کلیباف: شهدا پیام آور کربلا در ایران هستند

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع 150 شهید گمنام گفت: شهدا پیام آور کربلای عزیزمان در ایران هستند.

به گزارش ایسنا، محمد باکر کلیباف در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام از مقابل دانشگاه تهران که امروز پنجشنبه 16 دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: در کنار این شهدای عزیز هستیم. در مکانی که دو سال پیش شهیدان سلیمانی بودند و پیکر مطهرش به خاک سپرده شد.

وی در ادامه گفت: در دوران دفاع مقدس هر زمان که رزمندگان، جانبازان و آزادگان عزیزمان در خط مقدم در مقابل آتش شدید دشمن حضور داشتند، غواصان عزیزمان با دیدن خروشان رودخانه اروند، همه در آن لحظات سخت با او ارتباط برقرار کردند. از آتش پناه در خانه فقط در برابر عشق حضرت زهرا (س) مقاومت کرد و معدن را ترک کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بدون شک پناهگاه ما در هر سختی حضرت زهرا(س) است. امروز شهدای عزیز ما شمع این دیدار هستند. شهدای عزیزمان ایران لاله هایی هستند بر پیشانی عزت و سربلندی این کشور، باید قدر این شهدا را که فرستادگان ما به ایران هستند دانست.

امروز که ما جزو این شهدای عزیز هستیم، برای افسران ما که در مناصب قدرت و مسئولیت هستند، نقطه عطف مهم و درس بی نظیری است. این شهدای عزیز با نهایت اخلاص دنیا را تکذیب کردند و جان و خون خود را بر کف دست دادند.

کلیباف در ادامه گفت: هر زمان که انقلاب، کشور و نظام به حضور این مردم نیاز داشت در هر عرصه ای به میدان آمدند. اکنون این ما هستیم که نباید زحمات این ملت را فراموش کنیم و مسیری را که با منطق ایمان به خدا و مردم توسط ائمه شهدا دنبال می شود ادامه دهیم و حق نداریم برای خود حد و مرز ایجاد کنیم. و همچنین به دلایلی تفاوت های غیر واقعی ایجاد کنید. همه باید برای حل مشکلات مردم قدم برداریم. یک انقلابی هست که با منطق اطاعت از شهدا و ائمه شهدا و اطاعت از ولایت برای مردم کار می کند. امروز یک انقلابی در اداره کشور است که کارکرد دین را اجرا می کند. در غیر این صورت نمی تواند در راه شهدا بیفتد. امروزه معیار کارآمدی دین در اداره جامعه و خدمت به مردم است.

کلیباف گفت: این شهدا هیچ گاه گمنام نیستند زیرا مرام و راه این شهدا در تار و پود تفکر جوانان است چرا که این راه یک راه الهی و برخاسته از فرهنگ اهل بیت(ع) است. قرآن.راهی دیگر بر اساس سنت های الهی». . ما با مردم بودن را منطق شهدا و منطق امام می دانیم; و باید به یاد داشته باشیم که سنت‌های الهی هرگز تغییر نمی‌کند و سنت‌های الهی برگزیده این شهدا، ملت‌ها و ملت‌ها، فرهنگ ماندگار و مسیر موفقیت ماست. اگر امروز در برخی گره ها مشکل داریم به این دلیل است که از منطق شهدا و راه امام شهدا فاصله گرفته ایم. اما اگر در این مسیر تلاش کنیم بدون شک نتیجه آن موفقیت و پیروزی خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امروز در دنیا شرایطی است که پیشرفت در عرصه دانش و آگاهی با سرعت بالا در حال انجام است و امروز همه باید در کنار جوانان انقلابی تلاش کنیم، دانش، دانش و مدیریت صحیح.” پذیرفته خواهد شد. اگر امروز عظمت انقلاب اسلامی آزادی و آزادگی است و امنیت و این همه نعمت بزرگ را می بینیم به دلیل آگاهی و تلاش در سنت الهی است.

وی افزود: البته اگر امام خمینی(ره) این افراد را نداشت و مردم در صحنه حضور نداشتند، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیروز نمی شد. ما در هر زمینه ای موفق می شویم، زیرا آن افراد در آن زمینه هستند. و به دلیل ناکامی ها در هر زمینه ای به مردم و جوانان فرصت ندادند.

امروز باید با همدلی و همدلی با استفاده از توان جوانان و مردم پیش برویم. هماهنگی و همدلی که مشکلات مردم را حل نمی کند بیهوده است. این همدلی و هماهنگی چیزی است که باید منتظر آن در زندگی مردم بود.

کلیباف گفت: شهدای ما زمانی از ما راضی هستند که راه و تلاش خود را در راه شهدا بگذاریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۰ شهید تشییع شده امروز در کشور، از جایگاه ارزشمند شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده های آزادگان تجلیل کرد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما