پنج نشانه فرسودگی

[ad_1]

صحبت از «ساییدگی» سنت ایجاد کرده است. با این حال، تعداد کمی از کارکنان و مدیران از این «تعریف ساده» مخرب بودن یا حتی مرتبط بودن با علائم آن آگاه هستند. کارکنان تحت “استرس شدید” در محیط، به تدریج علاقه و انگیزه خود را از دست می دهند. به این «ساییدگی» نیز می گویند. «علت و معلول» «ساییدگی» کار به همراه روش «کنترلی» معرفی شد.

مشاغل منسوخ شده کلمه کلیدی هستند که باید در مورد آن بدانید و در واقع استرس شدیدی که کارمندان احساس می کنند نشانه این است که ممکن است در نهایت بتوانند از طریق آنها محل کار خود را ترک کنند. علاوه بر این، بزرگ‌ترین پیام‌ها مانند پیگیری پیشرفت، تحلیل روحیه و تاخیر در ارائه محصول را نیز برای شما به همراه دارد که همگی برای سازمان هزینه بر هستند.

تخریب مانند آتش سوزی است و اگر مراقب نباشید، تیم شما از آن دور می شود. کارمندان مهمترین دارایی شما هستند، به خصوص در شرایط ناامنی شغلی امروزی. رضایت از حمایتی که برای موفقیت نیاز دارید باید اولویت اول شما به عنوان مدیر باشد. به منظور کمک به شما در این زمینه، می‌توانید طیف وسیعی از مشکلات ساییدگی و پارگی در تیم را در مقیاس وسیع برطرف کنید.

فرسودگی شغلی به عنوان فرسودگی محیطی نیز شناخته می شود. این به نوبه خود باعث ایجاد استرس می شود و همیشه زمانی که استرس و خطرات شغلی زیاد است احساس می شود. ترک شغل انگیزه کامل کار است.

مشاغل قدیمی اغلب منجر به کار زیاد یا سرعت نامناسب می شود و این یک مشکل است. یک کارمند ممکن است از ترویج فرهنگ منفی گرایی که انگیزه آن برتری افراد و نامزدهای استثنایی است که به تیم شما می پیوندند، دلسرد شود. در دنیای آشفتگی اقتصادی امروز، برای تیم شما مهم است که از نیروی کار راضی باشد و بتواند از آن مراقبت کند.

خروج کارکنان ممکن است بسیار ترسناک باشد (به طور میانگین در تعداد کل حقوق کارمندان) و خروج کارکنان بیشتر از یک عضو تیم خواهد بود. به طور خلاصه، جستجو برای هماهنگی برای بهبود نرخ کارکنان و پیگیری مشاغل قدیمی همیشه برای رهبران فناوری مهم‌تر بوده است.

مداخله زودهنگام برای انجام کار قبل از شروع چرخه کلیدی است. اما برای این کار باید با علائم کهنگی آشنا باشید. تحت شاخص های معمول منسوخ شدن کارمندان، مراقبت از خود در تیم ضروری است.

. زبان بدن بی تفاوت یا عصبی: بیش از نیمی (3%) از ارتباطات از طریق زبان بدن انجام می شود، بنابراین بسیار مهم است که به همان میزانی که کارمندانتان به آن گوش می دهند توجه کنید. حتی چت های ویدیویی و تماس های تلفنی نیز می تواند نشانه ای از عصبی بودن، بی تفاوتی یا ناامیدی باشد. اگر کارکنان بیش از حد با انگیزه به نظر می رسند، ممکن است کاسه بیمار پر شده باشد و باید فوراً با آنها صحبت کنید.

. عدم شرکت در فعالیت های اجتماعی: اگر کارمندان شما در محافل رسانه های اجتماعی از شرکت شما خارج شوند، این ممکن است نشانه ای از بروز مشکل باشد. ابتکارات فرهنگی و رویدادهای اجتماعی باید راهی برای فعال شدن و آرامش برای کمک به کارکنان برای حفظ آرامش و ارتباط با همکارانشان باشد.

. غیبت مکرر: بین فرسودگی و فرسودگی کارگران و غیبت کارگران رابطه مستقیمی وجود دارد. در واقع، تاریخ گذشته بیش از 9 درصد کارگران در یک روز بیمار می شوند. اگر کارمندان شما مکرراً غیبت می کنند، احتمالاً به این دلیل است که به ظرفیت خود رسیده اند و نیاز به استراحت دارند.

. بیماری های منتشر شده: یکی از دلایلی که غیبت نشانه واضحی از شغل منسوخ است این است که استرس مزمن می تواند باعث مشکلات سلامتی و توانایی بدن در مبارزه با عفونت شود، به این معنی که بیشتر افراد مستعد ابتلا به این بیماری هستند. در واقع، کارگران منسوخ شده توسط آژانس با نرخ 3 درصد اخراج می شوند.

. نرخ گسترش: اگر خروج یک کارمند شروع شود، ممکن است نشانه هایی از سرریز ظرفیت وجود داشته باشد. از طرف دیگر، ممکن است به این معنی باشد که آنها احساس ناخوشایندی دارند و به دنبال همان انرژی هستند تا روی خودشان کار کنند. برای درک بهتر وضعیت، با کارمندان خود در مورد اینکه چرا عوامل دیگری ممکن است در این فرآیند نقش داشته باشند صحبت کنید.

5 شایع ترین علت ساییدگی

در صورت مشاهده علائم هشداردهنده کهنگی در بین خود کارکنان باید اقدام فوری انجام شود. به سرعت مشکل را بررسی کنید و بلافاصله آن را برطرف کنید. درک موضوع کلید یک راه حل موفق است. در اینجا به پنج دلیل رایج کهنگی اشاره شده است:

. مدیر غیر پشتیبانی: به عنوان یک مدیر، شما تأثیر قابل توجهی در گزارش های مستقیم خود دارید. علاوه بر این، اعضای تیمی که معتقدند از حمایت مدیران برخوردار هستند، 3 درصد کمتر دچار خستگی منظم می شوند.

. هدفمند یا ناشناخته: کار برای رسیدن به هدفی که دستیابی به آن غیرممکن است برای کارمندان بسیار خسته کننده خواهد بود. علاوه بر این، اگر کارکنان ندانند چه چیزی باید انتظار داشته باشند یا اگر انتظار دائماً در حال تغییر است، ایجاد حس مالکیت در محل کار دشوار خواهد بود و خطر فرسودگی را افزایش می دهد.

. تمایز بین فاصله: در زمانی که زندگی شخصی و شغلی آنقدر محدود است که معمولاً کار و حضور در خانه به هم گره خورده است، کارمندان بیشتر به دنبال عبور از موانع کار هستند، در حالی که آنهایی که تنها چند قدم با دفترشان فاصله دارند می‌توانند از آن خارج شوند. وظایف و مسئولیت ها این کار باعث می شود ساعت های طولانی تری کار کنید و استرس را افزایش دهید. علاوه بر این، کارکنان اغلب در معرض احساس عدم انسجام با مدیر و همکارانشان هستند و در نتیجه ممکن است فشارهای غیرضروری را برای اجرای یک عملکرد خوب و در نتیجه عملکرد بیش از حد را تجربه کنند.

. ناشناس بودن: قدردانی و قدردانی از ابزار نقش مهمی در مشارکت کارکنان (تعهد) دارد. در واقع، 1 درصد از کارمندان می گویند که احساس قدردانی از طریق یک شرکت، اعتماد آنها را در محل کارشان افزایش می دهد. ناتوانی در شناسایی کارکنان باعث ایجاد احساس ناخوشایند و تحریک پذیری در آنها می شود و در عین حال خطر منسوخ شدن را افزایش می دهد.

. مازاد تقاضای شغلی: کارمندان ممکن است بیش از حد کار کنند. اگر همیشه همه سیستم‌ها کار می‌کنند، می‌خواهید به سرعت از مسیر خارج شوید. در یک نقطه خاص، کار حجمی با خواسته های بالا، مانند یک ماراتن بدون خط در پایان، به ذهن خطور می کند. کارمندان باید قبل از بازگشت به کار بتوانند نفس بکشند، یعنی زمان داشته باشند تا بتوانند نیروی خود را تجدید کنند.

نکاتی برای جلوگیری از فرسودگی کارکنان

بسیار حیاتی است که مدیران، به طور منظم، گزارش های مستقیم خود را بررسی کنند و مطمئن باشند که به عنوان یک کارمند و به عنوان یک فرد، حمایت مورد نیاز خود را خواهند یافت. برداشت‌ها به روشی سیال، جهانی و پراکنده به دست می‌آیند که اغلب منجر به یک کار در حال پیشرفت می‌شود، مانند نقشه‌های فنی، که برای مدیریت مشارکت مشارکتی و جلوگیری از منسوخ شدن نیاز به نظارت بیشتری دارد. موارد زیر برخی از نکاتی است که رهبران فناوری می توانند از آنها برای جلوگیری از منسوخ شدن کارمندان استفاده کنند:

. احیاء را در اولویت قرار دهید: با ارائه گزارش های مستقیم در جلسات عادی خود یک به یک می توانید بخوانید و بنویسید. این یک پیوند قوی بین مدیران و کارکنان ایجاد می کند و فرصت های خصوصی را برای افراد فراهم می کند تا در مورد چالش هایی که با آن روبرو هستند صحبت کنند. برای کارمندان، از یک پلت فرم ویدئو کنفرانس استفاده کنید تا بتوانید رو در رو هم صحبت کنید. جوانسازی را به کارکنان معرفی کنید تا بتوانند از آن برای بهبود نقش خود استفاده کنند. هم انتقاد و هم تحسین بر روابط متقابل تأثیر مثبت دارد.

در واقع، 3 درصد از کارمندان می گویند که اگر اطلاعات بیشتری در مورد عزت نفس پیدا نکنند، سخت تر کار خواهند کرد و 5 درصد نیز می گویند که اگر اطلاعات بیشتری در مورد مدیران خود پیدا کنند، جایگزین خواهند شد.

همچنین از اعضای تیم بخواهید که برگردند. به آنها گوش دهید و به دنبال راه هایی برای بهبود ارتباطات و توسعه کارکنان با تجربه باشید. نزدیک به نیمی از کارکنان (2٪) می گویند که به نظرات آنها پاسخ می دهند و اقداماتی را مطابق با توانایی خود برای کمک داوطلبانه در زمینه انجام می دهند.

. حفظ سلامتی و تندرستی در اولویت: صدمات جسمی و روحی ناشی از فرسودگی کار شغلی تقریباً 125 3 تا 110 3 میلیارد هزینه مراقبت های بهداشتی هر ساله در ایالات متحده دارد. حفظ تعادل بین کار و زندگی در دنیای دیجیتالی که ما همیشه با آن در ارتباط بوده‌ایم، دشوار است، اما این موضوع برای کارمندان دشوارتر است که از این واقعیت که زندگی خانه و کار در هم تنیده شده‌اند، دور شوند.

. استراحت های ذهنی را در طول روز معرفی کنید: بخشی از کارمندان به دلیل ترس از دست کشیدن از آموزش یا بازنشستگی از کار جان خود را از دست می دهند که باعث ایجاد وقفه ای برای استراحت می شود. فعالیت های مختلفی را در برنامه روزانه تیم خود وارد کنید که به شما کمک می کند آرامش داشته باشید.

. تعیین و به خاطر سپردن انتظارات واقع بینانه: هیچ چیز به سرعت اهداف یک کارمند را مشخص نمی کند و آنها را از شغل جدا نمی کند. این احساس که آنها به سمت هدف حرکت می کنند و همیشه از نماد خلاص می شوند، اعتماد به نفس را از کارمند می گیرد. اهداف باید هم مترقی و هم انعطاف پذیر باشند.

لازم نیست دو سال منتظر بمانید تا یک کارمند جدید کار کند. علاوه بر این، ممکن است برای تغییر کامل رفتار خود با موانعی مواجه شوید. در این صورت، کارکنان نباید مطیع یا بیش از حد پرخاشگر باشند. شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) معیاری برای سنجش موفقیت در دستیابی به اهداف و همچنین اهدافی است که باید تعیین شوند، به ویژه زمانی که کارکنان در نقش خود پیشرفت می کنند.

. بهبود عزت نفس: اولین کسی که شما را معرفی می کند در واقع کارمند شرکت شماست. حضور پررنگ کارمندان راهی به سوی موفقیت در نظر گرفته می شود.3 درصد از متخصصان منابع انسانی گزارش می دهند که سطح مشارکت کارکنان بهبود یافته و در نتیجه پذیرش بهتری از کارکنان صورت می گیرد.

به عنوان یک مدیر، وظیفه شما این است که ابزارهای مورد نیاز خود را ایجاد کنید تا بتوانید نقش خود را با تعریف روشنی از مسئولیت ها و اهداف انجام دهید. اگر کارمندان ندانند از آنها چه انتظاری داشته باشند، به احتمال زیاد به سرمایه گذاری افتخار می کنند.

علاوه بر این، کارکنان جدید را به تیم خود معرفی کنید و به آنها کمک کنید تا نوع فرهنگ سازمانی شما را درک کنند. این باعث می شود که آنها بتوانند با سایر کارکنان ارتباط برقرار کنند و حس تعلق را در خود پرورش دهند. مطمئن شوید که نقش خود را در حضور مجازی حضور مجازی خود در جهان امروز ایفا می کنید.

. ارائه برنامه مطیع: دادن آزادی به کارمندان برای اجرای ساعات کاری خود تأثیر مثبتی بر زندگی شخصی آنها دارد. نه تنها به آن‌ها کمک می‌کند کار و زندگی متعادلی داشته باشند که نیازهایشان را برآورده کند، بلکه به آنها احساس استقلال می‌دهد که تجربه کلی کارکنانشان را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، توصیه به خودبرنامه ریزی کارکنان را قادر می سازد تا در بهترین ساعات ممکن کار کنند. برای تیم های دور از جاده، این یک راه آسان برای جلوگیری از کهنگی در محل کار شما بدون تجدید جستجو است. با تمرکز بر آنلاین بودن، کارمندان می توانند به راحتی پروژه ها را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

. بهبود و خودکارسازی مشتریان: برای شناسایی مشکلات، شرکت کنندگان را به صورت فردی یا به دلیل محدودیت هایشان دریابید تا بتوانید آنها را برای خود تیم امتحان کنید. گاهی اوقات حذف یک مرحله یا یکپارچه کردن مسئولیت ها از طریق تعیین تکلیف می تواند نیروی کار کارکنان را به یکباره بهبود بخشد و ناامیدی را از بین ببرد.

. تشویق پروژه های مورد علاقه: اگر مردم از انجام این کار لذت ببرند، طبیعتاً درگیر کارهای بیشتری می شوند. علاوه بر تشویق اعضای تیم به کشف علایق خود – چه در محل کار و چه در اوقات فراغت – آنها در انتخاب وظایف خود آزادی خواهند داشت.

اگر یک توسعه‌دهنده یا معمار نرم‌افزاری را به یک زبان به برنامه‌نویسی به زبان دیگر ترجیح می‌دهد، به آنها اجازه داده می‌شود که عمدتاً روی پروژه‌هایی کار کنند که با علایقشان مرتبط است. البته هر کارمندی وظیفه ای دارد که امکان لذت بردن از آن وجود دارد و باید انجام شود. به عنوان یک رهبر تیم، وظیفه شما ایجاد نقشه برای افراد نیست.

در عین حال، تمرکز مجدد بر فهرست اولویت ها و وظایف یک کارمند برای همسویی بهتر با علایق و اهداف حرفه ای، رشد کارکنان را شکل می دهد. کمک به کارکنان برای انجام وظایفی که آنها را هیجان زده می کند و به آنها اجازه می دهد در حرفه خود رشد کنند، خطر از بین رفتن شغل را به دنبال دارد.

. زمانی را به تفریح ​​بگذرانید: ابتکارات اجتماعی نوآورانه باید از قبل به عنوان بخشی از فرهنگ شرکت شما وجود داشته باشد، اما ممکن است بخواهید فعالیت های بیشتری را به طور خاص برای تیم خود انجام دهید. این به کارکنان کمک می کند تا ارتباط شخصی و شخصی را به عنوان یک واحد حفظ کنند. همچنین به آنها کمک می کند تا در پایان روز از خستگی و استرس خلاص شوند و به کار خود افتخار کنند.

. پیشنهاد پاداش: علاوه بر قدردانی از کارمندان برای انجام کار خوب، آنها به خاطر تلاش هایشان پاداش می گیرند. مشوق ها و پاداش ها در بین تیم های فروش رایج است، اما در ایجاد مشوق ها و مشارکت کارکنان در همه زمینه ها به خوبی عمل می کنند.

اجتناب از کهنگی اساساً آن را خلاصه می کند: به کارمندان خود گوش دهید. وقتی از آنها می‌پرسید، به شما می‌گویند برای افزایش اعتماد به نفس و موفقیت در نقش خود چه کاری باید انجام دهند. از نشانه های کهنگی آگاه باشید و برای حفظ بهترین شیوه ها و جذب افراد به کار فوراً اقدام کنید.

مترجم: محمود نوری شمس آباد – دنیای اقتصاد

منبع:buildin.com

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما