یک انتخاب خوب برای گوشی سامسونگ هدیه ولنتاین

[ad_1]

روز ولنتاین یکی از مواردی است که خانم ها و آقایان به فکر خرید کادو هستند. اگرچه شکلات یک هدیه ثبت شده و دائمی ولنتاین است، اما بسیاری از افراد همچنان به فکر خرید یک هدیه کاربردی برای عزیزان خود هستند. ممکن است ایده های مختلفی برای خرید هدیه داشته باشید. اما اگر می دانید که همسرتان به تلفن همراه نیاز دارد، یک انتخاب خوب برای گوشی سامسونگ هدیه ولنتاین انجام خواهد شد. شاید گوشی موبایل بخر. هوشمند، همه کاره، حافظه بالا، کیفیت دوربین خوب، باتری قوی و … بهترین انتخاب شما برای خرید کادو ولنتاین امسال باشید.

چرا برند سامسونگ را برای خرید گوشی انتخاب کنیم؟

گوشی سامسونگ نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز رواج دارد. سامسونگ با عرضه گوشی های رده بالا و گران قیمت و گوشی های میان رده توانسته توجه خریداران گوشی های همراه را به خود جلب کند. انواع گوشی های میان رده و اقتصادی که در عین حال قیمت پایین، کیفیت ساخت بالا و کارایی بالا دارند، سامسونگ برنده فروش بیشتر محصولات خود است.

رابط کاربری سامسونگ بسیار ساده است.

افراد جوان و باهوش فناوری و حتی افراد میانسالی که به فناوری مدرن آشنایی کافی ندارند، به راحتی می توانند با گوشی های سامسونگ کار کنند. آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و برای کارهای روزمره خود عالی هستند.

عکس های ولنتاین خود را با دوربین های با کیفیت سامسونگ بگیرید.

گوشی های جدید سامسونگ با تمام دوربین های استاندارد به فروش می رسد. حتی برای کسانی که به عکاسی علاقه دارند، خرید جدیدترین گوشی های سامسونگ می تواند انتخاب خوبی باشد.

آیا به تماشای فیلم یا بازی علاقه مند هستید؟

صفحه نمایش گوشی های سامسونگ بزرگ، با کیفیت نمایش عالی و وضوح تصویر عالی است. بنابراین از نمایش عکس، فیلم و بازی با گوشی لذت می برید.

سری نوت سامسونگ برای علاقه مندان به گرافیک

خرید یک گوشی پرچمدار سامسونگ یا سری نوت سامسونگ یک هدیه عالی برای ولنتاین برای یک طراح گرافیک یا تصویرگر خواهد بود.

گوشی سامسونگ Claimshell یک هدیه لوکس است.

برای کسانی که به مشاغل انحصاری و لوکس علاقه مند هستند، توصیه می کنیم آخرین گوشی Claimshell سامسونگ، Galaxy Z Fold 3 را خریداری کنند. این گوشی بهترین گوشی صدفی بازار است که از هر نظر خاص است.

معرفی بهتر گوشی های سامسونگ بر اساس قیمت

بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون

گوشی سامسونگ گلکسی A32

گلکسی A32 در سال 2021 روانه بازار شد و به دلیل قابلیت های استثنایی که دارد می تواند در لیست کمتر از 6 میلیون گوشی قرار گیرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، رنگی زیبا، صفحه نمایش 6.5 اینچی، دوربین 4 48، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی از ویژگی های این گوشی است که با قیمتی کمتر از 6 میلیون می توانید آن را خریداری کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی M32

این گوشی دو سیم کارته نیز در سال 2021 به بازار معرفی شد. صفحه نمایش آن کمی با A32 متفاوت است و 6.4 اینچ است. وزن آن 196 گرم و سبک تر از A32 است. تفاوت آشکار این گوشی با دوربین مدل قبلی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن است. باتری این گوشی نیز در دو کلاس 5000 و 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود.

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون

گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G

اگر می خواهید یک گوشی جذاب، کارآمد و استاندارد بخرید، حتما سری به Samsung Galaxy A52S با صفحه نمایش 6.5 اینچی، قابلیت 5G و اسنپدراگون 778G و همچنین باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بزنید. این گوشی در بازار معرفی شد. در سال 2021 یک دوربین چهارگانه با کیفیت های 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی برای این رنج قیمتی گوشی برای گرفتن عکس های با کیفیت در نور کامل قابل قبول است.

گوشی سامسونگ گلکسی A52

این گوشی یکی از پرفروش ترین محصولات سامسونگ است. صفحه نمایش Super AMOLED Snapdragon 720G با ظرفیت 128 و 256 گیگابایت به شما این امکان را می دهد که انواع فایل ها، عکس ها و تصاویر را بدون هیچ زحمتی در گوشی خود ذخیره کنید. علاوه بر این، می توانید این فضا را با کارت حافظه microSD گسترش دهید. سنسورهای دوربین و قابلیت های این گوشی گلکسی A52s و قابلیت شارژ سریع را ارائه می دهد.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE 5G

گوشی های سری S سامسونگ معمولا یکی از بهترین ها هستند. Samsung S20 FE 5G یکی از قدرتمندترین و پرچمدارترین گوشی ها است اما بسیار ارزان است. با کمتر از 15 میلیون تومان می توانید آن را خریداری کنید. قابلیت 5G، نرخ رفرش 120 هرتز، قابلیت ضد آب ip68، نمایشگر 6.5 اینچی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، اسنپدراگون 865 و دوربین دوگانه خیره کننده آن، گوشی بسیار قدرتمندی را در مقایسه با رقبای خود ارائه می دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی A72

یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ گلکسی A72 یکی از قدرتمندترین گوشی های سری A سامسونگ است. این گوشی برای افرادی که انتظارات زیادی از گوشی دارند اما هزینه زیادی برای خرید گوشی پرداخت نمی کنند بسیار مناسب است. قابلیت 4G دارد، اما ویژگی های دیگری مانند صفحه نمایش 6.7 اینچی، گواهی ضد آب ip67، اسنپدراگون 720G، سنسور 4 دوربین و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همچنان گزینه خوبی برای خرید هستند.

بیش از 20 میلیون نوع گوشی سامسونگ

اگر برای خرید یک گوشی بیش از 20 میلیون هزینه کنید، قطعا به دنبال بهترین گوشی ها یا گوشی های پرچمدار هستید. بهترین گوشی های رده بالا سامسونگ در سری S و سری NOTE ارائه می شوند.

محبوب ترین گوشی های سامسونگ بالا و گران قیمت عبارتند از:

  • گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا
  • تلفن همراه سامسونگ گلکسی اس 21 5G
  • تلفن همراه سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5G

تمامی گوشی های فوق در دسته بندی با کیفیت و کارایی بالا قرار می گیرند که نه تنها قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد بلکه کیفیت بالایی نیز به شما ارائه می دهد. قیمت این گوشی ها از 24 میلیون تا 3131 میلیون می باشد و برای کسانی که انتظارات تلفنی آنها بیشتر از کارهای روزمره است، انتخابی عالی است.

Galaxy Z Fold3 5G: گوشی انحصاری و لوکس سامسونگ

آیا می خواهید یک گوشی خاص، گران قیمت و لوکس بخرید؟ البته Samsung Galaxy Z Fold 3 5G انتخاب شما خواهد بود. بهترین گوشی پوسته ادعایی جهان، شکل جذاب، استفاده آسان، قابلیت ضد بالا با پانل دهانه و … هر آنچه از یک گوشی جذاب انتظار دارید با خرید ZFold 3 در دسترس خواهد بود.

اما قیمت!!! البته قیمت خرید بهترین تلفن همراه ادعایی دنیا بسیار بالاست. این گوشی خاص را می توانید با قیمتی در حدود 50 میلیون تومان خریداری کنید.

از فروشگاه موبایل پیشاهنگ گوشی سامسونگ بخرید.

خرید گوشی از یک فروشگاه معتبر موبایل آخرین قدمی است که برای خرید هدیه ولنتاین باید انجام دهید. برای انتخاب و خرید انواع گوشی سامسونگ می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اسکاوت موبایل و مقایسه قیمت و امکانات انواع گوشی سامسونگ، ضمانت اصالت کالا و ارسال رایگان خرید با هم را داشته باشید.

منبع: https://www.khabaronline.ir

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما