(ویدئو) روش صحیح دوبرابر کردن پارک را یک بار برای همیشه یاد بگیرید!

[ad_1]

در رفتن برای یادگیری آسان پارکینگ دوبل ابتدا باید معنی پارک دوبل را بفهمیم.پارک موازی با جاده با دنده عقب بین دو وسیله نقلیه که قبلا پارک شده اند پارک دوبل نامیده می شود.

اگر بخواهیم در جاده ای شلوغ پارک کنیم، ابتدا باید فضای مناسبی در کنار جاده پیدا کنیم. اولین کاری که باید انجام دهید اندازه گیری فاصله بین دو وسیله نقلیه یا به بیان ساده تر، تخمین فاصله بین دو وسیله نقلیه است. اگر این فاصله کمتر از 8 متر باشد و فضایی برای آن طول نداشته باشیم، امکان حرکت وسیله نقلیه به صورت معمول و جلو برای ما وجود نخواهد داشت و راه حل مفید، آموزش پارک دوبل صحیح و آسان است. .

آموزش پارک دوبل

رایج ترین نوع پارکینگ در شهرها پارکینگ دوبل است. البته واضح است که اگر فضا کمتر از 6.5 متر باشد پارک دوبل کمکی به ما نمی کند.

دستورالعمل گام به گام پارکینگ دوبل

پس از یافتن مکان مناسب با فاصله مناسب برای پارک دوبل، ابتدا خودرو را در فاصله 50 سانتی متری از خودروی کناری قرار دهید. بعد از در دست گرفتن ماشین باید صاف بایستد و فرمان را هم صاف نگه دارید تا در هنگام عقب رفتن ماشین کج نشود. برای پارک دو نفره سه مرحله را طی کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

قدم اول

پس از قرار دادن ماشین خود با ماشین دیگری، ابتدا راهنمای جهتی را که می خواهید در پارک انجام دهید را روشن کنید. پس از روشن کردن راهنما، مانند یک لاک پشت برگردید. برای حرکت مانند لاک پشت، کلاچ ماشین را تا نیمه رها کنید.

مرحله دوم

در مرحله دوم همانطور که در حین پارک انتهای ماشین مقابل خود را می بینید، در گوشه پنجره مثلثی ماشین شما، یک بار فرمان را به سمت پارکینگ می چرخانیم. فرمان می چرخد ​​و ماشین را به سمت پارکینگ می چرخاند.

سطح سوم

وقتی انتهای ماشین وارد محوطه پارک شد باید به مرحله سوم پارک دوبل برویم. برای انجام این مرحله زمانی که انتهای ماشین با ماشین ما با زاویه 45 درجه یا آینه بغل زاویه 45 درجه است فرمان را از حالت چرخش به سمت پارکینگ بردارید و یکبار فرمان را بچرخانید. دوباره کل دایره را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما