ویژگی‌های کلیدی گوشی Narzo 50 Relay Phone فاش شد

[ad_1]

در رفتن Realme Narzo 50 قرار است در تاریخ 24 فوریه (26 مارس) منتشر شود. جزئیات دستگاه جدید قبل از عرضه رسمی توسط وب سایت FCC منتشر شده است.

به گزارش فرارو، Realme Narzo 50 دارای گواهی FCC با شماره مدل RMX3286 است. به گفته این وب سایت، گوشی جدید دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی، دوربین سه گانه، لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 33 واتی است. علاوه بر این، برخی از ویژگی های طراحی این دستگاه در عکس های منتشر شده از این دستگاه مشخص شده است. این گوشی دارای سوراخ پانچ در پنل جلویی و سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی است. همچنین می دانیم که این دستگاه به حسگر اثر انگشت در جلوی قاب مجهز شده است.

Realme Narzo 50 در تاریخ 24 فوریه در هند عرضه خواهد شد. خرید این دستگاه از طریق وب سایت آمازون و رایلی هند امکان پذیر است. این گوشی پس از مدل های 50A و 50i سومین محصول این سری خواهد بود. تایید شده است که این مدل دارای چیپست مدیاتک هلیو G96 و نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز است. تصویر رسمی در وب سایت این شرکت دارای سیستم دوربین سه گانه، طراحی بافت دار پنل پشتی و سوراخ پانچ در پنل جلویی است. اکنون در حالی که منتظر اخبار مربوط به قیمت و جزئیات فروش این دستگاه هستیم، وب سایت خبری MySmartPrice گزارش می دهد که Realme Narzo 50 دارای گواهی FCC در ایالات متحده است. علاوه بر جزئیات مهم، عکس های زنده گوشی نیز در وب سایت FCC به اشتراک گذاشته شده است.

ویژگی‌های کلیدی گوشی Narzo 50 Relay Phone فاش شد
ابتدا دستگاه را طراحی می کنیم. Realme Narzo 50 دارای صفحه نمایش تخت، سوراخ های پانچ برای دوربین های سلفی و حاشیه های باریک در کناره ها است. در پنل پشتی گوشی یک ماژول مستطیلی با سنسور دوربین سه گانه و فلاش LED تعبیه شده است. پنل پشتی دارای روکش براق با طراحی بافت است. لبه پایینی کیس دارای یک پورت USB Type-C، یک جک 3.5 میلی متری صدا و یک بلندگو است. دکمه پاور در سمت راست قاب قرار دارد. دکمه تنظیم صدا و سینی سیم کارت نیز در سمت چپ کیس قرار دارند.

تصاویر منتشر شده نیز شارژر را نشان می دهد که توان خروجی 33 وات را نشان می دهد. همچنین تصویری وجود دارد که نمای داخلی Narzo 50 را نشان می دهد. این تصویر هیت سینک و باتری 5000 میلی آمپری گوشی را برای کاهش دما در حین بازی نشان می دهد. رنگ گوشی در تمامی تصاویر مشکی است، اما مطمئن باشید که رنگ های بیشتری در زمان عرضه ارائه خواهد شد.

لیست مشخصات Realme Narzo 50 در وب سایت FCC نیز برخی از ویژگی های کلیدی دستگاه را نشان می دهد. گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD + با ابعاد 164.1 x 75.5 x 8.5 میلی متر است. پنل پشتی این گوشی دارای طراحی دوربین سه گانه است. سیستم دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی خواهد بود. به نظر می رسد بیشتر از لنز 50 مگاپیکسلی اصلی استفاده خواهد شد. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی برای گرفتن سلفی و چت تصویری وجود دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی (یا 4480 میلی آمپر ساعت) انرژی گوشی را تامین می کند. گزینه های اتصال ممکن است شامل 4G LTE، Wi-Fi دو باند و بلوتوث باشد.

اگرچه پیکربندی دستگاه در لیست مشخصات FCC ذکر نشده است، اما شایعه شده است که Realme Narzo 50 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین امکان افزایش حافظه دستگاه نیز وجود دارد. در نهایت باید اضافه کنیم که این دستگاه ممکن است اندروید 11 را با رابط کاربری Realme UI 2.0 اجرا کند، اما این امکان وجود دارد که با اندروید 12 نیز اجرا شود.

منبع: 91 موبایل

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما