پوکر هر تیمی خاص است!

[ad_1]

خبرورزشی: مرتضی فنونی زاده یکی از پیشکسوتانی است که همواره توانسته شایستگی های کوری خوانی را در مصاحبه ها پیدا کند. مدافع ده تیم «پرسپولیس و تیم ملی امروز هم صحبت های جالبی درباره اتفاقات اخیر فوتبال ایران و عنوان» تیم ویژه «که خوانده نمی شود» انجام داد.

آقای مرتضی از اینکه رقیبش پرسپولیس به این تیم می گویند «تیم خاص» ناراحت نیست؟

نه چرا باید ناراحت باشم؟ اتفاقا لقب «تیم ویژه» پرسپولیس است!

چطور

بازی پوکر برای هر تیمی نیست. هر تیمی که مثل پرسپولیس بازی می کند تیم خاصی است.

چرا رقبای پرسپولیس لقب “تیم ویژه” را به تمسخر این تیم خاص و هوادارانش که مدعی محبوبیت شما هستند، تقبیح می کنند؟

واقعا خنده داره کدام پشتیبانی؟ اکثر قطب ها و امکاناتی که تیم های صنعتی باید انتخاب کنند. پرسپولیس از گذشته تاکنون با کمترین حمایت مسئولان دولتی مواجه بوده است. فکر می کنم این صحبت ها بوی خشم می دهد!

بیشتر توضیح بده؟

بله، یک بنده خدا همه پول و پولش را خرج کرده است. امسال بهترین بازیکنان تیم ملی هنگفت را با اغراق خریده اند اما تیمش موفق نبوده است. بنابراین، عصبانی بودن طبیعی است. در هر مورد، با وجود موانعی که به سختی می‌توانیم تصور کنیم، آن را تصرف کرده‌اند.»

یعنی نمک و امثال آنها، درسته؟

نمی خواهم نام ببرم اما پرسپولیس آنقدر بزرگ است که هیچکس نمی تواند موفقیتش را زیر سوال ببرد. آقایان به جای سرگردانی و به دنبال تضعیف پرسپولیس، بهتر است خود را تقویت کنند. بیشتر این حرکات و صحبت ها به ما در پرسپولیس روحیه می دهد!

آیا روح می میرد؟

بله، انگیزه و انگیزه حمایت از تیم است. بازیکنان از پرسپولیس آنقدر انگیزه دارند که بیشتر تلاش کنند و تمرین کنند که انشالله بتوانیم پنجمین قهرمانی را پشت صحنه جشن بگیریم!

بزرگترین ایراد به تیم های رقیب لغو بازی های پرسپولیس است و بیشتر بازی ها رقیب هستند؟

متاسفانه آنها بهانه های جدیدی برای ناکامی خود در برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آورده اند. این برنامه توسط سازمان لیگ برگزار می شود و من به این همه اعتراض توجهی نمی کنم.

تاریخ داربی نیز شناخته شده بود. ورزشگاه استقلال و آزادی پرسپولیس در سومین روز ماه برگزار می شود. کدام تیم را بیشتر دوست دارید؟

پرسپولیس معلوم است! تیم ما فینالیست آسیاست و بختی تاکنون در صدر لیگ نبوده است. بنابراین شانس پیروزی در داربی بیشتر است.

نتیجه داربی چیست؟

پیش بینی داربی سخت است اما انشاءالله اختلاف نظر داریم.

شانس بازی یا بازی برای گلزنی چقدر است؟

مهدی عبدی یا سیامک نعمتی شانس برد دارند. البته داربی یک بازی خاص و غیرقابل پیش بینی و در واقع شاید یک مدافع پرسپولیس است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما