fastescobanner

واکنش مدعی جوان تیم ملی به جدال با بزرگان کشتی آزاد – بازی سه

[ad_1]

کد خبر: 1814107 |
16 مارس 1400 ساعت 09:15
1,487 بازدید |

0
نظرات

کشتی گیر جوان وزن 92 کیلوگرم مدعی است که رقابت با حریفان بزرگی چون حسن یزدانی و کامران قاسپور باعث افزایش اعتماد به نفس او می شود.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، احمد بذری از آزادکاران جوان اعزامی ایران به ترکیه برای جام یاشاردوگو بود که در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. کسانی که حد خود را در کسب مدال طلای المپیک می بینند به دلیل مصدومیت در اردوی فعلی تیم ملی کشتی آزاد حضور ندارند و با کمک کادر فنی در ترکیب تیم ملی قرار می گیرند. اردوی بعدی

احمدی بذری یکی از کشتی گیران آزاد که مدعی وزنه بردار تیم ملی است، در گفت و گوی تلویزیونی درباره حضورش در مسابقات جام یاشارد اوغلو گفت: این یک تورنمنت محسوب می شد و طبیعتا جایگاهشان بالا بود. بیشتر قهرمانان جهان و المپیک هم حضور داشتند و در وزن 92 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی تاکید کرد که جام جهانی جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است و امتیازات کسب شده در این مسابقات به نفع او خواهد بود. من می توانم به تیم ملی ملحق شوم. متوجه شدم، چون در این مواقع، هر کشتی‌گیری که در رنکینگ امتیاز بیشتری کسب کند، در مسابقات جهانی در گروه بهتری قرار می‌گیرد و شانس بیشتری برای صعود به فینال خواهد داشت.

مدعی وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد در خصوص تغییر وزن خود افزود: به دلیل قانون وزنه برداری در صبح مسابقه قصد بازگشت وزن 86 کیلوگرم را ندارم. در همین راستا با پژمان درستکار سرمربی تیم ملی نیز صحبت کردم. همچنین به دلیل مصدومیت جزئی در جام یاشارد اوغلو باید اقدامات درمانی خود را پیگیری کنم و به همین دلیل از اردوی بعدی به جمع بچه ها اضافه خواهم شد.

نایب قهرمان وزن 92 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور که پیش از این در وزن 86 کیلوگرم با حسن یزدانی کشتی گرفته بود، گفت: دیدار مقابل حسن یزدانی چیزهای زیادی به من داد. مبارزه با این قهرمان بزرگ اعتماد به نفس ما را بالا می برد و از او چیزهای زیادی یاد می گیریم. همچنین دیدار مقابل کامران قاسپور برای نایب قهرمانی تیم ملی بسیار سازنده است چرا که حریف خوب بودن دلگرم کننده تر است. البته باید در اولین جام تخت باشم تا بتوانم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با کامران قاسم پور کشتی بگیرم.

بذری در پایان گفت: قطعا هر چه رقابت در وزن 92 کیلوگرم بالاتر و نزدیکتر باشد برای کل کشتی کشورمان بهتر است و آن که تیم ملی اش نایب قهرمان شود قطعا بر سکوی جهانی خواهد رفت. امیدوارم هرکسی که شایسته نایب قهرمانی تیم ملی است به آن برسد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما