هتل مولی آباد شیراز

[ad_1]

معلی آباد محله یکی از بهترین مکان های شیراز برای اقامت یا اقامت مسافران است. در این مقاله می خواهیم در مورد هتل هایی که در این محله هستند صحبت کنیم و تعدادی از این هتل ها را به شما معرفی کنیم. قبل از رزرو هتل بزرگ شیراز حتما لیستی از هتل های این دسته را در نقد خود قرار دهید و در نهایت تصمیم نهایی را برای رزرو بگیرید.

هتل های لوکس زیادی در منطقه معلی آباد وجود دارد که از جمله آنها می توان به هتل الیزه شیراز، هتل چمران، هتل پاراس، هتل امیرکبیر و هتل هما شیراز اشاره کرد. در زیر پس از معرفی کوتاه معلی آباد در مورد بسیاری از این هتل ها صحبت خواهیم کرد.

محله معلی آباد شیراز

خیابان مولی آباد یا بلوار دکتر شریعتی در منطقه 6 شیراز و شمال غربی شهر واقع شده است. معلی آباد یکی از شلوغ ترین محله های شیراز است. این منطقه یکی از محله های مجلل شهر است. در ابتدای معلی آباد محله ایستگاه مترو وجود دارد که دسترسی آسان به بسیاری از نقاط شهر را فراهم می کند.

مجتمع های تجاری بسیاری مانند مجتمع تجاری گاندی، مجتمع تجاری آریان، مرکز خرید میلاد و مجتمع تجاری ثنا در این محله قرار دارند که مورد استقبال مسافران نیز قرار گرفته است. معلی آباد با توجه به امکانات و موقعیت مکانی که دارد، یکی از مناسب ترین مکان های شیراز برای اقامت یا اقامت مسافران است. در زیر در مورد هتل های مختلف این محله صحبت خواهیم کرد. پس اگر قصد رزرو هتل بزرگ در شیراز را دارید، کمی صبر کنید و این مقاله را تا انتها بخوانید.

هتل هما شیراز

هتل پنج ستاره هما شیراز یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین هتل های این شهر است. این هتل در نزدیکی پارک آزادی واقع شده است و در سال 1393 برای رفاه حال میهمانان بازسازی شده است. هتل هما با بیش از 200 واحد اقامتی مختلف در 8 طبقه آماده پذیرایی از میهمانان شیراز می باشد. مناظر اتاق های هتل نفس گیر است و شما را به دیدن زیبایی های طبیعی باغ یا کوه ها دعوت می کند. با اقامت در هتل هما شیراز، کمتر از سه کیلومتر با جاذبه هایی مانند مقبره شاه چراغ، قلعه کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ایرم، مقبره حافظ و بازار وکیل فاصله دارید.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز یکی از بهترین هتل های شهر است که در منطقه ای آرام و زیبای معلی آباد ساخته شده است. هتل چهار ستاره الیزه شیراز در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد و مسافران برای دسترسی به مرکز شهر یا بسیاری از مکان های مهم و طبیعی شیراز مشکلی نخواهند داشت.

تمیزی هتل الیزه یکی از فاکتورهای مثبت آن است که حتی خواستارترین مسافران را نیز راضی می کند. این هتل دارای امکانات مناسب و چشمگیری است و محیطی بی نظیر را برای اقامت شما فراهم کرده است.

هتل امیر کبیر شیراز

هتل سه ستاره شیراز یکی از هتل های معروف این شهر است که از اواخر سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در بلوار امیرکبیر و چهارراه فرزدقی شیراز واقع شده است و تنها 4 کیلومتر با جاذبه هایی مانند باغ عفیف آباد شیراز فاصله دارد. این هتل یک طبقه بوده و با حدود 45 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. اخلاق خوب کارکنان هتل آمریکابر اقامت شما را به یکی از شیرین ترین خاطرات سفر تبدیل خواهد کرد.

هتل پاراس شیراز

در خیابان زند شیراز، یکی دیگر از هتل های معروف این شهر به نام هتل پارس را می بینیم. اگر می‌خواهید یکی از بهترین هتل‌های شهر مانند هتل بزرگ شیراز یا هتل الیزه را رزرو کنید، حتما قبل از رزرو نهایی، از هتل پاراس دیدن کنید.

موقعیت جغرافیایی خوب هتل پارس شیراز مسافران زیادی را به خود جذب کرده و در طول سفر در آنجا اقامت داشته اند. خدمات هتل پاراس از جمله امکانات ورزشی به صورت شبانه روزی ارائه می شود و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

هتل چمران شیراز

هتل مولی آباد شیراز

یکی دیگر از هتل های شیراز که در نزدیکی محله معلی آباد قرار دارد، هتل چمران شیراز است. هتل پنج ستاره چمران شیراز در حدود 6 کیلومتری معلی آباد است. این هتل از سال 2010 شروع به کار کرده و دارای 25 طبقه می باشد. اگر در یکی از طبقات بالای هتل چمران اقامت داشته باشید به منظره بی نظیری از شهر دسترسی خواهید داشت. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که مسافران به بسیاری از مکان های مهم و طبیعی شهر دسترسی خوبی دارند.

آخرین کلمه

در این مطلب سعی کرده ایم چند هتل در محله معلی آباد شیراز را معرفی کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد رزرو هتل در شهر و هتل الیزه یا سایر هتل ها و هتل آپارتمان های شیراز حتما به سایت علی بابا مراجعه کنید. سایت علی بابا با امکانات مناسب به شما این امکان را می دهد که هتل های مورد نظر خود را بررسی کرده و با توجه به شرایط خود بهترین هتل را انتخاب کنید.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما