پاسخ کلیدی به انتقاد: تیم مالی دولت هماهنگ است

[ad_1]

رئیس جمهور هدف دولت را ایجاد تحول در اجرای عدالت در جامعه دانست و بر نقش سمینارها در حل مشکلات کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی استان به بررسی سفر ملت پرداخت و گفت: در حال تدوین سازوکاری هستیم که بتوان از طریق آن از دیدگاه ها و تجربیات فرهنگیان و جهادگران حوزه اجتماعی استفاده کرد. “

رئیس جمهور در ادامه گفت: هدف دولت تدبیر و امید ایجاد تحول با محوریت اجرای عدالت در جامعه است و با استفاده از ظرفیت های کشور از مسیر تحول به خوبی استفاده خواهد شد.

رئیسی گفت: در چهار دهه گذشته گام های مهمی برای توسعه کشور برداشته شده است اما عقب ماندگی ها نیز باید پر شود. حضور مردم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کار سلیقه ماندگار نیست، گفت: برای غلبه بر کار سلیقه باید نقش حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه کوم مورد توجه جدی قرار گیرد. چرا که رویکرد حوزوی به مشکلات، رویکردی واقعی و جهانی است و رویکرد علما و فقهای حوزوی می تواند نسخه های ارزنده ای را برای حکومت ایجاد کند.

رئیسی با اشاره به برخی دیدگاه های مطرح شده در خصوص بانکداری اسلامی، زنان و خانواده و آسیب های اجتماعی گفت: بسیاری از این دیدگاه ها ارزشمند است و باید با کمک مردم اجرایی شود.

رئیس جمهور در بخش دوم سخنان خود درباره حضور بیش از چهار میلیون افغان در دو دهه در کشور گفت: باید برای حل مشکل اتباع غیرایرانی در کشور کار متمرکز صورت گیرد.

رئیسی مسائل زنان و خانواده را از اولویت های دولت عنوان کرد و افزود: آسیب های اجتماعی دغدغه ای است که باید با سمینارها برطرف شود، زیرا فقه ما غنی است و پاسخگوی مسائل روز است و ما ادارات دولتی هستیم در حوزه علمیه قم. ” فعال خواهیم کرد.

رئیس جمهور با اشاره به برخی ضعف ها در دستگاه ها و وزارتخانه ها تصریح کرد: در دولت سیزدهم سند تحول دولت را تهیه کرده ایم که بر اساس آن لایحه بودجه 1401 تدوین شده است.

رئیسی در خصوص هماهنگی اتحادیه اقتصادی دولت گفت: ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد اما اتحادیه اقتصادی دولت برای هماهنگی و اجرای تصمیمات اقتصادی تلاش می کند.

رئیس جمهور با اشاره به هجمه ها به دولت سیزدهم گفت: متاسفانه قدرت این دولت با عملیات روانی به عنوان نقطه ضعف نشان داده می شود، مردم را معرفی کنید.

رئیسی اعتماد مردم را بخش مهمی از دولت عنوان کرد و گفت: دشمن می خواهد این تصور را ایجاد کند که مشکلات کشور قابل حل نیست اما قطعا مشکلات قابل حل است.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما