نویر بازگشت نویر را در بازی مقابل سالزبورگ اسپورت سه تایید کرد.

[ad_1]

کد خبر: 1814215 |
16 اسفند 1400 ساعت 17:08 |
845 بازدید |

0
نظرات

به دفترچه راهنما نیاز داریم

بایرن مونیخ بازگشت مانوئل نویر از مصدومیت را تایید کرد.

به گزارش ورشو، بایرن مونیخ فردا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آرنا میزبان سالزبورگ خواهد بود. دیدار دو تیم در اتریش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و باید دید فردا بایرون مقابل این حریف سخت کوش چه خواهد کرد.

جولیان ناگلزمن سرمربی بایرون در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که مانوئل نویر مشکلی برای بازی نخواهد داشت.“اگر تا امشب مشکلی برای زانوی مانوئل وجود نداشته باشد، او فردا بازی خواهد کرد. همه ما از بازگشت نوآر خوشحالیم زیرا او نقش کلیدی برای بازی در تیم دارد.”

بازیکنان مورد علاقه و تاثیرگذار سالزبورگ: نمی خواهم از کسی نام ببرم چون به راحتی باعث ایجاد حاشیه و شایعه می شود. سالزبورگ بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و به خصوص در زمینه استعدادیابی در سال های اخیر بسیار موفق بوده اند. آنها همیشه استعدادهای جذابی را جذب و پرورش داده اند.»

سالزبورگ:“این یک بازی خاص است، ما جاه طلبی های بزرگی داریم. امیدوارم خوب بازی کنیم. مطمئن هستم که همه بازیکنان از اهمیت این بازی آگاه هستند. شباهت ها و شباهت های زیادی با بازی وجود دارد. سالزبورگ همیشه دفاع بالایی دارد.” او اخیراً موارد بسیاری از بیماری‌های عروق کرونر داشته است و همیشه نمی‌تواند با همه بازیکنان تمرین کند. او در پایان بازی خسته بود، بنابراین وظیفه ما این است که به بازی ادامه دهیم و آن را تسریع کنیم. سالزبورگ نیز نقش بزرگی در بازی دارد. بوندسلیگا آلمان. نمی توانم بگویم که آنها برای جام رقابت خواهند کرد یا نه، اما بازیکنان جوان و با استعداد زیادی دارند. “سالزبورگ تیم خطرناکی است. تیمی وجود دارد که مشکلات زیادی را به ما تحمیل می کند.”

وضعیت تراژدی لروی: لروی بازیکنی است که بدون او نمی خواهم تیمم را بفرستم. او بازیکنی باورنکردنی است که وقتی در اوج است بی وقفه کار می کند. من به او اعتماد دارم، حتی زمانی که او در ترکیب ثابت نیست. او فردا در ترکیب خواهد بود و مطمئنم بازی بهتری را شاهد خواهیم بود.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما