یادآوری بازیگر «نون ب» از حضور یک مهمانی غیرعادی در صحنه فیلمبرداری

[ad_1]

نسرین مرادی بازیگر «نون ب» معتقد است اگر تلویزیون «ظهر ب» را بارها پخش کند، بینندگان زیادی آن را تماشا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا؛ بازیگر نقش فریده در «ظهر ب» از ساخت سری چهارم این سریال به نام سعید آقاخانی خبر داده است اما مشخص نیست از چه زمانی تولید آن آغاز می شود و در پاسخ به آن سه سریال را بازپخش می کند. . فصل «ظهر ب»؟ گفت: این کار را حتما دنبال کردم، تا اینکه «نون ب» را دیدم.

این بازیگر سپس درباره شخصیت فریده و نداشتن لهجه کردی مانند دیگر شخصیت ها توضیح داد: من قبل از سریال «نون ب» با آقای آقاخانی کار کرده بودم و ایشان من را می شناختند. بنابراین نقش فریده را به من پیشنهاد دادند و من پذیرفتم. من کرد بومی نیستم البته با تمرین تونستم لهجه کردی بگیرم ولی آقای آقاخانی پیشنهاد داد چون ترک بومی هستی عروس ترک معرفیت کنیم و من هم با اشتیاق قبول کردم. من شخصا لهجه ترکی فریده را دوست داشتم.

در نقش فریده فراز و نشیب های زیادی داشت و این شخصیت در رفتارش ویژگی هایی داشت. مثلاً به محیط زیست علاقه داشت، حیوان دوست بود، به خانواده اش اهمیت می داد و البته شخصیتش جدی بود. وجود چنین ظرافت هایی در این خط شخصیتی من را مشتاق ایفای نقش او کرد.

بازیگر «ظهر ب» با یادآوری حضورش در فصل سوم و شرایط سختی که به همراه داشت، یادآور شد: شش ماه در پروژه بودیم که آن هم زمستان بود و در سرمای سخت، تولید به کندی پیش می رفت. از طرفی خارج از تهران بودیم و هنرمندان زیادی باید جلوی دوربین می رفتند، اما با وجود تیم خوب و احساس همدلی، سختی کمتر به نظر می رسید و همه از همکاری لذت می بردند.

مرادی سپس به بیان خاطراتی از بازی در سریال «نون ب» پرداخت و گفت: خاطرات زیادی در کار است اما مثلا بیرون رفتن و رفت و آمد با حیوانات جلوی همه خاطره است. بچه آهویی که به صحنه آورده بودند خیلی ظالم بود و با نگاهی معصومانه می گفت با من چه می کنی؟!

بازیگر نقش فریده در «ظهر ب» چگونه فکر می کند ساخت سریالی مثل «ظهر ب» می تواند با نگاه به بازیگران استانی اینقدر تاثیرگذار باشد؟ فرمود: قطعاً بی تأثیر نیست. گروه همكاران استاني حاضر در سريال نمي خواستند بيايند و بروند ولي بازيگران شايسته و حرفه اي كار مي كردند. اتفاقا بازی هایش هم خیلی به چشم می آمد. به نظر من اگر قرار است سریال خارج از تهران تصویربرداری شود بهتر است از نیروهای همان استان استفاده شود که در این صورت به هنرمندان شایسته اما گمنام استانی فرصت داده می شود تا به صورت حرفه ای و به امید آینده کار خود را ادامه دهند.

نسرین مرادی در پایان درباره آخرین کار خود در تلویزیون گفت: این روزها مشغول بازی در سریال تب به کارگردانی داریوش مختاری هستم که در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما