نیسان آبی قسمت دهم; باز شدن ناگهانی گره ها

[ad_1]

فراد دهمین قسمت از سریال نیسان آبی به نویسندگی سعید دولتخانی و سعید هوشیار به کارگردانی منوچهار هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور از چهارشنبه 31 دی ماه 93 از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، گیتی قاسمی، سحر قریشی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکوخا، حسام نواب صفوی، یوسفعلی ظلیبان، صفا … قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازد. فصل هشتم این سریال با کسب 34977 رای تاکنون 93 درصد رضایت داشته است.

خلاصه داستان این قسمت به شرح زیر است.

«دلار!» سوال اصلی این است که چه کسی ارقام دلار جمشید را به دزدان داده است؟

مشکلات و غم های آریا جمشید کاری برای او نمی تواند انجام دهد. چاره ای جز زیارت مشهد ندارد. شوخی این است که پای جمشید هنوز به مشهد نرسیده است و در فاصله پانصد کیلومتری مشهد به آن نیاز دارد; اما کمک گرفتن از همدست جمشید ممد چاخان آسان نیست.

حاج آقای ستاری با علامت روی دست ممد چخان سرنخی برای یافتن دزدها پیدا می کند و خیلی سریع آنها را پیدا می کند. دزد پیدا می شود و دور نیست. خواهرزاده عالم تاج، دزد دلار دستگیر می شود و دلارها به سلامت به دست حاج آقا ستاری بازگردانده می شود و جمشید از مفقود شدن و بازگرداندن دلارها بی خبر است. داستان آریا به خوبی به پایان می رسد، دختر از کما خارج می شود و آریا آزاد می شود. اما داستان رضا خرسند و بهرام فاتح کش پیدا می شود و رضا به زندان انداخته می شود و به زندان می افتد.

همانطور که پیش بینی می شد ماجرای دلارها و دزدی آن ها زیاد طول نمی کشد و به زودی حل می شود. فرمول هایی که در تمام قسمت های قبلی کار می کنند و تمام موانع موجود در داستان. گرهی ناگهانی که فورا باز می شود. در این قسمت از کمدی که نیسان آبی با فیلم و شبکه نمایش خانگی می سازد، نوبت به شوخی با خود منوچهر هادی و شوخی با ریتم کند، کند و بد سریال بدقلق می رسد.

البته در این نیسان آبی هم بی اطلاعی از کندی و ریتم وجود دارد. برای درک این موضوع کافی است قسمت هایی از سریال را با سرعت بالا تماشا کنید تا ببینید آیا بهتر و جذاب تر از نسخه اصلی بوده است یا خیر. در هر صورت نیسان آبی به دهمین خود می رسد. سریالی که به نظر می رسد تا به حال همه چیز نمایش داده شده و از آن زمان اتفاق خاصی نیفتاده است.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما