هندبال ایران قطر را در نیمه نهایی آسیا شکست داد

[ad_1]

تیم ملی هندبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شکست خورد.

به گزارش ایسنا، مانوئل مونتایا فرناندز دانش آموز مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به مصاف قطر قهرمان چهار دوره جام ملت های آسیا رفت و به مصاف عربستان رفت. ملی پوشان ایرانی مقابل «قطر» شکست خوردند تا دیدار تیم های عربستان و بحرین برای کسب مدال برنز به مصاف هم رفتند.

قطر نیمه اول 1 – 1:

در نیمه اول محمد سیاوشی وارد دروازه شد. گل اول این بازی را قطر در دقیقه اول به ثمر رساند. برای ایران افشین صادقی شوت زد اما این گل حساب نشد. اولین گل ایران در 3 دقیقه برای محمد غلامی میوه آورد. مجتبی حیدرپور در دقیقه 5 کارت زرد گرفت. یونس اطهری در 3 دقیقه هفت متر شوت زد.

محمد کیانی یک گل، محمد غلامی یک گل، مجتبی حیدرپور یک گل، پویا نوروز، نژاد یک گل، افشین صادقی 2 گل، کیارش طاهری یک گل و یونس اشعری یک گل برای تیم ملی ایران.

نیمه دوم:

در نیمه دوم محمد سیاوشی داخل دروازه بود. اولین گل ها توسط یک تیم چند ملیتی قطر ثبت شد. اولین گل ایرانی در نیمه دوم مهرداد صمصامی به ثمر می رسد. دقیقه 5 علی رحیمی وارد در شد و خواب راحتی داشت.

مهرداد صمصامی یک گل، یاسین کبیریان یک گل، یونس اشعری یک گل، افشین صادقی یک گل و مجتبی حیدرپور دو گل.

تیم ملی هندبال مردان ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل کویت، عراق، هند، استرالیا و عربستان به مرحله نیمه نهایی رسید و مقابل بحرین شکست خورد.

شاگردان مانوئل که در مسابقات چهار تیمی مقدماتی جام جهانی مقام اول را کسب کرده اند باید در عربستان و بحرین به مدال برنز برسند. این جلسه روز دوشنبه 29 بهمن ماه ساعت 9:30 صبح برگزار می شود.

تیم ملی هندبال ایران آخرین بار در یک سال و برای اولین بار در مسابقات جهانی دو مدال برنز آسیا را به دست آورد. تیم ملی ایران در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده پنجم و در سال ششم پنجم شد.

یونس اشعری، محمدرضا عرایی، احسان ابوی، مجتبی حیدرپور، امید رضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استاکی، پویا سیاووشی، محمدی نویدی. مهرداد صمد افشین صادقی و حسین جهانی سرود ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل دادند.

مانوئل مونتایا فرناندز هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد. همچنین کیوان صادقی به عنوان مدیر فنی، محسن طاهری و مسعود ظهرابی به عنوان مربی، فرید علیمرادی به عنوان مربی درب، علی بخشی به عنوان متخصص تغذیه و تراپیست و نصیر سلیمی به عنوان آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال هند.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا قرار است از سوم تا چهارم بهمن ماه به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود. تکنون تکلیف – آخرین تیم یعنی رتبه های نهم تا شانزدهم مشخص شده است.

* رده بندی تیمی در هندبال قهرمانی آسیا: مردان آسیا:

مشکل در اولین دوشنبه تیم و مشکل در یکشنبه آینده خواهد بود.
-امارات
-عمان
2- شاه آویزان
2- جردن
2- ویتنام
2- سنگاپور
-هند
2- استرالیا

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما