پیشرانه پلاگین هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر 2023 – با زومیت معرفی شد

[ad_1]

شاسی آخرین نسل میتسوبیشیمدت طولانی Outlander را در فوریه معرفی کرد. اما چند روز پیش در اقدامی غافلگیرکننده تصمیم گرفتیم از نسخه به روز شده مدل قبلی پلاگین هیبریدی خودرو (PHEV) رونمایی کنیم. به گفته MotorWan ، زمان آن فرا رسیده است که نسل بعدی مدل های برقی را به طور کامل بررسی کنیم. زیرا رونمایی رسمی و اولین نمایش جهانی در 28 اکتبر خواهد بود. در همین حال ، میتسوبیشی تصویری واضح از پردرآمدترین نسخه Outlander به اشتراک گذاشته است.

شاسی پلاگین Mitsubishi Outlander / 2022 Mitsubishi Outlander PHEV

صادقانه بگویم ، نسخه پلاگین هیبرید میتسوبیشی تفاوت چندانی با مدل بنزینی معمولی ندارد. زیرا این دو تقریباً یکسان به نظر می رسند. بله ، فقط یک درپوش سوخت اضافی برای درگاه شارژ و همچنین نشان “پلاگین هیبریدی EV” وجود دارد. به غیر از این ، نسخه جدید همان تصویر تلخ Outlander 2022 است که قبلاً مشاهده کردیم ، با تنها استثنا سقف سیاه رنگ نسخه PHEV.

همین داستان در داخل کابین نیز تکرار می شود ، جایی که فقط صفحه نمایش دیجیتالی جلوی داشبورد با نمایشگر قسمت اختصاص داده شده به پیشرانه PHEV ، که میزان شارژ باتری را نشان می دهد ، تفاوت کمی دارد. کابین علاوه بر بهبود کیفیت مواد و سطح فناوری ، این مزیت را دارد که طراحی سه مرحله ای را ارائه می دهد که قبلاً با مدل پلاگین هیبریدی موجود نبود.

مقالات مرتبط:

ویژگی های فنی خودرو هنوز در تردید است. اما میتسوبیشی تأیید کرده است که به مدل پلاگین هیبریدی Outlander یک بسته باتری بزرگتر داده است تا قدرت و قابلیت پیمایش الکتریکی بیشتری را اضافه کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر ایجاد نسخه مبتنی بر عملکرد ، اسپرت و تنظیم شده ، که بخش تنظیمات را تحت Rallyart این شرکت برای ایجاد نسخه های قوی تر و احیای مدل Evolution به ارمغان می آورد.

پس از اولین عرضه رسمی اواخر این ماه ، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی در اواسط دسامبر در ژاپن و سپس در نیمه دوم سال آینده در ایالات متحده به فروش می رسد. نسخه برقی این خودروی شاسی بلند با انتخاب 10 رنگ بیرونی با رنگ جدید “Black Diamond” و رینگ های دو رنگ معمولی 20 اینچی با ویژگی های مدل بنزینی در دسترس خواهد بود.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما