همه چیز ارائه شده توسط آمازون در رویداد سپتامبر – Zomit

[ad_1]

آمازون مزون در رویداد سخت افزاری اخیر خود ، که هر پاییز برگزار می شود ، محصولات جدیدی را معرفی کرد. اگرچه چندین محصول مورد بحث معرفی شدند ، اما خرده فروش آنلاین این رویداد را برای عموم پخش نکرد. در این رویداد از یک ربات مجهز به سری جدید تجهیزات Eco و دستیار صوتی Alexa رونمایی شد و ما قصد داریم هر آنچه را که آمازون ارائه کرده است در این مقاله قرار دهیم.

ربات Astro Home

ربات آمازون استرو

در تازه ترین رویداد خود ، Amazon Mazon در پایان این رویداد از یکی از هیجان انگیزترین محصولات جدید خود رونمایی کرد. Straw نام ربات جدید آمازون است که از دستیار صوتی Alexa استفاده می کند. این ربات می تواند در خانه شما حرکت کند و دارای سه توانایی مهم است. اولین ویژگی این محصول کمک به حفظ امنیت خانه است. یکی دیگر از ویژگی های Astro توانایی مشاهده اعضای خانواده و حیوانات خانگی است. همچنین می توانید وقتی در حال حرکت است از او سوالاتی بپرسید و او با استفاده از دستیار هوشمند الکسا به شما پاسخ می دهد.

این ربات در سال جاری با قیمت 1000 دلار در دسترس خواهد بود و سپس به 1450 دلار افزایش می یابد.

مقالات مرتبط:

Echo Show 15 صفحه نمایش هوشمند

Amazon Mazon Echo Show 15

آمازون مدل جدیدی را به خانواده محصولات Echo Show اضافه کرده است. آخرین مدل این محصول از صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080p استفاده می کند. Eco Show 15 برای نصب در مناطق شبیه آشپزخانه است. رابط کاربری این دستگاه دوباره طراحی شده است و کاربران می توانند به راحتی از ویجت های Alexa در صفحه اصلی این صفحه نمایش استفاده کنند. آمازون این نمایشگر هوشمند را به دوربین مجهز کرده است. ممکن است محصول مورد نظر پس از تشخیص چهره کاربر ، محتوای شخصی شده کاربر را در صفحه اصلی نمایش دهد.

نمایشگر هوشمند اواخر امسال با قیمت 250 در دسترس خواهد بود.

سلام مچ بند ورزشی

مچ بند ورزشی آمازون سلام

آمازون دو محصول جدید مهم در سری Hello معرفی کرده است. بر خلاف مدل اصلی ، مچ بند هوشمند Hello View جدید مجهز به صفحه نمایش رنگی قدیمی است و قیمت مناسبی دارد. از ویژگی های این مچ می توان به کنترل ضربان قلب ، تشخیص دمای پوست و گام شمار اشاره کرد. تاریخ عرضه این مچ بند هنوز اعلام نشده است ، اما قیمت آن 80 دلار خواهد بود.

آمازون همچنین دو سرویس جدید با نام Hello Fitness و Hello Nutrition را ارائه کرده است که هزینه آنها 80 در سال است. Hello Fitness دارای عملکردهایی مانند Apple Pal Fitness Plus و سایر خدمات مشابه است و اواخر امسال در دسترس کاربران قرار می گیرد. به گفته آمازون ، Hello Nutrition یک سرویس غذا و دستور غذا شخصی است که در اوایل سال 2022 آغاز می شود.

زنگ هشدار در زنگ هوشمند و چشمک زدن

حلقه مزون آمازون و پلک زدن

در رویدادی اخیر ، Amazon Mazon یک سیستم هشدار امنیتی به نام Ring Alarm Pro معرفی کرد که با روتر WiFi Ero Mesh نیز ادغام شده است. این شرکت همچنین آهنگ زنگ جدیدی از سری Blink را با قیمت 50 معرفی کرده است.

Ring همچنین ثبت نام برای آزمایش هواپیمای بدون سرنشین Always Home Cam Security را آغاز کرده است. این پهپادها سال گذشته معرفی شدند.

پروژکتور هوشمند بدرخشید

Amazon Mazon Glow

Glow یکی از مهمترین و جذاب ترین محصولاتی بود که آمازون در مراسم خود ارائه داد. این محصول در واقع نمایشگاهی برای کنفرانس ها و تماس های تصویری است که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است. Glow مجهز به یک پروژکتور داخلی است که می تواند یک صفحه نمایش لمسی 19 اینچی برای همه بازی ها و فعالیت های مربوط به دستگاه ایجاد کند.

این دستگاه طی چند هفته 250 دستگاه به فروش می رسد ، اما آمازون مزون اعلام کرده است که قیمت فقط برای زمان عرضه اولیه است.

ترموستات هوشمند آمازون مزون

ترموستات هوشمند آمازون مزون

آمازون یکی از شرکت هایی است که همیشه ارزان ترین مدل های پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات را تولید و روانه بازار می کند. آخرین محصول این شرکت ترموستات هوشمند 60 دلاری است که از دستیار هوشمند الکسا نیز استفاده می کند.

به روز رسانی دستیار هوشمند الکسا

آمازون علاوه بر معرفی سخت افزار جدید ، دستیار هوشمند Alexa را نیز به روز کرده است. این شرکت با همکاری دیزنی ، دستیار صوتی را توسعه داده است که در دستگاهها و اتاقهای سری Eco در هتل World Resort Walt Disney موجود است. یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به این دستیار صوتی Alexa Together است که می تواند از بلندگوی سری Echo یا صفحه نمایش هوشمند به وسیله کمک اضطراری برای اعضای خانواده استفاده کند. یکی دیگر از ویژگی های جدید اضافه شده به الکسا پشتیبانی از دستورات صوتی آفلاین است.

نظر شما در مورد محصولات جدید آمازون چیست؟ به نظر شما کدام یک از محصولات زیر جذاب تر است؟

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما