پذیرش در دوره های DBA و PostDBA دانشگاه تهران

[ad_1]

دوره مدیریت بازرگانی DBA در دانشگاه تهران پنج رشته تخصصی در زمینه های مدیریت مالی و سرمایه گذاری، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال ارائه می دهد. همچنین دوره های پیشرفته PostDBA با حل مسئله، رویکردهای حل مسئله و توسعه مدل های کسب و کار بومی برای اولین بار در دانشکده فنی دانشگاه تهران برنامه ریزی و اجرا می شود.

اطلاعات دوره مدیریت بازرگانی

با توجه به نیازهای کسب و کار امروزی و پتانسیل مورد نیاز برای موفقیت در عرصه رهبری سازمانی و همچنین نیازهای توسعه ای کشور از نظر توسعه پایدار و مولد، مدیران باید برای شکل دادن به آینده با سبک و چشم انداز خوب تربیت شوند. در همین راستا دوره های مدیریت بازرگانی در مقاطع مختلف MBA، DBA و PostDBA در دانشکده فنی دانشگاه تهران ارائه می شود که می کوشد مهمترین سطح دانش، ارزش آفرینی و رقابت را برای علاقه مندان به مدیریت در محیط جهانی امروزی ارائه دهد. . و فعالان. به صورت عملی توضیح دهید.

در پایان این دوره ها، دانش پژوهان پس از دریافت گواهینامه از مرکز آموزش رایگان، دانشگاه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی، به عنوان عضوی از جامعه تخصصی مرکز آموزش عالی دانشکده فنی و مهندسی شناخته می شوند. به عنوان یکی از اولین دانشگاه‌های ایران و یکی از دانشگاه‌های معتبر تهران، توانمندی‌های علمی و عملیاتی برگرفته از دوره‌های MBA، DBA و PostDBA دانشگاه تهران می‌تواند یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان باشد.

مزایای دوره های جدید مدیریت بازرگانی در مهندسی

  • ارائه مدرک دو زبانه در پایان دوره از دانشگاه تهران
  • امکان مشاهده محتوای کلاس آنلاین در هر زمانی از شبانه روز
  • اجرای موضوعات با برگزاری کلاس های زنده
  • سرعت بخشیدن به یادگیری دانش آموزان و جلوگیری از شکست برنامه درسی
  • دسترسی به اساتید حرفه ای از طریق پنل های کاربری و کارگاه های اجرایی
  • برگزاری کلاس های حضوری ویژه علاقمندان به دانشگاه با رعایت ضوابط مربوطه

نحوه اجرادوره مدیریت بازرگانی:

دوره های حضوری پس از تایید هیات علمی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی عروق کرونر برگزار می شود و افرادی که امکان شرکت در این دوره ها را ندارند می توانند به صورت آنلاین در این کلاس ها شرکت کنند.

دوره های مدیریت بازرگانی در سطح MBA، DBA و PostDBA مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه ای از جمله اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، فارغ التحصیلان ارشد دانشگاه تهران، افراد برجسته کشور و متخصصان موفق و آگاه است. .

برای مشاهده قیمت و عنوان دوره های DBA در گرایش های مختلف آن می توانید بر روی عبارت مقابل کلیک کنید. (موضوعات دوره DBA)

برای مشاهده هزینه و موضوع دوره پست DBA می توانید روی عبارت مقابل کلیک کنید. (مباحث دوره PostDBA)

نحوه پذیرش و ثبت نام

پذیرش در دوره های مدیریت بازرگانی MBA، DBA و PostDBA در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 88225402 یا 88652153 یا 61115124 (با پیش شماره 021) تماس حاصل نمایند. با دانشگاه تهران تماس بگیرید و کسانی که خارج از ایران هستند می توانند با استفاده از نرم افزار واتس اپ به شماره 00989303709097 پیام ها و سوالات خود را مطرح کنند تا از مشاوره علمی مورد نیاز برای حضور در این دوره ها بهره مند شوند.

برای پیش ثبت نام مستقیم دوره ها می توانید بر روی عبارت ثبت نام دوره های MBA و DBA کلیک کرده و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان دانشگاهی اساتید با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین اطلاعات مورد نیاز در سایت رسمی مرکز دانشگاه به نشانی https://catp.ut.ac.ir/fa در دسترس قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما