(ویدئو) طولانی ترین خودروی جهان بازسازی شد.

[ad_1]

سوپر لیموزین آمریکایی به طول 30.54 متر (100 فوت و 1.50 اینچ) بازسازی شد و کمی رکورد سال 1986 خود را بهبود بخشید.

به گزارش فرارو، “رویای آمریکایی” توسط جی. اوربرگ در سال 1986 در بربنک کالیفرنیا ساخته شد. این خودرو در ابتدا 18.28 متر (60 فوت) اندازه داشت و روی 26 چرخ با یک جفت موتور V8 در جلو و عقب می چرخید. اوربرگ بعداً لیموزین را تا 30.5 متر (100 فوت) گسترش داد.

سایز اکثر خودروها از 3.6 تا 4.2 متر (12 تا 16 فوت) متغیر است. در واقع، شما می توانید 12 خودروی اسمارت فورچون را پشت سر هم پارک کنید، اما رویای آمریکایی طولانی ترین آنها خواهد بود.

رویای آمریکایی شامل لذت های مادی مناسب برای پادشاه است. تخت بزرگ، استخر، جکوزی، وان حمام، زمین مینی گلف، سکوی هلیکوپتر و ظرفیت صندلی برای بیش از 75 نفر! این خودروی بزرگ به چندین تلویزیون، یخچال و تلفن نیز مجهز است.

مایکل منینگ، که در بازسازی رویای آمریکایی مشارکت داشت، گفت که سکوی این هلیکوپتر از نظر ساختاری بر روی خودرو نصب شده بود که دارای براکت های فولادی در زیر آن بود و می توانست بارهایی تا 5000 پوند را حمل کند.

با این حال، بازگرداندن رویای آمریکایی به شکوه سابق خود، که پس از سال ها رها شدن در انباری در نیوجرسی در وضعیتی نابسامان بود، دشوار بود.

رویای آمریکایی در سال 1986 زمانی که برای اولین بار توسط کتاب رکوردهای جهانی گینس به رسمیت شناخته شد، ناگهان محبوب شد.

این لیموزین بلند به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین خودروهای تاریخ، اغلب به سالن‌ها اجاره می‌شد و در فیلم‌های مختلف نمایش داده می‌شد.

اگرچه این خودرو در دوران اوج خود بسیار محبوب بود، اما به تدریج تمرکز خود را بر تعمیر و نگهداری از دست داد. موانعی مانند پارک برای چنین ماشین طولانی و کاهش تقاضا برای ماشین منحصر به فرد در فیلم ها سرانجام به محبوبیت آن پایان داد.

این خودروی افسانه ای تا سال ها پس از از دست دادن علاقه جهان به رویای آمریکایی مورد پسند مردم قرار نگرفت. با گذشت زمان شروع به زنگ زدگی کرد تا اینکه قسمت هایی از آن غیرقابل بازیابی شد.

مایکل منینگ که ماشین غول پیکر را بازسازی کرده است، می گوید: «من اولین بار این ماشین را در یک نمایشگاه خودرو در نیوجرسی پیدا کردم که به زباله تبدیل شده بود. شیشه ها شکست، لاستیک ها پنچر شد، اما به هر حال من عاشقش شدم. گفتم: «این ماشین را می گیرم و واژگونش می کنم و دوباره می سازم.

منینگ می‌گوید: «شرکتی که آن را فهرست کرده بود، نمی‌خواست من آن را بفروشم، زیرا فکر می‌کردند پیشنهاد من خیلی کوچک است، بنابراین من موافقت کردم که با آنها شریک شوم و آن را به نیویورک بیاورم.» منینگ می‌گوید.

ما می خواستیم مدرسه خود را بازسازی کنیم، اما بودجه قابل توجهی برای پروژه وجود نداشت. حدود هفت، هشت سال پشت ساختمان من بود. همیشه می دانستم که دوباره ساخته خواهد شد. من نمی خواستم تسلیم شوم.

در سال 2019، مایکل دزر این خودرو را در eBay مشاهده کرد و با منینگ تماس گرفت. پس از خرید رویای آمریکایی، منینگ موافقت کرد که به پروژه ای که همیشه آرزوی تکمیل آن را داشت کمک کند.

برای آماده شدن برای سفر از نیویورک به اورلاندو، رویای آمریکایی به دو قسمت تقسیم شد و در تریلرها آپلود شد. منینگ با کمک دانشجویان تعمیر بدنه خودرو و همکاران متخصص تعمیر خودرو، پل نواک و استفان وپریخت، به فلوریدا سفر کرد، جایی که تیم شروع به کار با یکدیگر برای بازسازی خودرو کردند.

این پروژه که بیش از 000250000 (190725 دلار) حمل و نقل، مواد و نیروی کار هزینه داشت، سه سال طول کشید تا تکمیل شود. منینگ گفت: «ما مجبور شدیم برخی از قطعات را بگیریم زیرا شکسته شده بودند. پیدا کردن سقف OldSmobile Vista Cruiser سخت بود، اما من کسی را پیدا کردم که سقفش را بریده بودند و 30 سال در انبار نگهداری می کردند.

اکنون رویای آمریکایی محقق شده است، اما رسیدن به جاده ضروری نیست. منینگ گفت: «واقعاً نمی‌توانید آن را در جاده قرار دهید زیرا خیلی طولانی است. ساخته شده برای نشان دادن آن

این پارک لیموزین با مجموعه ای فوق العاده از اتومبیل های کلاسیک و منحصر به فرد از موزه Deserland قرار خواهد گرفت.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما