چند کارتن خالی نو و کارکرده؟

[ad_1]

در رفتن از کارتن های خالی بیشتر برای جابجایی اثاثیه استفاده می شود، بنابراین گران نیستند. به عنوان مثال کوچکترین کارتن خالی موجود در بازار 2500 تومان است و در بزرگترین سایز در نهایت به 60 تا 70 هزار تومان می رسد. اما قیمت کارتن موز ارزان است و فروشندگان برای آن 8 تا 20 هزار تومان می خواهند.

به گزارش فرارو، یک خرده فروش آنلاین در تهران کارتن خالی مبلمان را در پنج نقطه مختلف به فروش می رساند. سایز کارتن مبلمان 1 است که طول آن 40 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر است و فروشنده گفته این کارتن برای کتاب و وسایل ریز و سنگین مناسب است. این کارتن 20000 تومان قیمت دارد.

کارتن سایز 2 به طول 50 سانتی متر و عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر به قیمت 25000 تومان می باشد. سایز 3 کارتن به طول حدود 60 سانتی متر، عرض 32 سانتی متر و ارتفاع 34 سانتی متر. فروشنده میگه این بهترین سایز برای اسباب کشی هست و قیمتش 30000 تومنه.

کارتن مبلمان سایز 4 به طول 58 سانتی متر، عرض 38 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر می باشد. به گفته فروشنده این سایز برای لوازم برقی و ظروف شکستن مناسب است و 35000 تومان قیمت دارد. در سایز 5 کارتن به طول 60 سانتی متر، عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر می باشد. این کارتن برای پوشاک، ظروف و وسایل سنگین مناسب است و 45000 تومان قیمت دارد.

اما وقتی مبلمان از بین رفت می توانید این کارتن را بفروشید اما خریدار کارتن را از شما نمی خرد. به همین دلیل باید کارتن ها را کیلویی 4000 تا 6000 تومان بفروشید تا بتوانید در هنگام خرید کارتن قسمت کمی از هزینه خود را بپردازید.

البته در پلتفرم های خرید لوازم خانگی دست دوم می توانید کارتن ها را نیم بها بفروشید اما باید صبور باشید و به مشتریان واقعی تخفیف های واقعی بدهید.

چند کارتن خالی نو و کارکرده؟

قیمت عجیب کارتن خالی تلفن همراه!

بازار خرید و فروش کارتن خالی و دست دوم دارای تبلیغات عجیب و غریب برای فروش کارتن موبایل است. فروشندگان بسته به برند گوشی بین 150 هزار تومان تا 1 میلیون تومان برای کارتن خالی خود تقاضا دارند.

یکی از آگهی‌دهندگان ساکن در شهر چیتاگونگ تهران، کارتن گوشی سامسونگ گلکسی a31 را برای فروش آگهی کرده است. اما او قیمتی تعیین نکرد. با او وارد گفتگو می شوم و از او می پرسم کارتن را به چه قیمتی می فروشد، دقایقی بعد پاسخ داد و گفت که کارتن را زیر قیمت بازار و 200 هزار تومان می فروشم.

از او می پرسم قیمت بازار چند است؟ می گوید کارتن گوشی خالی را 50 درصد افزایش می دهد. اما در بازار کارتن خالی، حدود 25 درصد قیمت گوشی است. مثلا گوشی من که الان 5 تا 6 میلیون قیمت داره کارتن 1.5 میلیون داره. من می گویم این افراد بعدش چه خواهند کرد؟ او پاسخ می دهد که من از نیت آنها اطلاعی ندارم. بهش میگم اگه فردا گوشیت گم بشه یا دزدیده بشه و بخوای پیگیری کنی تا پیداش کنی بدون کارتن دستت به جایی بسته نمیشه! میگه دستم به کارتن بند نیست نگران نباش. کارتن لازم ندارم اگه خواستی یه کم بهت تخفیف میدم.

یکی دیگر از آگهی دهندگان ساکن نیشاپور استان خراسان رضوی آگهی فروش 6 کارتن گوشی موبایل را منتشر کرده است. حتی قیمت کارتن ها را هم اعلام نکرد. از او می پرسم قیمت کارتن چند است؟ میگه کارتن گوشی ساده 150 هزار تومن. دو کارتن شیائومی و سامسونگ هر کدام 500 هزار تومان قیمت دارند.

می پرسم اگر بخواهم وارد بازار خرید و فروش کارتن موبایل شوم به نظر شما درآمد دارد؟ او می گوید: «این یک چیز خطرناک است، زیرا شما بیشتر با قاچاقچیان و دزدان تلفن همراه سر و کار دارید. منظورم این است که این یعنی چه؟ جواب این است که می بینید کارتن گوشی می خرند تا گوشی خالی کارتن دار را با قیمت بالاتری در بازار بفروشند.

چند کارتن خالی نو و کارکرده؟

چند کارتن تلویزیون و یخچال و لوازم خانگی؟

بیشتر کارتن ها را می توان در تبلیغات الکترونیکی یافت. اما بیشتر آنها مربوط به لوازم خانگی پرکاربرد مانند تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی است. اما قیمت کارتن خالی و دست دوم تلویزیون و یخچال و ماشین لباسشویی ایرانی بسیار ارزان است. بررسی ها نشان می دهد که فروشندگان کارتن را 150 تا 400 هزار تومان می فروشند.

اما کارتن خالی تلویزیون و یخچال و ماشین لباسشویی خارجی از برندهایی مثل سامسونگ، ال جی، سونی، بوش و… گران است و گاهی تا 3 تا 4 میلیون تومان هم قیمت دارد. بررسی ها حاکی از آن است که برخی واردکنندگان لوازم خانگی و الکترونیک برای فروش کالای قاچاق با قیمت های بالاتر، کارتن ها را قاچاق می کنند.

البته آگهی های فروش کارتن خالی لپ تاپ، پلی استیشن، پرینتر، شات هلیکوپتر، هود، اجاق گاز و… وجود دارد اما تعدادشان کم است و قیمت چندانی ندارند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما