد.

سفیران آیینه چه کسانی هستند؟

برای هر کمپین، Mirrority سفیران را از افراد مشهور، ورزشکاران و افراد مشهور برای انجام هماهنگی کمپین انتخاب می کند و گزارش جمع آوری کمک های مالی را در وب سایت و صفحه اینستاگرام Mirrority و همچنین در رسانه های اجتماعی Mirrority ارائه می دهد. همچنین در صفحات منتشر می شود. سفیران و به نوعی چشم و گوش مردم برای انجام کار کمپین هستند.

آخرین کلمه

اگر به دنبال راهی برای مهربانی هستید، دیگر به دنبال آن نباشید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما