چند لباس دست دوم؟

[ad_1]

در رفتن خرید و فروش لباس دست دوم 5 سال محدودیت دارد. لباس هایی که در تهران با عنوان «بهروثی» به فروش می رسید در تهران فروخته شد و در عرض 10 هفته به تاناکورا تغییر نام داد. اما حالا بعد از ده سال گذشته، خرید و فروش دستمال در رتبه دوم قرار دارد.

طبق گزارشات فرارو، با ظهور پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین، بسیاری از افراد متوجه لباس‌های دست دوم شده‌اند تا بتوانند آن‌ها را برای دست دادن بفروشند. بررسی ها نشان می دهد که بیشتر اطلاعات مربوط به لباس دست دوم مربوط به زنان است که اغلب به سبک لباس مجلسی است. در طرف دیگر کلاه، مانتو و لباس مردانه و لباس ورزشی دیده می شود.

اما قیمت مشخصی برای طبقه بندی پوشاک وجود ندارد و مخبر هر قیمتی را که منصفانه تلقی می شود برای فروش لباس اعلام می کند. به عنوان مثال، یک خبرچین که در محله سهروردی تهران زندگی می کند، دو مشت اسباب بازی زنانه زمستانی را برای فروش فروخته است. او مدعی شد که لباس هایش «تقریبا نو» بوده و از هر برند یک میلیون و پانصد هزار تومان خریده است. مخبر گفت هر کدام 2000 تومان فروخته می شود.

به گفته منبع دیگری به نام نورمک ساکن تهران، کاپشن مردانه خارجی 5000 تومان قیمت داشت. او گفت که این زیرنویس در پاییز فقط چند بار استفاده شده است. تبلیغ کننده برای اطمینان خاطر مشتری عکسی از برند داخل کپشن گذاشته است.

اما با یک جستجوی ساده متوجه می‌شویم که مدل جدید دارای همان کپشن با همان برچسب‌هایی است که در سایت به قیمت 2000 تومان به فروش می‌رسد. بنابراین نمی‌توان برای اطلاع از عکس‌های دست دوم یا ساخت خارجی استفاده کرد.

چند لباس دست دوم؟

در بازار عمده فروشی تاناکورا چه اتفاقی می افتد؟

اگرچه فروش لباس های شخصی دست دوم از طریق پلتفرم های خرید و فروش آنلاین سالهاست که رونق گرفته است، بازار تاناکورا در حال افزایش است و سطح رقابت وجود دارد. برای رقابت در این رقابت شدید کافی است تا یک خرید بزرگ تاناکورا پیدا کنید. می‌بینید که زمزمه‌های فروشندگان دومین لباس دست‌ساز است. آنها می گویند لباس و استوک دست دوم را از کشورهای اروپایی وارد می کنند و در کشور توزیع می کنند.

بررسی ها حاکی از آن است که اکثر این عمده فروشان تاناکورای دست دوم یا مشابه در سه استان آذربایجان غربی، کردستان، سیستان و بلوچستان هستند. اگرچه بیشترین رقابت عمده فروشی در بازار پوشاک بین دو استان آذربایجان و کردستان است. برخی از آنها ادعا می کنند که اکثر فروشگاه های پوشاک به صورت آنلاین و فیزیکی فروش دست دوم را به ایران ارائه می دهند.

شماره یک این عمده فروشان پوشاک دست دوم در آذربایجان غربی را در فضای وب پیدا می کنم. ما تماس می گیریم و در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم. از صدا پیداست که جوان، سی و چند سال دیگر. من می خواهم یک سوال در مورد گرامر عمده بپرسم. می گویند اجناس ما به صورت عدالت (قصه های بزرگ)، پک و کارتون 2 و 3 و 4 کیلویی است. در برخی موارد حتی یک کیلو هم نیست و بر اساس تعداد فروخته می شود.

این بار می پرسم مثلا ارزش 2 کیلوگرم عدالت چقدر است؟ به به روز رسانی های خاص پاسخ می دهد. عدالت با هر جنسیتی متفاوت است، این تفاوت نیز به دلیل کیفیت عدالت و مدل لباس است. عدالتشان خوب و ضعیف است. حالا بریم الان گرایش جنسیت چیه؟ من می گویم قیمت کل کالاهایی را که من می توانم به شما بدهم. یک پاسخ سریع این است که مطمئن شوید هیچ کس ارزان تر از ما نیست. اگر آن را ایجاد می کردم، تمام مبلغ را پرداخت می کردم و ضرر را پرداخت می کردم.

بعداً Meerut قیمت را متوجه می شود. ببینید در حال حاضر 2 تا 3 نوع کالا وجود دارد که از 2 میلیون تومان شروع می شود و به 2 میلیون تومان می رسد. اینها شامل مایو و هودی، پیراهن پشمی، تی شرت، جوراب شلواری و تاکسدو، ژاکت چرم و الیاف و پشم، شلوار، چرم و دستبند، شلوار جین چرم و کتان، لباس بافتنی زنانه و مردانه، شلوار اسکی و لباس غواصی می شود.

او می گوید یک لباس پشمی 5 کیلویی حدود 2 میلیون و 4 هزار تومان است. سهم منصفانه شرکت از شرایط بسیار خوب مردانه تقریباً 2 میلیون و 3 هزار تومان است. البته میانگین 5 رقمی است که ضریب 1 میلیون تومان است. معادل 2 کیلوگرم پارچه گرد و گرد که تقریباً 2 تا 3 رقمی است حدود 1 میلیون تومان قیمت دارد. عادل شلوار پلنگی 3 تایلندی یک میلیون تومان هزینه کرده است. کاپشن وانت مردانه 1 تایلندی 2 میلیون تومان. بعد خسته می شود و می گوید باید کاری بکند. هرچی میخوای بهم پیام بده تا برات بخرم. من می خواهم برای هر دارنده کارت با کارتم پول نقد ارسال کنم.

بعد اگر میله را معاینه کنم و لباس را وسط راه بگیرم شبیه میله می شود. می گویند ما یک اسم و رسمی داریم، اما بدون شناخت با شما تماس گرفته می شود. از آنها بپرسید که برای یک سال چه کار می کنند، از آنها بخواهید به شما بگویند چگونه می توانیم بهترین رابطه جنسی را بدون اختراع برای مشتریان ارسال کنیم. من بعدا با شما صحبت می کنم. من هنوز مشغول کار هستم. انشاالله الان که اعتماد کردی و فهمیدی که میخوای با هم کار کنیم.

قیمت لباس دست دوم چقدر است؟

لباس های دست دوم مانند تاناکورا قیمت ثابتی ندارند و در حال حاضر بیشتر از طریق صفحات وب غیر رسمی در شبکه های اجتماعی به فروش می رسند. آنها قیمت را مستقیماً فاش نمی کنند و مشتری باید قیمت را به صفحه بحث خصوصی ارجاع دهد. بررسی ها نشان می دهد که قیمت ها تقریباً 3 یا 4 درصد بیشتر از قیمت های اصلی است. اما بخش‌هایی از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی تحت عنوان «سهام اروپایی» قیمت را بسیار بیشتر از حد معمول اعلام می‌کنند.

یکی از فروشندگان این لباس های دست دوم در مورد انگی که به لباس استوک وارد شده است هشدار می دهد. او می گوید که اکثر این پوشاک تمام شده است و فروشندگان بیشتر پوشاک دست دوم را زیر سود می فروشند.

وی همچنین گفت: عموم مردم از هیچ یک از این مسائل اطلاعی ندارند و در زمان کشف کالا نیز در بسیاری از موارد توجهی به موجودی یا دست دوم نداشتند. بنابراین با این سبک بازوبند می توانند به همان قیمت لباس های معمولی دست پیدا کنند.

فروشنده توضیح می‌دهد که شناسایی لباس‌های ورزشی استوک یا دست دوم تا حدودی قابل شناسایی است، اما در مورد لباس‌های معمولی و استفاده عمومی تقریباً غیرممکن است.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما