چه مدت طول می کشد تا پوست بهبود یابد؟

[ad_1]

نتایج یک آزمایش جدید نشان می دهد: آمیکرون دارای بالاترین ثبات محیطی در بین انواع گونه های کرونوویروس است.

به گزارش ایسنا، دو کارشناس ژاپنی در مطالعه ای گزارش دادند که نوع جدیدی از کرونوویروس به نام emicron از پایداری محیطی بالاتری نسبت به سطوح قبلی برخوردار است.

در این مطالعه، سطوح ویروس کرونا و سایر مانیتورهای نظارتی آلفا، بتا، دلتا و ایمیکرون از نظر بقا و عفونت مقایسه شد. متخصصان از نمونه‌های آزمایشگاهی پوست انسان و تخت‌های پلاستیکی برای ارزیابی پایداری انواع مختلف کرونوویروس‌ها استفاده کردند.

درک ویروس کرونا و پایداری آن در محیطی حیاتی است که به دنبال تشدید تعاملی است که باعث آسیب جدی جهانی شده است. از همان روزهای اولیه، کرونا ویروس توانایی خود را در انتقال خود نشان داده است. با ظهور سطوح مختلف، ویروس قابل انتقال تر شده است، زیرا با وجود واکسیناسیون و عملیات قرنطینه در سراسر جهان، تعداد عفونت ها افزایش یافته است.

عوامل متعددی با گسترش عفونت و انتقال ویروس کرونا مرتبط است، از جمله توانایی انتقال ویروس به فرد آلوده، حداقل در مورد ویروس، به منظور ایجاد عفونت، تغییر مکان عفونت و عفونت

در این مطالعه، کارشناسان ژاپنی پایداری ویروس را بر روی سطح پلاستیک و پوست انسان ارزیابی کردند. پس از ابتلا به ویروس در سطح پلاستیک / پوست، بقای ویروس در آزمایشگاه بررسی شد. آنها ماندگاری ویروس های مختلف را بر روی سطح پوست انسان ارزیابی می کنند و همچنین ویروس های مختلفی را با اثرات یکسان بر روی ویروس های موجود بر روی پوست انسان پیدا می کنند. در این مطالعه از آنتی سپتیک های مبتنی بر الکل، اتانول و ایزوپروپانول استفاده شد.

کارشناسان می گویند: در سطح پلاستیک، زمان بقای ووهان، آلفا، بتا، گاما، دلتا و اومکرون به ترتیب 1، 2.2، 2.3، 2.2، 2.4 و 4.5 ساعت است.

به گزارش ایسنا، در گزارش پزشکی، در حالی که بر روی سطح پوست انسان، زمان بقای ووهان، آلفا، باتا، گاما، دلتا و اومکرون و همچنین 1.2، 2.2، 1.2، 2.3 1.2 ساعت طولانی ترین زمان زنده ماندن است.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما