پاشنه چند هزار یورویی کثیف بود!

[ad_1]

روزنامه خراسان: ورزشکار ایرانی که در المپیک لندن در رشته پرتاب دیسک به مدال نقره دست یافت، پس از عمل جراحی پاشنه پا در آلمان، سرانجام از وضعیت فعلی خود به رسانه ها خبر داد. احسان حدادی اصرار داشت که باید تحت نظر پزشک معتمدش در آلمان این عمل جراحی جزئی را انجام دهد چرا که مدعی بود هیچ پزشک ایرانی تضمینی برای انجام عمل درست او نداده است. او در آلمان بدون وثیقه از سوی یک پزشک آلمانی مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

اما حالا پس از گذشت مدت کوتاهی از این حادثه و بازگشت حدادی به ایران، محل جراحی خود را چرکی اعلام کرد و گفت: بعد از عمل جراحی در پاهایم چرک ایجاد شد، اما الان خدا را شکر خیلی عالی است. او با تمام این اوصاف از نتیجه عمل جراحی راضی است و در حال تکمیل مراحل درمانی خود است.» در فیزیوتراپی بهنام مانند بسیاری از ورزشکاران به کار فیزیوتراپی و شفابخشی خود ادامه می دهم.

پرتاب کننده دیسک آسیایی البته مثل همیشه با سخنان تند خود از رسانه ها دریغ نمی کند و با تاکید بر موفقیت آمیز بودن عملیات خود در آلمان گفت: خوشبختانه عمل موفقیت آمیزی داشتم هرچند که باید زودتر انجام می شد.چون در به نفع من بود و خیلی سریع شروع به تمرین کرد.بعضی ها بی دلیل پاشنه پای من را جراحی کردند چون باید از روز اول این اتفاق می افتاد.بالاخره افرادی که جایی کار می کنند و حرفه ای دارند.خیلی از بازیکنان انتقاد می کنند.البته. الحمدلله احسان حدادی آنقدر بازیکن بزرگی است که هنوز هم برخی از دوستان درباره من می نویسند: “دوستان باید به ما کمک کنند تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم و بنده آنها هستم.”

وی که پیش از این به دلیل مصاحبه انتخاباتی خود با برخی خبرنگاران به مناسبت انجمن دوومیدانی تعداد زیادی از خبرنگاران را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، حالا بیشتر از رفتار خود در این روز می گوید و به ورزش سه می گوید: بی احترامی را ترک نکنید. زمانی که ورزشکاری آسیب می بیند، سازمانی به نام فدراسیون پزشکی ورزشی وظیفه نظارت بر وضعیت ورزشکاران آسیب دیده را بر عهده دارد. من از بچگی ماهی 7000 تومان بیمه پرداخت کرده ام و الان همه پولی که خودم پرداخت کرده ام را مسئولان فدراسیون پزشکی می پردازند. تصمیم مسئولان فدراسیون ورزش های پزشکی این بود که پاشنه پایم را در آلمان عمل کنند. توافقی بین مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های پزشکی صورت گرفت و قرار شد در آلمان تحت عمل جراحی قرار بگیرم.

داستان تمام شد و من کارم را در آلمان انجام دادم و الان در ایران هستم.» حدادی به قول خودش در ایران است و طبق یک سنت قدیمی بعد از تورهای خارجی اولین اردوی داخلی خود را با پول نقد آغاز می کند: مربی من هم باید به ایران بیاید. ما تمام برنامه های خود را به فدراسیون ارائه کرده ایم و به هر تصمیمی که آنها می گیرند احترام می گذاریم.»

با این حال، تا به امروز مقامات ورزشی این کشور حکم داده اند که باب دیل حدادی هیچ بهانه ای برای عدم شرکت در المپیک توکیو ندارد. با این حال، او هنوز به وضوح در مورد هدف اصلی خود در المپیک 2020 صحبت نمی کند و به بیان کلی بسنده می کند: تمام تلاشم را می کنم.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما