همه متهمان برنز گران قیمت هستند

[ad_1]

کاهش 2 تا 3 درصدی تولید، عرضه، افزایش انحصار و رشد، 5 درصد تولید تمام شده، در حاشیه افزایش قیمت جهانی این محصول، کمبود متهم اصلی و گرانی برنج ایرانی و خارجی است.

به گزارش همشهری، با توجه به ادامه افزایش قیمت خرده فروشی برنج، وزیر جهاد کشاورزی از افزایش میزان برنج در عرضه شیر و سحری برای کاهش تشنگی بازار خبر داد.

نوسان قیمت برنج ایرانی عمده فروشی

نایب رئیس اتحادیه بنکداران با استناد به ارقام مختلف حاکی از آن است که تولید مس در تولیدات کشاورزی روند کاهشی داشته و تاثیر آن بر قیمت برنز ایران روزانه در شمال کشور مشخص شده است. قیمت عمده هر کیلوگرم برنج هاشمی بین 2000 تا 5000 تومان در هر کیلوگرم در نوسان است.

عبدالله حقیقت افزود: قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم برنج ایرانی در مراکز تولیدی تا 4 هزار تومان و قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم برنج دهه فجر 4 هزار تومان و برنج شیرودی و نادا نیز 4 هزار تا 2 هزار تومان است.

وی از کاهش اثر و افزایش قیمت برنز خبر داد و گفت: افزایش قیمت برنز بر رشد ناخالص و رشد کمیت برنز تاثیر گذاشته است. در واقع در صورت عرضه محصولات برند ایرانی هوشمند به قیمت خرده فروشی این محصول در بازار، عرضه سبوس برنج شیرودی، فجر یا نادا در شبکه هوشمند در صورتی که برنج برند دارای کیفیت و قیمت مناسبی باشد. را می توان محدود به بازار کرد.اما مشتریان ایرانی مشتریان خاص خود را دارند.

تولید کنندگان خود تولید از برنج

نایب رئیس اتحادیه بنکداران تصریح کرد: افزایش قیمت ها به دلیل افزایش تعداد کشاورزان و عمده فروشان در مناطق شمالی عرضه برنز تشریح شده است.

به گفته وی، در چنین شرایطی کشاورزان تولید برنج را انباشته کرده اند و هر جا که نیاز به پول داشته باشند، متناسب با نیاز مالی و قیمت خود، سبوس برنج می فروشند. واقعیت: وزارت جهاد متولی تامین برنج است و باید حداقل 5 درصد از تولید و تاثیر بر قیمت برنج را داشته باشد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت برنز خارجی مانند هند از نظر واردات، قیمت برنز خارجی افزایش نیافته است. در گذشته واردات از ارزش کالاهای اساسی معاف بود اما هشتم آذرماه امسال مالیات بر واردات برنز کشف شد. وی افزود: نوسانات قیمت برنز در بازار، در برخی نقاط کشور فروشندگان اجساد ایرانی را با قیمت کیلویی 5 هزار تومان عرضه می کنند.

رشد 5 درصدی تولید برنج

مدیر امور داخلی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در دوره عادی دو ساله بازار نیاز به تامین برنج از تولید داخل و واردات یک ثانیه ای دارد، افزود: البته افزایش قیمت مس خارجی بر اساس واردات است مانند هند و پاکستان و تغییر ارزش برنج وارداتی بر اساس نصف ایالت باعث افزایش قیمت برنج وارداتی شده است. به میزان 2 درصد

آبراهام زارع به علت ایرانی گرانی برنج اضافه می کند: در سال های محدود کشاورزی شاهد خشکسالی های بی سابقه ای بوده ایم که در 5 سال گذشته سابقه نداشته است. این به دلیل کاهش 3 درصدی تولید برنج ایرانی است. از سوی دیگر با توجه به افزایش هزینه های کارگری و نوسانات قیمت، کل تولید سنگ معدن 3 درصد در هر بسته افزایش یافته است که قیمت مطلوب مس ایران حدود 8000 تومان است.

رشد: درصد واردات برنج خارجی

مدیرکل وزارت کشور وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد تنها با افزایش عرضه سبوس با توزیع برنز خارجی از محل ذخایر استراتژیک می تواند در بازار مداخله کند.

وی افزود: از ابتدای امسال 5 هزار تن برنج خارجی به قیمت هر کیلوگرم کمتر از 2 هزار تومان عرضه شد و تا پایان امسال 5 هزار تن برنج وارداتی هندی، پاکستانی و تایلندی توزیع می شود. این معادل یک ششم نیاز بازار است. کشاورز گفت: قیمت برنج ایرانی نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دولت با توزیع استارت آپ ها، قیمت خرده فروشی برنز در تلاش است تا هزینه های بازاریابی را کاهش دهد، گفت: برنز صنایع دستی نیست بلکه عمدتاً در مراکز بانکی و انبار و انبارها نگهداری می شود.

همه متهمان برنز گران قیمت هستند

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما